Gå til innhold

Er det lukrativt å være eskorte ?

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Ja, jeg har gått opp til 3K på første timen. Deretter er 1000,- pr 30 min. 
Pruting er turnoff så det holder, og jeg kjenner fitta tørker inn bare på tanken. Da får de heller ta mindre tid.

Stamkunder som møter meg minst én gang i måneden får egne priser 😏

Men jeg er ikke rigid på tiden. Varer timen kunden har betalt for over tiden, stopper jeg ikke å krever mer.. det er ingen pimp bak meg som også skal ha penger for treffet 🤷‍♀️

Jeg vet jeg er verd pengene, (de jeg føler jeg ikke kan innfri til, møter jeg heller ikke)

og siden jeg ofte chatter mye med kundene mine, blir heller ikke timesprisen min så høy til slutt likevel.

Så ja, det er fullt mulig å tjene store penger 💸💵💸

Jeg spør nå rent hypotetisk! 

En sykdomsfri kunde du syntes er kjekk og snill, en du liker, kunne du vurdert sex uten kondom for 10000.- ?  

Lenke til kommentar
1 time siden, Aksel Hennie skrev:

250K per måned er jævelig bra! Selv mine Pareto venner tjener ikke dette! Eskorte jobb er bra jobb. Jeg forstår ikke at flere kvinner selger. 

jeg synes en pen norske jente i 20-årene hadde tjent millioner per år men de er sikkert ikke savvy nok til å håndtere så mye cash.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, shawty lo skrev:

jeg synes en pen norske jente i 20-årene hadde tjent millioner per år men de er sikkert ikke savvy nok til å håndtere så mye cash.

Det er rart så få prøver! Det er store penger å tjene! Jeg har hatt noen og det har vært bra! Jeg liker in fall, men disse på på Out Call eksklusivt ! 

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Det er rart så få prøver! Det er store penger å tjene! Jeg har hatt noen og det har vært bra! Jeg liker in fall, men disse på på Out Call eksklusivt ! 

ja tipper outcall er eneste måte å kunne knulle dem. de som selger bilder for noen hundre lapper hadde ikke takket nei til 3-5k pluss middag, tusenfryd og avslutte med kos. jaggu meg, jeg må prøve meg :-D.

• Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, shawty lo skrev:

ja tipper outcall er eneste måte å kunne knulle dem. de som selger bilder for noen hundre lapper hadde ikke takket nei til 3-5k pluss middag, tusenfryd og avslutte med kos. jaggu meg, jeg må prøve meg :-D.

En tur innom Toys ‘R Us også! 

Lenke til kommentar
20 timer siden, Tukleren skrev:

3000 for noen som pusher 50 og ikke gir OWO engang (men skal ha 1000 ekstra for bj!), fatter ikke at det er mulig. Smaken er riktig nok som baken men noen ganger lurer jeg på hva folk tenker.

Haha, smaken er som baken ja 😉 noen liker dattra, noen liker moren, faktisk også noen som liker bestemoren 😉

Jeg tar ikke ekstra for bj. Ikke anal heller.. slike ting er all inklusive i tiden kunden ønsker å være hos meg.

At andre ikke setter helsen før nytelsen er for meg et stort mysterium. Men men, russisk rulett spilles jo med villige deltagere å 🤷‍♀️

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Aksel Hennie skrev:

250K per måned er jævelig bra! Selv mine Pareto venner tjener ikke dette! Eskorte jobb er bra jobb. Jeg forstår ikke at flere kvinner selger. 

Helt enig! Det samme gjelder menn.. 

ser de samme mannlige eskortene annonserer gjevne og trutt.. så det må være penger i det for mannen å 🤷‍♀️

• Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Helt enig! Det samme gjelder menn.. 

ser de samme mannlige eskortene annonserer gjevne og trutt.. så det må være penger i det for mannen å 🤷‍♀️

Tvilsomt 

Lenke til kommentar

hvis du jobber med 23-25 cm feit, fin kuk med fin hode så synes du kan muligens jobbe med en del damer. best case scenerio, rike koner som deler deg med hennes kompiser.

men det skal ikke mye til at du åpner og skiller hårete norsk "bussy" innen kort tid, like fucking moses 😁

Endret av shawty lo
  • Like 1
Lenke til kommentar

Føler dere gutta at det hadde vært fair å betale norske eskorte en bra og sexy markup $$ om disse hadde tilbudt bra service og deilig kjæreste opplevelse ? 

Nå snakker jeg 6,9,10 eller 15K for møte uten overnatting ? 

For betalt tid så hadde du hatt en norsk eskorte som hadde forguder deg! 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Nå snakker jeg 6,9,10 eller 15K for møte uten overnatting ? 

For hva? At hun snakker norsk?

Jeg har ikke troen på at de leverer noe bedre service.

Hadde det vært noen som så ut som Martine Lunde eller noe slikt ja kanskje men de norske på RE er jo ikke akkurat der.

• Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 17.8.2024 den 12.20, Barabassen skrev:

Ha ha..! Det var tider. Jeg betalte 1,5 k -2 k for en times massasje inkl fp på Baltazars Budoar i munkedamsveien på midten av 90-tallet. Jeg synes inflasjonen har vært ganske snill med oss horekunder. Til sammenligning var bensinprisen på 7 kr......

https://www.nettavisen.no/artikkel/norges-eldste-bordell-stenges/s/12-95-2163021

Baltazar, det var tider det, genialt etter noen drinker på byen, der var det bare å svinge bortom og hygge seg. :) 

• Like 4
Lenke til kommentar
17 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Baltazar, det var tider det, genialt etter noen drinker på byen, der var det bare å svinge bortom og hygge seg. :) 

Perfekt ! Kunne ikke  bli bedre enn det  !! 🙂 Good old days!! 

• Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Barabassen skrev:

Perfekt ! Kunne ikke  bli bedre enn det  !! 🙂 Good old days!! 

Jeg satt å ventet på tur inn sammen med Petter Stordalen en gang! Rundt 2001! LOL 

Lenke til kommentar
14 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg satt å ventet på tur inn sammen med Petter Stordalen en gang! Rundt 2001! LOL 

Joda!! He he...! Det hente man møtte div kjente fjes der. Både de som allerede var kjendiser ,og de som ble det i ettertid. Populært sted for noen og enhver .....😂 Mange røverhistorier som ble delt i badstua i kjelleren der .....😂

Endret av Barabassen
  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Barabassen skrev:

Joda!! He he...! Det hente man møtte div kjente fjes der. Både de som allerede var kjendiser ,og de som ble det i ettertid. Populært sted for noen og enhver .....😂 Mange røverhistorier som ble delt i badstua i kjelleren der .....😂

Mange fra Hotel Cesar var innom også + Atle Antonsen. Alte gikk for å være litt kjip. 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Mange fra Hotel Cesar var innom også + Atle Antonsen. Alte gikk for å være litt kjip. 

😂😂....!! Kunne listet opp et 10-12 navn som de fleste vil kjenne til. Fatter ikke at dem tok sjansen ,da dem var å finne i media så og si fra daglig på den tiden .Tar ikke sjansen på å avsløre her , i frykt for å bli saksøkt  😂Vi får ta det på julebordet til noresk .....🙂✌️

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Barabassen skrev:

😂😂....!! Kunne listet opp et 10-12 navn som de fleste vil kjenne til. Fatter ikke at dem tok sjansen ,da dem var å finne i media så og si fra daglig på den tiden .Tar ikke sjansen på å avsløre her , i frykt for å bli saksøkt  😂Vi får ta det på julebordet til noresk .....🙂✌️

De gangene jeg var innom var sent , mellom 01-06.00 , og ja det var mange innom som var norske kjendiser. Baltazar mistet litt momentum når det åpnet ett Thai / Viet sted oppi gata, mot broa, de lå lavere i pris og tok mange kunder fra Baltazar. Masse BB der. 

Jeg datet en kvinne som het Faith og hun jobbet på Blaze som stripper. Hun sugde tidligere Super Stjerne Nick Nolte for $ 1200.- på bakrommet på Blaze mens vi dated. 2002 2003-ish. Kvinnfolk. 

Lenke til kommentar

strippe-klubb. så jævla typisk USA greie, rart hvis det finnes i Oslo. betale for blue balls er overhodet ikke fristende. 

• Like 1
Lenke til kommentar
43 minutter siden, shawty lo skrev:

strippe-klubb. så jævla typisk USA greie, rart hvis det finnes i Oslo. betale for blue balls er overhodet ikke fristende. 

Ja, veldig amerikansk ! Jeg ble kastet ut av en i USA, Key West, fordi jeg ikke sto å glodde på damene. 

Lenke til kommentar
På 17.8.2024 den 12.20, Barabassen skrev:

Ha ha..! Det var tider. Jeg betalte 1,5 k -2 k for en times massasje inkl fp på Baltazars Budoar i munkedamsveien på midten av 90-tallet. Jeg synes inflasjonen har vært ganske snill med oss horekunder. Til sammenligning var bensinprisen på 7 kr......

https://www.nettavisen.no/artikkel/norges-eldste-bordell-stenges/s/12-95-2163021

Baltazars var vel for det meste norske jenter. Selv om utenlandske jenter tar 1,5-2,5k, så er prisene hos de norske gått opp betraktelig.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 23.8.2024 den 22.39, shawty lo skrev:

jeg likte Nick Nolte i 48 hrs med Eddie Murphy 😄

Jeg tipper horekundene eldes sammen med Nick Nolte

Kan være et bilde av 3 personer og tekst

• Haha 2
Lenke til kommentar