Gjest Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 Jeg kom i kontakt med en snapkonto der en kenyansk jente på 23 år som kommuniserte på flytende norsk tok 2800 for et 2 timers treff. Hun krevde bilde. Snappen hennes er bbshams28. Noen som vet om dette er ekte saker eller "Too Good to be True"? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 Nicket ditt er motsatr av hva du bør være overfor henne. Ikke betal/send en eneste krone på forskudd. Er det scam blir det brukt mot deg som forsøk på kjøp av sex sammen med bildet ditt. Om du virkelig får møte henne, vent til hun er naken før du gir penger. Fortell henne at det er sånn horekunder handler for å unngå pengeutpressing. Siter Lenke til kommentar
sdsor Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 Det er scam. Tar pengene og stikker av. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 (endret) 52 minutter siden, sdsor skrev: Det er scam. Tar pengene og stikker av. Alle BARE MÅ holde bedre på pengene sine! Overføringer på forhånd er å kaste dem ut av vinduet. Pluss at det kanskje kan brukes mot deg som bevis på at du ville kjøpe sex. Dobbeltdumt. Stod i en heis i Oslo for noen år siden med en veldreid, ung, norsk kvinne som jeg hadde avtalt sex med. Men så "måtte" hun ned i vaskekjelleren for å hente rene håndklær. Selvsagt ville hun ha pengene for møtet før hun gikk ut av heisen inn i vaskekjelleren. Jeg kunne bare vente ved heisen. Tror dere hun fikk penger av meg? Tror dere jeg fikk se henne komme fra vaskekjelleren igjen? Endret August 19, 2024 av Tototre staveleif Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 20, 2024 Share Skrevet August 20, 2024 Jeg så henne aldri igjen. Hun fikk ikke pengene mine. Jeg hadde lest om vaskekjellersvindelen noen år tideligere, så det var en interessant opplevelse. Og jeg hadde en plan B som fikk besøk. Vakker, ung, polsk kvinne. Siter Lenke til kommentar
sdsor Skrevet August 20, 2024 Share Skrevet August 20, 2024 Var ikke forhåndsbetaling i dette tilfellet, men jenta kledde av seg og var kjælete og tilsynelatende klar, før det helt uventa endte med en variant av vaskekjellertrikset. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 20, 2024 Share Skrevet August 20, 2024 Vi har sendt flere meldinger frem og tilbake i dag. Hun spurte om jeg kunne hente henne. Jeg sa at det ikke er noe problem. Så ble det stille. 3 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 20, 2024 Share Skrevet August 20, 2024 Plutselig kom det en snap. Meget vakker jente. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 Scam bekreftet. Jeg hadde tatt høyde for det, hun var naken og vi hadde begynt å klå litt på hverandre. Hun var nedi buksa på meg og klådde litt. Da ringer veninnen osv osv. Gidder ikke å forklare mer. Men var ikke interessert i å vente for å se om veninnen kom med et par idioter som jeg hørte i bakgrunnen. Første gang på alle de årene jeg har holdt på, så jeg griner ikke. 1 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 12 minutter siden, LoveOWO skrev: Scam bekreftet. Jeg hadde tatt høyde for det, hun var naken og vi hadde begynt å klå litt på hverandre. Hun var nedi buksa på meg og klådde litt. Da ringer veninnen osv osv. Gidder ikke å forklare mer. Men var ikke interessert i å vente for å se om veninnen kom med et par idioter som jeg hørte i bakgrunnen. Første gang på alle de årene jeg har holdt på, så jeg griner ikke. Faen skummelt. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 40 minutter siden, shawty lo skrev: Faen skummelt. Bare tull å blande inn andre. Vet jo ikke hva som kan komme. Men nå kommer det meldinger om unnskyld osv. Ber meg komme en annen dag. 1 Siter Lenke til kommentar
Lurer1 Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 20 timer siden, LoveOWO skrev: Bare tull å blande inn andre. Vet jo ikke hva som kan komme. Men nå kommer det meldinger om unnskyld osv. Ber meg komme en annen dag. Synd. Har fått en del videoer og bilder. Meget flott dame ser det ut til. Men selvsagt helt uaktuelt å møte henne nå. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Det er desverre sånn at mange jenter ødelegger for seg selv og det som kunne blitt en god inntjening. Når de tror de skal være smarte og scamme lettlurte horekunder. Når du får noe erfaring med kjøp av sex så håper jeg de fleste lærer at uvanlige ting hun gjør er Red Flags. @LoveOWO gikk for sikker tilbaketrekking. Vi kan alltid gjøre det. Ellers er alternativene å snakke seg ut av det, eller slåss. Har aldri gjort det siste. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg