Gå til innhold

Sykepleieren

Undrende

Anbefalte innlegg

Det gjenstår å se om hun er scam og "vipps-borte".  Hun skiller seg litt ut fra de andre norske jentene som ingen forumbrukere har kunnet verifisere som ekte.  De andre "norske ungjentene" som har hatt korttidsannonser som ble borte har vært mellom 18 og 20 år.  Sykepleieren skriver at hun er 26!

Merkelig annonsetekst: Ser du ikke mobil nr i annonsen så er det for jeg er opptatt med kunder, sjekk igjen om et par timer eller send melding her på siden.

Og plutselig var kontaktinfoen hennes borte!  Den kommer vel tilbake når hun er ferdig med kunden?  Har aldri sett noen gjøre det på denne måten før.  Sånn sett er alt som avviker fra normale annonser et rødt flagg.  Ellers er det STORE RØDE FLAGGET: FORSKUDDSBETALING.  Gode, ærlige horekunder betaler aldri forskudd.  Det er penger ut av vinduet.  Verre enn å pisse i buksene for å bli varm.

Det at hun har samme pris for incall og outcall er faktisk oxo et rødt flagg.  Det er dårlig butikk for henne.  Men skulle jeg bestilt henne ville jeg gått for outcall til et hotell og ikke betalt taxipenger på forhånd 😂 Da får jeg være anonym og kan ikke bli utsatt for pengeutpressing, som oxo kan være en fare med nye "eskorter" som annonserer.

Hun har pene ungpikepupper ennå :-)  Og bør være lett å kjenne igjen med tatoveringene.  Venter spent på rapport fra en av dere som er i Bergen.  Ta i det minste kontakt med henne og finn ut om hun ber om forskudd.  Det skylder dere oss som bor og jobber for et bedre horekundeliv på Østlandet (for det kommer hele landet til gode)

179564_sykepleieren_3689af54_654a89a3.jpg

Endret av Tototre
link til https://www.noresk.com/forum/emne/10704-falske-norske-ungjenter-p%C3%A5-re/
Lenke til kommentar
  På 10.8.2024 den 15.45, Tototre skrev:

Nå er hun "ledig" igjen.  Her er nummeret hennes: +47 96691003 om du vil gjøre et forsøk på WhatApp

Expand  

Det nummeret gir treff på en jente med adresse i Bergen. Men navnet er en forholdsvis kjent idrettsprofil som etter det jeg vet spiller for en klubb i Danmark og ikke har bodd i Bergen.  Det stinker litt av denne🙂

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  På 10.8.2024 den 16.23, Dag_driver skrev:

Det nummeret gir treff på en jente med adresse i Bergen. Men navnet er en forholdsvis kjent idrettsprofil som etter det jeg vet spiller for en klubb i Danmark og ikke har bodd i Bergen.  Det stinker litt av denne🙂

Expand  

så vidt jeg vet, du må bekrefte ditt tlf nr, gjennom sms hos RE. hvordan i helvete dette ble godkjent vet jeg ikke

Endret av shawty lo
  • Like 2
Lenke til kommentar
  På 10.8.2024 den 20.58, shawty lo skrev:

så vidt jeg vet, du må bekrefte ditt tlf nr, gjennom sms hos RE. hvordan i helvete dette ble godkjent vet jeg ikke

Expand  

Hvis du sender meg telefonnummeret ditt så skal jeg vise deg hvordan du får det godkjent 😉

• Like 1
Lenke til kommentar

Har vært i kontakt med henne på whatsapp hun skal ha forskudd betalt for å booke møter sier hun er ranet flere ganger og vil ikke ta i mot kontanter(Latterlig) hun vil ha paypal betalt og treffer deg ikke hvis du har skjult nummer. Var mye greier så jeg ga opp. lukter litt sur sokk.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
  På 11.8.2024 den 15.28, DoktorFeelGoodBergen skrev:

hun skal ha forskudd betalt for å booke møter sier hun er ranet flere ganger og vil ikke ta i mot kontanter(Latterlig) hun vil ha paypal betalt

Expand  

Typisk scam opplegg. Aldri betal på forskudd uansett hva unnskyldningen er.

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  På 10.8.2024 den 16.23, Dag_driver skrev:

Expand  

Nummeret er registrert på Karine Dahlum som bor i Alta. 

•  

• Like 1
Lenke til kommentar