Langbein Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 1 time siden, Ulsten skrev: …… At det var, sa du? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 Åh, det er hun nye som anklager @Suliet for et eller annet. Har vel ikke helt funnet ut av hvordan dette forumet fungerer. Det har forresten ikke jeg heller! Siter Lenke til kommentar
Ulsten Skrevet August 21, 2024 Forfatter Share Skrevet August 21, 2024 På 19.8.2024 den 19.26, Tototre skrev: Åh, det er hun nye som anklager @Suliet for et eller annet. Har vel ikke helt funnet ut av hvordan dette forumet fungerer. Det har forresten ikke jeg heller! På 19.8.2024 den 14.55, Langbein skrev: At det var, sa du? Vi har prøvd å teste om man kan slette tråden i dette forumet så dette var en test. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 21, 2024 Share Skrevet August 21, 2024 3 minutter siden, Ulsten skrev: Vi har prøvd å teste om man kan slette tråden i dette forumet så dette var en test. Ja, det er mulig innen 60 min. Men om du legger ut dritt eller personinfo om noen her så vil det bli kopiert før du får slettet det, så det er best å tenke gjennom hva som publiseres. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg