Gaggball Skrevet August 8, 2024 Share Skrevet August 8, 2024 Navn: Ashley Love = SCAM Pris: 1500,- 30min Tjenester: BJ, sex Sted: Drammen Bilder: SCAM Anbefales: Nei, dette er SCAM Har omtalt henne tidligere, hvor det ikke ble noe av treff, pga at hun forlanger crypto, paypal, revolut. Ikke cash... Så har det seg slik at hun har et utseendet som tiltrekker meg, og hver gang jeg ser profilen hennes så går tankene... Åpnet crypto konto kun for dette, og avtalte møte som gikk fort å greit. Kom til adresse, så får jeg: Give me a fem minutes, i go shower og en link til hvor jeg skal betale. Svarer at det kommer ikke til å skjer noe betaling før vi treffes fysisk osv... etc... Dere vet hele runddansen... Alle gjorde det på denne måten mente hun... Trenger jeg å si noe mer? Håper ingen går på denne svindelen! Jeg gjorde det ikke!  6 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 Det er en god triks. Jeg dusjer men betal  mens du venter da 😆. Kanskje hu er ikke der en gang 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 Bra @Gaggball. Vi betaler aldri forskudd enten de ber om vipps, bankoverføring (Revolut), pengekort eller krypto! Er jo likevel litt overrasket over at du var så kåt at du startet med krypto for å betale henne 😂. Nå syns jeg du skal starte en kryptotråd om hvordan vi gjør det trygt, takk! Til alle dere noviser som leser: det er mange forsøk på scam. Betal cash når jenta er naken. Ellers snur du i døra. Markedet er fullt av de som godtar dette. Alt som avviker skal du være extra obs! på Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet August 9, 2024 Forfatter Share Skrevet August 9, 2024 4 timer siden, Tototre skrev: Er jo likevel litt overrasket over at du var så kåt at du startet med krypto for å betale henne 😂. Nå syns jeg du skal starte en kryptotråd om hvordan vi gjør det trygt, takk! Fundert og nysgjerrig på krypto lenge. Så det var liksom en "god" unnskyldningen til å starte  Kan alt for lite om krypto til åsi noe omkring det 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 3 timer siden, Gaggball skrev: Fundert og nysgjerrig på krypto lenge. Så det var liksom en "god" unnskyldningen til å starte  Kan alt for lite om krypto til åsi noe omkring det Nåja, du kan mer om krypto enn meg. Lurer på hva du bruker, og hvordan du kom til å velge det? Jeg skriver og mener mye om ting jeg bare kan litt om. Noen ganger merker folk det, men ikke alltid 😂 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg