Larsm1 Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 Hva betaler dere for 60 min for b2b Massage med enten håndjobb eller Bj? F.eks hos Angel’s, hva må du betale for 1 time? 2 Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 De fleste salonger tilbyr dette for ca 1600kr. I mine øyne det beste jeg får for pengene i denne bransjen. 3 Siter Lenke til kommentar
Mr.Darksoul Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Har aldri fått BJ hos Angels. Meste jeg har fått er litt klåing på fitta til Beata. Hun er den beste av dem etter min opplevelse og mening. Hun virker sulten og er veldig seviceinnstilt. De prøver å holde det så profesjonelt som mulig. Vet ikke om "shower together" er inkludert, men jeg har fått det de siste 3 gangene når jeg har vært hos Beata. Sikkert hennes måte å sikre at kunden virkelig vasker seg grundig. De latinerne er noe helt annerledes. Der er det frittvilt. Money talks og hvis du har nok penger så er det bare fantasien som setter grenser 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg