Gå til innhold

Neli på RE

skjetten

Anbefalte innlegg

Tok sjansen og besøkte hu. Absolutt verdt et besøk! Tilbudt dusj før og etter, drikke og var åpenbart opptatt av hygiene. Vakker jente som tok godt vare på meg. Tok seg god tid og ville ikke at jeg skulle gå. Meget deilig jente som du kan bruke...

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, skjetten skrev:

Tok sjansen og besøkte hu. Absolutt verdt et besøk! Tilbudt dusj før og etter, drikke og var åpenbart opptatt av hygiene. Vakker jente som tok godt vare på meg. Tok seg god tid og ville ikke at jeg skulle gå. Meget deilig jente som du kan bruke...

Creampie?

Lenke til kommentar
7 timer siden, skjetten skrev:

Ny ladning i går hos Neli. Når dere ringer hu, så ikke la dere skremme av stemmen hennes. Hu er rett og slett skamdeilig. Ingen andre som har prøvd henne altså?

Hei, ser hun har spruting på menyen. Er hun en squirter?💦

• Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Deilig💦 Liker damer som spruter. Spruter hun lett og mye?

Ja, men nå vet ikke jeg hva som er normalt da. Ikke opplevd så mange jenter som squirter. Uansett veldig god valuta for pengene hos Neli.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar