Gå til innhold

Når blir neste politiaksjon?

Tototre

Betting  

43 stemmer

1. 1. Hvor tror du den neste kjente aksjonen mot prostusjonsvirksomhet blir?

• Nord-Norge
      3
    • Vestlandet
      3
    • Sørlandet
      3
    • Midt-Norge
      7
    • Østlandet
      23
    • hele landet
      4
  2. 2. Hvilke er det som politiet setter ressursene inn mot i neste aksjon?

• thaimassasjesalongene
      13
    • de andre erotiske massasjesalongene
      4
    • kinadamene byrå
      4
    • colombianerne byrå
      11
    • rumenerne byrå
      5
    • ukrainerne/russerne byrå
      4
    • polakkene byrå
      0
    • selvstendige
      2
    • andre
      0
  3. 3. Hvor stor tror du sannsynligheten er for at du skal bli huket i aksjonen?

• usannsynlig, mindre enn 5%
      30
    • 5-30%
      6
    • 30-65%
      3
    • 65-90%
      0
    • meget sannsynlig 90-100%
      4

Anbefalte innlegg

De fleste som blir dømt for horekjøpe tilstår på stedet! De som nekter slipper unna. Blir du tatt i bil med video og bilder blir det dom. På Thai steder er det ikke mulig å dømme om ikke WK tilstår. 

Når det gjelder Colombia er det bakmenn de er etter og ikke kunden. 

Jeg har blitt tatt 2 ganger, ikke noe problem. 

• Like 4
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
På 24.8.2024 den 1.06, Aksel Hennie skrev:

De fleste som blir dømt for horekjøpe tilstår på stedet! De som nekter slipper unna. Blir du tatt i bil med video og bilder blir det dom. På Thai steder er det ikke mulig å dømme om ikke WK tilstår. 

Hvordan var det og bli tatt? 

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 24.8.2024 den 1.06, Aksel Hennie skrev:

«Ikke noe problem» må du utdype, altså 😂

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Andrianos skrev:

«Ikke noe problem» må du utdype, altså 😂

Det er politiet sin jobb å bevise at du har begått lovbrudd. 

Gi dem personalia. Og ingenting annet. 

Skal de bevise at du har kjøpt sex må de bevise at du har gitt damen penger. Og de må bevise at pengene var for seksuelle tjenester. Som igjen betyr at de må ha sett deg overlevere penger, sett deg pule, eller du må innrømme det. 

Samtlige som blir tatt innrømmer det på stedet for å slippe mere bråk. Politiet truer med avhør, brev hjem i postkasse osv. Derfor innrømmer de fleste forholdet å betaler. 

Holder du kjeft får du stort beskjed om å forsvinne. 

Jeg har blitt stoppet 2-3 ganger. 
Fikk gå videre alle gangene. 

• Like 5
Lenke til kommentar

Har aldri blitt stoppet selv fordi jeg er svært forsiktig og kjøper nesten aldri sex etter kl 21 eller før kl 6.  Det er beviselig enklere for onkel å følge med på kjente adresser nattestid.

@Idaws forteller nøyaktig det samme jeg har hørt fra to andre horekunder som har blitt stoppet av onkel etter at de har vært på besøk hos en hore.  Om du kun sier det du må, og ikke innrømmer lovbrudd, så slipper de deg.  Hvis de ikke slipper deg er det viktig at du heller ikke sier noe, men får hjelp av advokat.  Har du advokathjelp slipper de saken raskt pga. ressursbruken til onkel ikke lenger kan forsvares.

Det er oxo et poeng å unngå de mest åpenbare bordellene hvor det er mange jenter og mye trafikk.  Jobber de 24/7 er det stor sjanse for at naboer vil klage og at myndighetene føler de må gripe inn.  Og her ser jo onkel og noen politijurister muligheten for god PR om de skulle klare å rydde opp i mulig trafficking.

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Idaws skrev:

Gi dem personalia. Og ingenting annet. 

Skal de bevise at du har kjøpt sex må de bevise at du har gitt damen penger. Og de må bevise at pengene var for seksuelle tjenester. Som igjen betyr at de må ha sett deg overlevere penger, sett deg pule, eller du må innrømme det. 

Samtlige som blir tatt innrømmer det på stedet for å slippe mere bråk. Politiet truer med avhør, brev hjem i postkasse osv. Derfor innrømmer de fleste forholdet å betaler. 

Holder du kjeft får du stort beskjed om å forsvinne. 

