Gå til innhold

Nipa

Gjest

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Så bra at vi har en WK til her! Velkommen. Hun var i Norge senest i våres , men når jeg sjekker FB/snap så er hun ikke her nå.

Bildene i annonsen er av henne. Svært bra dame. Synd hun ikke er i Sandvika som annonsen tilsier.

Jeg var i kontakt med henne siste uke, men dette vet du kanskje allerede. 

Takk for velkomst hilsen. 🌸

Så bra vi blev enige i at tråden du starten 17:e aug der du beskriver lokation og tjenster ikke er dama du poster bilder av eftersom hon ikke er i Norge nå. 

Har henne dessverre ikke på snap. Trodde ikke hon hade det. Men er vel sikkert sån at jeg ikke er like god venn som deg då. Rart om du var i kontakt sist uke og ikke har kontroll om hon er i Norge eller ikke...

Hyggligt du poster mer bilder av henne. Men hade varit mer imponert om dessa ikke var 5-10år gamle fra RE eller fra en offentlig Facebook profil. Så håller meg til mina egna. 😊 

Men enig i at hon e en topp dame. 

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Karlkalas skrev:

Takk for velkomst hilsen. 🌸

Så bra vi blev enige i at tråden du starten 17:e aug der du beskriver lokation og tjenster ikke er dama du poster bilder av eftersom hon ikke er i Norge nå. 

Har henne dessverre ikke på snap. Trodde ikke hon hade det. Men er vel sikkert sån at jeg ikke er like god venn som deg då. Rart om du var i kontakt sist uke og ikke har kontroll om hon er i Norge eller ikke...

Hyggligt du poster mer bilder av henne. Men hade varit mer imponert om dessa ikke var 5-10år gamle fra RE eller fra en offentlig Facebook profil. Så håller meg til mina egna. 😊 

Men enig i at hon e en topp dame. 

Jeg spurte ikke hvor hun var da jeg selv på ferie med en eskorte!  Dessverre kjenner jeg ikke til denne FB profilen. Bildene er fra 2017 da jeg først datet henne. 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Blue bell skrev:

Du trenger å møte andre kvinner Mister. 

Tenker du at folk kun er ute etter å lure deg forresten? Hvorfor skal alt være så "hysj,hysj"? 

1. Jeg møter de jeg ønsker å møte, og som tar meg imot.

2. Tanken bak kommentaren var at det kommer så forskjellige utspill fra de på forumet her at man må fiske etter det som er fakta som f.eks at ovenstående dame er i Slovenia og/eller i Sandvika. Noe må jo være feil her, og hadde ønsket at vi kanskje var mer åpne, ikke knivet oss i mellom, men rettet oss mot markedet selv om jeg også er skyldig i dette. Det betyr ikke at vi skal skrive alt for jeg vet om flere på RE som enten leser eller blir informert om hva som står her, og det kan ødelegge tjenestetilbudet. Jeg var selv dum nok til å skrive en kommentar som førte til at en av de jeg besøkte fast forandret handlingsmønster. Der er jeg ikke lenger fast kunde dessverre.

3. Det dreier seg ikke om å være paranoid, men smart. Jeg har mest kunnskap om jentene fra Asia, men det gjelder andre også, og det er at de er langt mer kyniske enn oss. Så utveksling av erfaring, og kunnskap gjør at jeg navigerer bedre i dette miljøet.

4. Ikke kall meg "Mister", du fremstår da som en billig utenlandsk prostituert.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
23 timer siden, luksusmann skrev:

image.thumb.jpeg.8c0ed611ae8a325c2143454572ef3e41.jpegimage.thumb.jpeg.2a3f3bf016bfab37e592102dcf3291cf.jpeg

Har hun flere norske kjærester? Lovte jeg var eneste jo.. jk btw

Vicky.

Var en stund i Stockholmagate og toftes før drammen. Hyggelig dame :) Kan bildene være 10 år gamle?

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
2 timer siden, Gaggball skrev:

Vel, Nipa er i Sandvika

Jeg la merke til den annonsen ja, 2 bilder av henne og 20 bilder av blomster og stearinlys o.O

1 time siden, Gaggball skrev:

Da vi snakket om kun HJ

Hvorfor gikk du ikke for mer? Virket det som det var mer å få der?

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...