Tid for Nytelse Skrevet August 21, 2024 Share Skrevet August 21, 2024 Er det en bilmekaniker som kunne svart på noen spørsmål for meg? jeg mistenker at verkstedet bilen står på prøver å lure meg 😏 et multimedia anlegg de har jobbet med i snart en måned nå.. funker i det de nullstiller det, men etter noen timer slutter det plutselig å virke igjen.. de har byttet relee og ledningene.. er dette bare noe de sier?? Eller hva kan være galt? vw Tiguan 2010 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 21, 2024 Share Skrevet August 21, 2024 1 time siden, Tid for Nytelse skrev: Er det en bilmekaniker som kunne svart på noen spørsmål for meg? jeg mistenker at verkstedet bilen står på prøver å lure meg 😏 et multimedia anlegg de har jobbet med i snart en måned nå.. funker i det de nullstiller det, men etter noen timer slutter det plutselig å virke igjen.. de har byttet relee og ledningene.. er dette bare noe de sier?? Eller hva kan være galt? vw Tiguan 2010 Virker merkelig. Jeg har jobbet 10 år med bilstereo og montering. Men det begynner å bli en del år siden. Kanskje det kan være lurt å besøke en butikk som driver med bilstereo. Forhandler er ikke den beste når det gjelder dette. Det finnes flere i Oslo. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 21, 2024 Share Skrevet August 21, 2024 Hverdagslivsspalten vår. Her kan du få svar på alt! Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet August 21, 2024 Share Skrevet August 21, 2024 Litt skuffet over bilvalget ditt her Toto, men tipset fra LoveOWO stemmer med min erfaring. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 21, 2024 Share Skrevet August 21, 2024 3 timer siden, Jeff Pezos skrev: Litt skuffet over bilvalget ditt her Toto, men tipset fra LoveOWO stemmer med min erfaring. ja, horekunder kjører fransk eller amerikansk! Siter Lenke til kommentar
Noogii Skrevet August 22, 2024 Share Skrevet August 22, 2024 Pm sendt 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 22, 2024 Share Skrevet August 22, 2024 14 timer siden, Noogii skrev: Pm sendt Pm mottatt, svarer @Tid for Nytelse 😂😂😂 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet August 23, 2024 Share Skrevet August 23, 2024 Jeg tror det ligger an for bytte av tjenester, håper ikke noen flere prøver å lure @Tid for Nytelse 🙂 1 1 2 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet August 23, 2024 Forfatter Share Skrevet August 23, 2024 Hehe, tingen er at jeg er en voksen dame som har gått peilingskolen så det holder når det kommer til bil 😉 så jeg stiller fort personer til veggs hvis de prøver seg. 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 23, 2024 Share Skrevet August 23, 2024 2 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Hehe, tingen er at jeg er en voksen dame som har gått peilingskolen så det holder når det kommer til bil 😉 så jeg stiller fort personer til veggs hvis de prøver seg. Det har jeg alt erfart! Siter Lenke til kommentar
gultekult Skrevet August 23, 2024 Share Skrevet August 23, 2024 På 21.8.2024 den 15.54, Tid for Nytelse skrev: Er det en bilmekaniker som kunne svart på noen spørsmål for meg? jeg mistenker at verkstedet bilen står på prøver å lure meg 😏 et multimedia anlegg de har jobbet med i snart en måned nå.. funker i det de nullstiller det, men etter noen timer slutter det plutselig å virke igjen.. de har byttet relee og ledningene.. er dette bare noe de sier?? Eller hva kan være galt? vw Tiguan 2010 Jeg er bilmekaniker. Hva skjer da? Skrur den seg av? Svart skjerm? Mister radiosignal? Orginal radio som står i? 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet August 23, 2024 Forfatter Share Skrevet August 23, 2024 35 minutter siden, gultekult skrev: Jeg er bilmekaniker. Hva skjer da? Skrur den seg av? Svart skjerm? Mister radiosignal? Orginal radio som står i? De har nå kommet frem til at det er anlegget det er feil med. Det virker når det restartes alle ledninger er byttet, også releet. men noen timer etterpå er det helt dødt.. dette skjedde ikke da de testet med anlegget fra bilen til en av mekanikerene. så nå er det lagt inn forespørsler på anlegg fra vrakhandler/ bilopphugger. Samt at de vurderer å prøve å reparere det det gamle.. 1 Siter Lenke til kommentar
gultekult Skrevet August 23, 2024 Share Skrevet August 23, 2024 23 minutter siden, Tid for Nytelse skrev: De har nå kommet frem til at det er anlegget det er feil med. Det virker når det restartes alle ledninger er byttet, også releet. men noen timer etterpå er det helt dødt.. dette skjedde ikke da de testet med anlegget fra bilen til en av mekanikerene. så nå er det lagt inn forespørsler på anlegg fra vrakhandler/ bilopphugger. Samt at de vurderer å prøve å reparere det det gamle.. Håper dem ikke fakturerer deg for feilsøking, hører ut som de har brukt x antall timer på det. Kryssbytting av anlegg er det første jeg hadde tankt på ja, noe vi har gjort mange ganger for å spare tid. Bra de fant utav det vertfall 😊 Ser det er mange radioer på finndel.no, så dette ordner seg nok 😊 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet August 24, 2024 Forfatter Share Skrevet August 24, 2024 De har begynt å forstå at jeg har litt mer peiling enn den «bimboen» de trodde jeg var, og har en mer ydmyk tone. jeg pusser opp denne bilen for salg. uten mma (radio/gps/ryggekamera) vil den selvfølgelig kunne bli solgt.., har et bud på 80, som den er, men, nå tenkte jeg å selge den HBO 80.. Får se hva det vil koste å få satt inn nytt med de samme funksjonene om jeg gidder å styre mer med det. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg