Gå til innhold

Sirion Massasje Sandvika

taloong

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, taloong skrev:

Er det noen som vet om en får full pakke på dette stedet og hvis en får, hva er prisen?

Link?

• Like 1
Lenke til kommentar

Har hatt utallige avganger i de lokalene, men ikke fp, heller ikke spurt. Lenge siden jeg har vært der nå, men tror det er mulig med fp.

• Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, vagabond skrev:

Har hatt utallige avganger i de lokalene, men ikke fp, heller ikke spurt. Lenge siden jeg har vært der nå, men tror det er mulig med fp.

Er det i 5 etg? 

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, LoveOWO skrev:

Er det i 5 etg? 

Nei det er -1, bildet er fra gaten, 200m fra stasjonen. (Har kjørt forbi der et par ganger men aldri stoppet der)

Endret av Tukleren
  • Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, LoveOWO skrev:

Selv om jeg holder meg unna Thai. 

Hvorfor holder du deg unna thai? Selv er jeg stort sett veldig fornøyd med thai massasje.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Hvorfor holder du deg unna thai? Selv er jeg stort sett veldig fornøyd med thai massasje.

T(hai) pris på stor service. Og stort sett bare litt gnikk og gnu med mye olje på første del av servicen. 

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Bump!

Noen som har noe nytt å melde fra dette stedet? 

Skal snart til legen og Sirion ligger i kjeller etasjen... Lurer på om jeg skal ta meg en tur D:

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...