Gå til innhold

Sofie K


Stålmann1333

Anbefalte innlegg

Har kommunisert via Snapchat med denne personen. Sofie_ks2024. Har sendt et par bilder, men virker å være opptatt av diskresjon (som forsåvidt er bra). Vurderer å avtale treff, men vil sjekke her om noen andre har erfaring med henne fra tidligere?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hahahaha, virker scam.  To brukere på SD ga meg samme SC. Sendte bilder av en annen. Sjekk separat tråd om SD, noen som har advart at to damer lurer deg for pengene.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Okay, tusen takk for svar! Har lest litt gjennom SD-trådene ja, og leste om det. Men da opererte hun/de vel med et annet navn/snap. De har vel sikkert mange brukere vil jeg tro 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Fant en 3. profil,  for pur F avtalte jeg et møte, hun kom med sine triks i forkant hvor jeg skulle dusje og hun skulle stikke av med pengene. Møtte ikke opp, Snapen er spammet uten at jeg har sjekket hva hun babler.

Men folkens, et etisk og delvis juridisk spørsmål,  jeg vet hvem dama er og har hele navnet hennes og ved enkel Googling finner man ut hva hun jobber med, hvor hun bor og ikke minst hva hun bruker våre svindlede penger på. Bør jeg offentliggjøre det?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg mener folk som stjeler og tar, er det null respekt for. Er helt enig om at du kan legge ut minst såpass mye info at folk kan finne selv så de ikke blir lurt av henne på noen som helst på i fremtiden. Gjerne ett bilde å

  • Like 4
Lenke til kommentar
På 2.9.2024 den 23.41, dealern skrev:

Men folkens, et etisk og delvis juridisk spørsmål,  jeg vet hvem dama er og har hele navnet hennes og ved enkel Googling finner man ut hva hun jobber med, hvor hun bor og ikke minst hva hun bruker våre svindlede penger på. Bør jeg offentliggjøre det?

Ja.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...