Gå til innhold

Meld fra når onkel slår til!

Gjest

Politiaksjoner  

13 stemmer

1. 1. Vil du skrive om det her på forumet om du kjenner til at onkel har gått til aksjon?

• ja, uansett
      10
    • ja, men ikke om det er et miljø jeg misliker og vil ha fjernet fra markedet
      2
    • nei
      1
    • vet ikke
      0
    • nei, de som blir tatt kan takke seg selv, jeg vil ikke hjelpe noen andre
      0
  2. 2. Hvor lang tid tror du det vil gå fra onkel aksjonerer og tar den første horekunden, til det blir kjent på forumet?

• under 1 time
      2
    • 1-2 timer
      3
    • 2-3 timer
      0
    • fra 3-10 timer
      1
    • over 10 timer
      7
  3. 3. Hva tror du vil skje med det aktuelle miljøet som det blir aksjonert mot?

• de blir borte fra Norge
      1
    • de ligger lavt i noen måneder og kommer sterkt tilbake
      6
    • de organiserer virksomheten på en annen måte enn før og kommer tilbake
      6
    • vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å se disse tulletrådene på topp her. 

Når du får høre om en politiaksjon mot horekunder, eller mer alvorlig, rettet mot trafficking, nettverk av halliker og bakmenn som driver byråvirksomhet med omsetning av sex på det ulovlige kjønnsmarkedet, så håper jeg det vil ta kort tid før du skriver om det her på forumet på http://www.noresk.com

Det er nesten garantert at om du gjør det så vil du redde noen andre horekunder fra å bli tatt.  All info rundt slike aksjoner vil være lesbart og interessant.  Og noen vil antakelig oxo spre falske rykter.  Men ingen røk uten ild.  I tillegg vil det bli en populær tråd :-)   Selv om innholdet ikke er sånt de fleste av oss setter pris på.

Endret av Tototre
redigering, utheve
Lenke til kommentar