Jeg har blitt stoppet 2-3 ganger. 
Fikk gå videre alle gangene. 

Men når er det du blir stoppa? Er det ut i gangen i det du skal dra? Eller kommer de løpende etter deg langs gata?😅

• Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Andrianos skrev:

Men når er det du blir stoppa? Er det ut i gangen i det du skal dra? Eller kommer de løpende etter deg langs gata?😅

Det betyr fint lite hvor du blir stoppet. 
De må bevise at du har betalt for sex. Og de må bevise at dere har pult. 
Om sexarbeideren blir spurt og sier at du har kjøpt sex, så kan du fortsatt nekte. Det blir ord mot ord. Og når rettssaken kommer opp så ligger hun mest sannsynlig på rygg i en AirBnB i Tyskland å møter ikke opp. Beviskravene i norsk rett er ganske rigide. Det skal bevises 100% at du er skyldig. Tvilen stiller sterkt. 
Og politiet gidder ikke å bruke penger på dette. 

Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg ble stoppet på gata. 

• Like 4
Lenke til kommentar

De fleste blir stoppet etter at de har hatt sexen, og de har gått ut fra stedet og døra er lukket bak deg.  Det gir vanligvis minst trøbbel for onkel.  Noen prøver å løpe, men det er et urinstinkt du skal glemme. 

Om onkel banker på døra kan mye mer uforutsett skje: ingen åpner, du har kanskje våpen, eller flykter ut et annet sted, gjemmer deg under senga, etc.  Jeg har lest om mye rart menn har gjort. 

• Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Idaws skrev:

Og de må bevise at dere har pult.

Eller hatt annen seksuell aktivitet, som hj, oral osv

Endret av Langbein
  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Idaws skrev:

Leste et sted her inne (spørreundersøkelse?) at det er noen gladlakser som sender melding til eskorten etter endt service, hvor bra sexen var osv. Det kan sikkert fungere som et bevis, eller i hvertfall ikke i din favør, hvis de skulle fått tak i dette. 

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Leste et sted her inne (spørreundersøkelse?) at det er noen gladlakser som sender melding til eskorten etter endt service, hvor bra sexen var osv. Det kan sikkert fungere som et bevis, eller i hvertfall ikke i din favør, hvis de skulle fått tak i dette. 

Jeg har 8-sifret kode på telefonen jeg bruker til dette. Fingeravtrykk og ansiktsgjenkjenning er slått av. Tror neppe politet gidder å bruke millioner på en åpne en iPhone for å bøtelegge meg 25.000. 

Og hvis du sender melding om god sex er du ganske tjukk i huet. 

• Like 2
Lenke til kommentar
På 28.9.2024 den 9.39, JoeRoganJosh skrev:

Jeg bruker personsøker når jeg besøker prostituerte.
Mine faste får utlevert walkie talkie.

God ide!  Har du en sikker og trygg fabrikant å anbefale?  

• Haha 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

God ide!  Har du en sikker og trygg fabrikant å anbefale?  

Hva med Nokia? Connecting People!

• Haha 5
Lenke til kommentar
12 timer siden, ShamanDureX skrev:

Hørt det er en fabrikk i Ungarn som lager person søkere.
Den har bare positive anmeldelser.

Jeg vil anbefale Nokia som connecting people.

Den i Ungarn disconnecting people. Permanent!

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Honey traps er vel på menyen vil jeg tro

Husker at KGB i det gamle Sovjetunionen var råe på honey traps.  Nam-nam....russiske jenter er mangelvare i dag!  Hva tror dere Mossad kan tilby?

• Haha 2
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Husker at KGB i det gamle Sovjetunionen var råe på honey traps.  Nam-nam....russiske jenter er mangelvare i dag!  Hva tror dere Mossad kan tilby?

Et kjapt søk på Google viser at de er ganske gode på å skreddersy tilbudet etter ønskene dine. 

Hvis du på noen måte kødder med Israel bør du være ganske så kritisk til hvem du tar med til sengs deretter:-)

• Haha 2
Lenke til kommentar
På 1.10.2024 den 22.26, Tototre skrev:

Hvis du savner russiske sexarbeidere er det mange av dem i Georgia, Tyrkia, Israel og Thailand. 

Kan sterkt anbefale et besøk i Georgia. Billig. God mat. Flotte mennesker. Flott natur. 

Endret av Idaws
  • Thanks 5
Lenke til kommentar