Karlkalas Skrevet August 25, 2024 Share Skrevet August 25, 2024 7 timer siden, Aksel Hennie skrev: Så bra at vi har en WK til her! Velkommen. Hun var i Norge senest i våres , men når jeg sjekker FB/snap så er hun ikke her nå. Bildene i annonsen er av henne. Svært bra dame. Synd hun ikke er i Sandvika som annonsen tilsier. Jeg var i kontakt med henne siste uke, men dette vet du kanskje allerede. Takk for velkomst hilsen. 🌸 Så bra vi blev enige i at tråden du starten 17:e aug der du beskriver lokation og tjenster ikke er dama du poster bilder av eftersom hon ikke er i Norge nå. Har henne dessverre ikke på snap. Trodde ikke hon hade det. Men er vel sikkert sån at jeg ikke er like god venn som deg då. ⭐ Rart om du var i kontakt sist uke og ikke har kontroll om hon er i Norge eller ikke... Hyggligt du poster mer bilder av henne. Men hade varit mer imponert om dessa ikke var 5-10år gamle fra RE eller fra en offentlig Facebook profil. Så håller meg til mina egna. 😊 Men enig i at hon e en topp dame. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 25, 2024 Share Skrevet August 25, 2024 2 timer siden, Karlkalas skrev: Takk for velkomst hilsen. 🌸 Så bra vi blev enige i at tråden du starten 17:e aug der du beskriver lokation og tjenster ikke er dama du poster bilder av eftersom hon ikke er i Norge nå. Har henne dessverre ikke på snap. Trodde ikke hon hade det. Men er vel sikkert sån at jeg ikke er like god venn som deg då. ⭐ Rart om du var i kontakt sist uke og ikke har kontroll om hon er i Norge eller ikke... Hyggligt du poster mer bilder av henne. Men hade varit mer imponert om dessa ikke var 5-10år gamle fra RE eller fra en offentlig Facebook profil. Så håller meg til mina egna. 😊 Men enig i at hon e en topp dame. Jeg spurte ikke hvor hun var da jeg selv på ferie med en eskorte! Dessverre kjenner jeg ikke til denne FB profilen. Bildene er fra 2017 da jeg først datet henne. Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet August 25, 2024 Share Skrevet August 25, 2024 9 timer siden, Blue bell skrev: Du trenger å møte andre kvinner Mister. Tenker du at folk kun er ute etter å lure deg forresten? Hvorfor skal alt være så "hysj,hysj"? 1. Jeg møter de jeg ønsker å møte, og som tar meg imot. 2. Tanken bak kommentaren var at det kommer så forskjellige utspill fra de på forumet her at man må fiske etter det som er fakta som f.eks at ovenstående dame er i Slovenia og/eller i Sandvika. Noe må jo være feil her, og hadde ønsket at vi kanskje var mer åpne, ikke knivet oss i mellom, men rettet oss mot markedet selv om jeg også er skyldig i dette. Det betyr ikke at vi skal skrive alt for jeg vet om flere på RE som enten leser eller blir informert om hva som står her, og det kan ødelegge tjenestetilbudet. Jeg var selv dum nok til å skrive en kommentar som førte til at en av de jeg besøkte fast forandret handlingsmønster. Der er jeg ikke lenger fast kunde dessverre. 3. Det dreier seg ikke om å være paranoid, men smart. Jeg har mest kunnskap om jentene fra Asia, men det gjelder andre også, og det er at de er langt mer kyniske enn oss. Så utveksling av erfaring, og kunnskap gjør at jeg navigerer bedre i dette miljøet. 4. Ikke kall meg "Mister", du fremstår da som en billig utenlandsk prostituert. 1 1 2 Siter Lenke til kommentar
luksusmann Skrevet August 25, 2024 Share Skrevet August 25, 2024 Har hun flere norske kjærester? Lovte jeg var eneste jo.. jk btw 1 Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet August 26, 2024 Share Skrevet August 26, 2024 23 timer siden, luksusmann skrev: Har hun flere norske kjærester? Lovte jeg var eneste jo.. jk btw Vicky. Var en stund i Stockholmagate og toftes før drammen. Hyggelig dame Kan bildene være 10 år gamle? 3 Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet August 26, 2024 Share Skrevet August 26, 2024 På 25.8.2024 den 0.10, Aksel Hennie skrev: Siden vi har en ny WK her må må jeg bare legge ute noen ekstra bilder! Dette er en bra dame. Toftesgate 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 8, 2024 Share Skrevet September 8, 2024 På 24.8.2024 den 10.08, Karlkalas skrev: Ikke for at sette noen på plass her men betvivlar at hon er i Sandvika om dagen. Vel, Nipa er i Sandvika. Går på skole på formiddagen. og driver massage på ettermiddag/kveld. Se forøvrig min tråd: Gaggballs review 3 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet September 8, 2024 Share Skrevet September 8, 2024 16 minutter siden, Gaggball skrev: Vel, Nipa er i Sandvika. Går på skole på formiddagen. og driver massage på ettermiddag/kveld. Se forøvrig min tråd: Gaggballs review vel.... hadde Aksel rett? var menyen helt åpen når hun er alene? 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet September 8, 2024 Share Skrevet September 8, 2024 ...har ikke planer å besøke men lurer på det😁 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 8, 2024 Share Skrevet September 8, 2024 6 minutter siden, shawty lo skrev: vel.... hadde Aksel rett? var menyen helt åpen når hun er alene? Hun var alene når jeg var der. Om menyen er helt åpen vet jeg ikke. Da vi snakket om kun HJ. 4 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet September 8, 2024 Share Skrevet September 8, 2024 2 timer siden, Gaggball skrev: Vel, Nipa er i Sandvika Jeg la merke til den annonsen ja, 2 bilder av henne og 20 bilder av blomster og stearinlys 1 time siden, Gaggball skrev: Da vi snakket om kun HJ Hvorfor gikk du ikke for mer? Virket det som det var mer å få der? 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 8, 2024 Share Skrevet September 8, 2024 1 time siden, Tukleren skrev: Hvorfor gikk du ikke for mer? Virket det som det var mer å få der? Fordi det var første gangen jeg var hos henne. På samme måte som jeg "alltid" tar 30min første gangen hos et nytt bekjentskap når det gjelder massasje. 3 Siter Lenke til kommentar
KalleK Skrevet September 12, 2024 Share Skrevet September 12, 2024 (endret) Hun virker meget bra! Skal besøkes Endret September 12, 2024 av KalleK 2 1 Siter Lenke til kommentar
Kennkarl Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 Er hun på en klinikk i Sandvika? Kan noen DMe meg navnet på klinikken i såfall?😊 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 Hun har ikke drop inn, du må ringe for avtale 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg