Gå til innhold

@jazmin er vår nye spammer

Gjest

Spammeren @Jazmin  

32 stemmer

1. 1. Har du lest noen av innleggene til @Jazmin?

• ja
      18
    • nei
      12
    • vet ikke
      2
  2. 2. Hvem er @jazmin?

• en hore
      2
    • en sugarbaby
      1
    • en forsmådd kvinne
      1
    • en spammer
      22
    • en gammel gubbe
      3
    • en ikke fullt så gammel gubbe
      2
    • en guttevalp
      6
    • en hen
      3
    • onkel politi, eller hallik
      0
  3. 3. Liker du innleggene til @Jazmin?

• ja
      2
    • nei
      23
    • vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

Kjære @jazmin du har delt budskapet ditt nok nå.  Vi vil ikke ha annonsen din i alle tråder, så stopp nå.

Tråder med titler som GRATIS SEX, SEX DATING og SEX I NORGE, er fengende.   OM du virkelig vil få forumets menn interesserte så bør du invitere til Gangbang (GB).  Det syns vi er aller mest pirrende.  Gir du en god pris så kommer vi på deg!

Til dere som leser dette: @jazmin er nok en luremus.  Kanskje en guttevalp som sitter på gutterommet og har hatt lite å gjøre i sommerferien.  Får håpe at han starter på studier snart!

Lenke til kommentar
56 minutter siden, Tototre skrev:

Kjære @jazmin du har delt budskapet ditt nok nå.  Vi vil ikke ha annonsen din i alle tråder, så stopp nå.

Tråder med titler som GRATIS SEX, SEX DATING og SEX I NORGE, er fengende.   OM du virkelig vil få forumets menn interesserte så bør du invitere til Gangbang (GB).  Det syns vi er aller mest pirrende.  Gir du en god pris så kommer vi på deg!

Til dere som leser dette: @jazmin er nok en luremus.  Kanskje en guttevalp som sitter på gutterommet og har hatt lite å gjøre i sommerferien.  Får håpe at han starter på studier snart!

Hun er et virus!

Lenke til kommentar

@jazmin om du er interessert i å selge sex, det er ingen aktiv administrator her på noresk.  Du kan faktisk sette inn din fullverdige annonse her, og den vil bli stående lenge.

Vi vil vite hvor du er, hva du tilbyr og til hvilke priser. 

Linker å klikke på liker vi dårlig.  Og vi hater OF-verving! 

Lenke til kommentar
13 minutter siden, sølvpilen skrev:

Godt å se at andre er upopulære her på forumet også...

Felles skjebne er dårlig trøst, sier nå jeg

Og så det er sagt; jeg ønsker faktisk at du får bedre treff når du besøker noen. Jeg ønsker at du har det bra. Jeg får bare ikke det inntrykket når jeg leser det du skriver. Det er derfor jeg bruker tid på å svare deg. Det enkleste ville bare vært å ignorere og blokkere. Men det gjør jeg altså ikke.

Endret av SolanGundersen
skrivefeil
  • Like 3
Lenke til kommentar

La vedkommende på ignoreringslisten og hadde glemt hele "Jazmin" frem til du lagde denne tråden. Åpenbart er det ikke noen som vil selge ekte tjenester. Det er bare tull fra ende til annen. En person som fisker etter IP-nummer eller noe som kan lede til pengeutbetalinger.

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, sølvpilen skrev:

Godt å se at andre er upopulære her på forumet også...

Noe jeg ikke har fått med meg her? Jeg er alltid den siste til å få meg meg saftig drama.

• Like 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, HerrSerr skrev:

Noe jeg ikke har fått med meg her? Jeg er alltid den siste til å få meg meg saftig drama.

@sølvpilen har fått det for seg at alle kvinner egentlig er lesbiske og hater menn. De har bare ikke forstått det helt selv ennå. Så det er hans misjon her i livet å fortelle dem det. Samt å dreie alle tråder her inne inn på hans favorittema. Det har @sølvpilen gjort så mange ganger her på forumet nå at mange begynner å bli lei. Så han har pådratt seg en del irritasjon og det har han nok merket.

Vel, ikke sløs bort mange minutter på det men her en av trådene hvor det fremkommer

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vel, den eneste av mine venner som ikke hadde problemer med å høre at alle kvinner er homoseksuelle, er en Chad, 9-10/10 utseendemessig.
Han sa ganske enkelt at alle damer er biseksuelle, noe som stemmer presist for hans del, bare ikke for menn flest.

• Like 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, SolanGundersen skrev:

@sølvpilen har fått det for seg at alle kvinner egentlig er lesbiske og hater menn. De har bare ikke forstått det helt selv ennå. Så det er hans misjon her i livet å fortelle dem det. Samt å dreie alle tråder her inne inn på hans favorittema. Det har @sølvpilen gjort så mange ganger her på forumet nå at mange begynner å bli lei. Så han har pådratt seg en del irritasjon og det har han nok merket.

Vel, ikke sløs bort mange minutter på det men her en av trådene hvor det fremkommer

Åja, reagerte egentlig ikke så mye første gang jeg leste gjennom det. Ikke nå heller, egentlig. Kanskje derfor jeg sjelden fanger opp drama som brygger.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, sølvpilen skrev:

Vel, den eneste av mine venner som ikke hadde problemer med å høre at alle kvinner er homoseksuelle, er en Chad, 9-10/10 utseendemessig.
Han sa ganske enkelt at alle damer er biseksuelle, noe som stemmer presist for hans del, bare ikke for menn flest.

hahah, du klarer ikke å legge fra deg at alle damer er homoseksuelle.

Håper ikke du besøker eskorter, og starter treffet med anklager om at hun er lesbisk.

God helg din morroklump!

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Idaws skrev:

Kvinnehatere er ofte upopulære. 
Rart det der.........

Vil heller si at de som har gjennomskuet kvinner er upopulære.
Må jo nesten være en grunn til at kvinner kan ta seg så godt betalt for noe de egentlig skulle være ville etter dersom de var streite.

• Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, sølvpilen skrev:

Må jo nesten være en grunn til at kvinner kan ta seg så godt betalt for noe de egentlig skulle være ville etter dersom de var streite.

Så alt dette bunner i at du ikke får gratis sex?
Og frekk som du er anklager du alle kvinner for å være problemet?
Se deg selv i speilet, ditt kvinnesyn er nok grunnen til at du må betale for glede.

Trenger ikke være kjekk eller interessant for å få dame, du må bare finne ei som er på ditt nivå...som er medlem av kvinne gruppen ottar.

Lenke til kommentar

Tror det er på tide å slutte å gi trollet oppmerksomhet. Han har sett nok YouTube-videoer til å vare flere år med diskusjoner i ulike nettsamfunn. Alt han ser er ting som bekrefter det han allerede vet. Og alle vi andre er blinde og dumme. Noen av oss klarer sikkert å innbille oss at vi har klart å gjøre kvinner våte og opphisset, og det er vi som ikke har sett lyset, eller mørket.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
30 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Så alt dette bunner i at du ikke får gratis sex?
Og frekk som du er anklager du alle kvinner for å være problemet?
Se deg selv i speilet, ditt kvinnesyn er nok grunnen til at du må betale for glede.

Trenger ikke være kjekk eller interessant for å få dame, du må bare finne ei som er på ditt nivå...som er medlem av kvinne gruppen ottar.

Det er kvinners legning som er problemet for streite menn, og de kan ikke klandres for sin legning.
For andre kvinner er det jo helt perfekt, det betyr at de lett kan få seg litt pikekos dersom de ønsker det.
Er enig i at man ikke trenger være kjekk eller interessant for å få seg dame, man trenger å ha noe de er interssert i: status eller penger.
Dette med nivå stemmer nok ikke, kvinner som kjenner behovet for primitiv sex, sex med menn, kan lett velge seg menn som har langt bedre utseende relativt sett enn dem selv.
Problemet for kvinner er at disse mennene som vil ha seg med dem, ikke er interessert i forhold med kvinner som har dårligere utseende enn dem.
Det var da kvinner måtte prostituere seg gjennom ekteskap at logikken din stemte: da måtte de fleste kvinner finne seg en mann, slik at de fleste menn endte opp med en som var på hans nivå.

Endret av sølvpilen
  • Like 1
Lenke til kommentar
32 minutter siden, sølvpilen skrev:

Den eneste her som er gjennomskuet er deg. 

Du skjønner jo ikke engang noe så elementært som hvorfor kvinner selger sex! 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Idaws skrev:

Den eneste her som er gjennomskuet er deg. 

Du skjønner jo ikke engang noe så elementært som hvorfor kvinner selger sex! 

Men kanskje du kan forklare meg hvorfor kvinner selger sex?
Det må jo være fordi de er heteroseksuelle, lengter og fantaserer om nakne menn, drømmer om det lekreste, vakreste, mest velformede som finnes, mannskroppen.
Og som en liten bonus, tar de seg betalt, sånn kun for å dekke husleien og litt til...
Siden gledespiker er streite, er det jo lite de nyter mer enn jobben sin. De blir jo kåte av bare å se nakne menn som kjøper deres tjenester.
De går rundt og er konstant kåte, for så heteroseksuelle som kvinner er, så er noe annet helt umulig. De går hele tiden rundt med et smil om munnen, og gleder seg til neste kunde. For slik er livet for nattens kvinner, de som elsker og begjærer menn, og er så heldige og få ha sex med dem, og attpåtil får betalt for det.

Lenke til kommentar
13 minutter siden, sølvpilen skrev:

Dette med nivå stemmer nok ikke

Det med nivå stemmer.
Som stygg mann kan du klare å score over ditt nivå.
Da må du ha penger, et bra utseende eller humor (game).

Som dame er det nok lettere å score en mann som er høyere en kvinnens nivå.
Det kan jeg være enig i.

Har du aldri sett et par tjukke slasker på butikken?
Eller et par som ser helt normale ut?
Eller Martha og Mr. Verrett?

Jeg sier ikke dette for å være slem, men du må komme deg ut av boblen din.
Gå ut en tur, få deg en sunn hobby.
Ikke se på damer som levende sex dukker som er skapt for å tilfredsstille deg, men som personer med følelser.
Mange damer er prostituerte, men langt i fra alle.
Mange damer er lesber, men langt i fra alle.
Husk at alle er forskjellige.

Men selvfølgelig vis du går etter lubne damer, med kort hår og gutte klær (som ser ut som noe Mr. solan kunne dyppa an i)
så selvfølgelig så er alle damer lesber.

Lenke til kommentar
11 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Mange damer er lesber, men langt i fra alle.

Jeg har ikke påstått at alle damer er lesber, de fleste damer foretrekker å være i romantisk relasjon med menn, dog tror jeg dette er i ferd med å avta, single kvinner viser seg å være lykkeligere enn gifte, men vi får se hva tiden bringer.
Alle damer er homoseksuelle, eller gynoseksuelle.
Aksepterer du at damer kun tenner på nakne damer og ikke nakne menn, kan du likesågodt akseptere at de er homoseksuelle.
Jeg ser på damer som personer som er skapt til å tilfredsstille damer. Er svært vanlig at når streite damer blir spurt om beste seksuelle opplevelse, så nevner de den gangen de hadde sex med en dame.
Forskning har vist at damer som har sex med damer får i snitt 55 orgasmer i måneden, damer som har sex med menn får i snitt 7.
Jeg tror ingen nyter sex med damer mere enn streite damer, hverken lesber eller streite menn.
Hvis damer hadde vært litt mere modige her, kunne nok flere av dem bekreftet dette.

Endret av sølvpilen
Lenke til kommentar
18 timer siden, HerrSerr skrev:

Du må komme innom oftere skal du klare å få med deg alt. Selv jeg som er pålogget 24/7 klarer ikke å få lest alt som publiseres her inne. Sånn er det bare.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg innrømmer glatt at jeg er en kikker.  En ting jeg kikker på er påloggede medlemmer her på forumet.  Der har jeg lagt merke til at @jazmin nesten alltid er pålogget.  Merkelig, tenker jeg, om hun skulle være en kvinne som forsøker å selge sex.  Det er nok heller en dude som deg og meg.  Han liker å lese og finne tips her 🤣  Jazmin, bruk din egentlige bruker.  du er ikke feminin nok slik du er nå.

Lenke til kommentar

En liten påminnelse om at @jazmin er en dude som spammer forumet regelmessig med en link som du IKKE bør KLIKKE på.  Gjør du det kan PC'n din bli formatert.  Det beste er nok å forbigå dette i stillehet.  Altså motsatt av det jeg gjør nå.

Lenke til kommentar