taloong Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 Er det noen som vet om en får full pakke på dette stedet og hvis en får, hva er prisen? 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 16 minutter siden, taloong skrev: Er det noen som vet om en får full pakke på dette stedet og hvis en får, hva er prisen? Link? 1 Siter Lenke til kommentar
taloong Skrevet August 16 Forfatter Share Skrevet August 16 https://www.facebook.com/people/Sirion-Thaimassasje/100066519048132/ 1 Siter Lenke til kommentar
Mr_X Skrevet August 18 Share Skrevet August 18 Noen som har noen erfaringer med dette stedet? 1 Siter Lenke til kommentar
vagabond Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 Har hatt utallige avganger i de lokalene, men ikke fp, heller ikke spurt. Lenge siden jeg har vært der nå, men tror det er mulig med fp. 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 5 timer siden, vagabond skrev: Har hatt utallige avganger i de lokalene, men ikke fp, heller ikke spurt. Lenge siden jeg har vært der nå, men tror det er mulig med fp. Er det i 5 etg? 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 13 minutter siden, LoveOWO skrev: Er det i 5 etg? Ser ikke slik ut. 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 Se der ja. Det er et sted jeg ikke har besøkt. Er det anbefalt? Selv om jeg holder meg unna Thai. 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 (endret) 5 timer siden, LoveOWO skrev: Er det i 5 etg? Nei det er -1, bildet er fra gaten, 200m fra stasjonen. (Har kjørt forbi der et par ganger men aldri stoppet der) Endret August 21 av Tukleren 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 17 timer siden, LoveOWO skrev: Selv om jeg holder meg unna Thai. Hvorfor holder du deg unna thai? Selv er jeg stort sett veldig fornøyd med thai massasje. 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 1 minutt siden, Langbein skrev: Hvorfor holder du deg unna thai? Selv er jeg stort sett veldig fornøyd med thai massasje. T(hai) pris på stor service. Og stort sett bare litt gnikk og gnu med mye olje på første del av servicen. 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
Mr_X Skrevet August 23 Share Skrevet August 23 Er de atttaktive, de damene som jobber der? 1 Siter Lenke til kommentar
Mr_X Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Bump! Noen som har noe nytt å melde fra dette stedet? Skal snart til legen og Sirion ligger i kjeller etasjen... Lurer på om jeg skal ta meg en tur D: 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Da blir det ditt oppdrag å melde inn noe nytt 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg