JacobKS Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 Hei, Ønsker å komme i kontakt med noen som har info om ovennevnte steder. Har dame jeg ønsker å ta med og som ønsker å bli sett 4 Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 Hei! Kom i kontakt med en dame i dag som frekventerer fikse stedene. Hva med oss fire til å begynne med også kan vi invitere flere? 1 Siter Lenke til kommentar
JacobKS Skrevet September 15, 2024 Forfatter Share Skrevet September 15, 2024 9 timer siden, Tbratt skrev: Hei! Kom i kontakt med en dame i dag som frekventerer fikse stedene. Hva med oss fire til å begynne med også kan vi invitere flere? 9 timer siden, Tbratt skrev: Hei! Kom i kontakt med en dame i dag som frekventerer fikse stedene. Hva med oss fire til å begynne med også kan vi invitere flere? På 7.8.2024 den 23.13, JacobKS skrev: Hei, Ønsker å komme i kontakt med noen som har info om ovennevnte steder. Har dame jeg ønsker å ta med og som ønsker å bli sett 9 timer siden, Tbratt skrev: Hei! Kom i kontakt med en dame i dag som frekventerer fikse stedene. Hva med oss fire til å begynne med også kan vi invitere flere? Det kunne vært spennende😁 Nå begynner det jo å bli litt kald. Hva tenker du? 1 Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet September 18, 2024 Share Skrevet September 18, 2024 Er for å teste selv om det kan være litt kjølig😁 1 Siter Lenke til kommentar
raghathas Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 Hei, jeg og min kone skal på the well på søndag, så vi vurderte å stikke ned på Svartskog stranden litt utpå kvelden og bli sett på. Er det fortsatt folk der, så sent på høsten? 1 Siter Lenke til kommentar
JacobKS Skrevet September 25, 2024 Forfatter Share Skrevet September 25, 2024 11 timer siden, raghathas skrev: Hei, jeg og min kone skal på the well på søndag, så vi vurderte å stikke ned på Svartskog stranden litt utpå kvelden og bli sett på. Er det fortsatt folk der, så sent på høsten? Hei, Skulle gjerne gjort det, men kona er på jobb den dagen. Skulle vi funnet et annet tidspunkt. Vi er klare og kanskje 6 her som kunne treffes for å se og bli sett. Er det evt et alternativ inne som dere kjenner til? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg