Gjest Skrevet August 22, 2024 Share Skrevet August 22, 2024 Hei. Noen som har truffet henne? (RE profil er ikke aktiv) del gjerne erfaringer Siter Lenke til kommentar
Amur Tigre Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 Jeg har truffet henne og kjører henne fast. Hun er en absolutt gudinne. fantastisk norsk dame med deilig stor bbl rumpe og digge pupper. Under møte oppfører hun seg som om du er kjæresten din. Almost no limits med henne. litt stiv men verdt det 1 Siter Lenke til kommentar
RegularDude Skrevet September 11, 2024 Share Skrevet September 11, 2024 Hun er stor så vær klar over det. Veldig hyggelig dame, men stor som sagt. Ikke dvask, mer latinsk. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 Takk for svar. Hadde avtale med henne for noen uker siden men så svarte hun ikke når det gjaldt for meg, og jeg endte opp med å sløse bort tiden min på useriøse colombianere som igjen sløste bort tiden sin på å forsøke presse meg for penger. The wheel of life 🤷🏻♂️ Stor bbl rumpe er alt jeg trenger å høre, blir nok å forsøke igjen en dag. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg