Tbratt Skrevet August 6, 2024 Share Skrevet August 6, 2024 Hei! https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/blondinen-30171.html Har sett på henne her lenge. De puppene gir meg vann i munn! Noen som har vært hos henne og vil dele? 1 Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet August 6, 2024 Share Skrevet August 6, 2024 Besøkte henne et par ganger når hun holdt til på Frogner. Det er vel sikkert 10 år siden nå… På den tiden kjørte hun noen ganger «happy hour» som ville si 1 time, 2 sprut til 1000,-, noe som må sies å være en grei deal. Husker henne som seriøs, lett å gjøre avtale med. Rent og pent, ikke noe tull. Husker også at det var «dusjeplikt» når man besøkte henne. Prestasjonsmessig husker jeg henne som midt på treet. Litt sånn kunstig, tilgjort stønning og ikke allverdens initiativ, men absolutt ikke noe katastrofe. Hadde hun kjørt tilsvarende tilbud nå så kunne jeg vurdert å ta en ny tur dit. Men, til prisen hun nå forlanger så er det etter min mening bedre alternativer. Men, fullstendig bomtur tror jeg ikke man gjør her, så sant bildene tiltaler en, for dette er en stor dame. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Likerbb Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 Sitter med mye av samme erfaring. Hun er en stor dame så det er en fordel om du liker det. Midt på treet opplevelse. For min egen del var det litt skuffende når hun sa at hun ikke ridde fordi hun var litt større siden det er det jeg vil ha mest når jeg møter noen på grunn av puppestellet. Men veldig trivelig, er tilstede om enn litt påtatt her og der. Angrer ikke på besøket. 1 Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 (endret) Jeg er en fan av strl på puppe-og rumpestell. Synes mange bbw er utrolig sexy. Har møtt blondinen en gang for et par år siden. Jeg syntes det var merkelig at hun var iført altfor store slitte høyhælede sko da hun åpnet. Type 2-3 nr for store... Hun ga lite innlevelse. De få gryntene hun kom med ble bare teit. Hun var ikke så stor (tykk) som jeg trodde. Mulig hun hadde slanket seg. Resultatet var en kropp med mye overskuddshud. Jeg foretrekker heller noen kilo extra og fast i fisken enn å drukne i altfor myke hudlag. Har ikke vært der siden og kommer nok ikke til å dra dit igjen heller. Men pupper, det har hun 😉 Endret August 7, 2024 av daxi Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 8, 2024 Share Skrevet August 8, 2024 Jeg syntes hun er ok! Ok bryster og ok kropp, men litt ruvende. Sikkert 180cms høy. Ryddig leilighet. Lett med parkering. Jeg var på noen dates ,utenfor hjemme, med henne. Hun har mange bodybuilder kompiser og kan for mange virke litt fjern / rar. Hun er ikke veldig glad i sex så dette er kun for penger. Helt Ok for tøm og røm Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet August 8, 2024 Share Skrevet August 8, 2024 Hu har holdt på i 20-25 år nå vel. Husker hun godt fra starten av 2000 tallet. Nå er det sikkert 17-18 år siden jeg besøkte henne sist. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 På 8.8.2024 den 21.24, Exitmann skrev: Hu har holdt på i 20-25 år nå vel. Husker hun godt fra starten av 2000 tallet. Nå er det sikkert 17-18 år siden jeg besøkte henne sist. Expand Jeg tror hun kun hat vært aktiv i 12-13 år. Hun er født i 79! Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 Nei nei.. Hu har vært aktiv siden starten av millenniet. Hu brukte de samme bildene i 10-12 år også. Husker hun godt. Jeg brukte å besøke henne litt for litt trøst etter min første skilsmisse🤣 Hun minnet meg litt om min ekskone i gamledager. Høy blondine med store tutter og en sikkelig sugetrut. 2 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 På 9.8.2024 den 7.55, Exitmann skrev: Høy blondine med store tutter og en sikkelig sugetrut. Expand Ja, hun har vært omtalt også på tidligere fora med litt varierte tilbakemeldinger. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 På 9.8.2024 den 8.04, nelson2 skrev: Ja, hun har vært omtalt også på tidligere fora med litt varierte tilbakemeldinger. Expand Ja, hun et spesiell ! Privat er hun en drama Queen. Hun og den lille hunden. Siter Lenke til kommentar
KK666 Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 Traff hun for godt over 10 år siden, ikke langt fra det gamle Hydro-bygget. Hun var hyggelig nok, men som allerede nevnt, noe kunstig. Det ble med det ene treffet. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 På 9.8.2024 den 21.34, KK666 skrev: Traff hun for godt over 10 år siden, ikke langt fra det gamle Hydro-bygget. Hun var hyggelig nok, men som allerede nevnt, noe kunstig. Det ble med det ene treffet. Expand Hun bor der ennå! Samme sted. Siter Lenke til kommentar
KK666 Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 På 10.8.2024 den 4.17, Aksel Hennie skrev: Hun bor der ennå! Samme sted. Expand Tror ikke det blir noen gjenvisitt. 😉 1 Siter Lenke til kommentar
Minuss Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Har registrert at hun har flytteplaner. på https://eskortejenter.net/xcamland/girl-profile/blondinen-30171.html har hun ført opp Østfold fra 06.03.2024 Er det noen som har info om hvor hun blir å finne? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg