Kiingen Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 Är en svensk man I 30års åldern som bor i Oslo och älskar att visa min kuk 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 9 timer siden, Kiingen skrev: Är en svensk man I 30års åldern som bor i Oslo och älskar att visa min kuk Oj oj, den var stor. Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 4 minutter siden, Langbein skrev: Oj oj, den var stor. Du har vel ikke tenkt å konvertere? Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 (endret) 3 minutter siden, nelson2 skrev: Du har vel ikke tenkt å konvertere? Overhodet ikke! Syns bare at svensken hadde et prakteksemplar av en stake, så fikk lyst til å kommentere det. Endret August 9, 2024 av Langbein 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 1 time siden, Langbein skrev: Overhodet ikke! Syns bare at svensken hadde et prakteksemplar av en stake, så fikk lyst til å kommentere det. Sikkert photoshoppet og polert. Men jeg forstår jo at han legger ut bilde av seg selv til evig tid når han har en slik fetisj. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg