Gå til innhold

Ute før du har kommet

Gjest

Ferdig når du har tømt din sæd  

33 stemmer

1. 1. Har det skjedd at du har vært sammen med en eskorte i mindre enn 10 minutter selv om du har betalt for lenger tid?

• ja
      9
    • nei
      22
    • vet ikke
      1
    • kjøper ikke sex
      1
  2. 2. Hva er den lengste tida du har betalt for som du ikke har vært tilstede på (dvs. at du har gått før tida)?

• inntil 5 minutter
      2
    • 5-15 min
      9
    • 15-30 min
      12
    • 30-45 min
      3
    • 45-60 min
      5
    • mer enn 1 time som jeg har betalt for men ikke brukt
      2
  3. 3. Hvor ofte har du besøkt samme eskorte som har hatt en "lett" jobb med deg?

• aldri igjen
      20
    • 1x
      5
    • 2x
      6
    • 3x
      2
    • mer enn 4x
      0

Anbefalte innlegg

Det er en kjent sak hos horekunder at de fleste eskortene er happy med kunder som har rask sex, får utløsning, kler på seg og drar før den tida han har betalt for er ute.  Årsakene til dette kan være mye forskjellig, men mye kan forklares med psykologi.  Hvorfor betaler vi for lenger tid enn vi faktisk bruker?

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Hvorfor betaler vi for lenger tid enn vi faktisk bruker?

For eksempel for å unngå stress.

I mange tilfeller er ekstrabetalingen for 15 minutter ekstra så liten at det er verdt det (fra 30 til 45 minutter).

Jeg klarer i de aller fleste tilfellene å kontrollere når jeg kommer så da kan jeg velge å la det stå til naturlig (og la noen minutter gå til spille) eller jeg kan fylle ut tiden. Ved å "kjøpe" 15 minutter ekstra for 200-300 kroner har jeg større valgfrihet. I alle tilfeller unntatt ett har jeg vært der tiden ut. Noen ganger med ren avslapping de siste minuttene. Det ene unntaket hadde vi felles interesse i å bli ferdig så fort som mulig. Anmeldelsen (Nelly19) kommer når hun har annonsen sin opp igjen.

• Like 3
Lenke til kommentar

Kremhistorien til en russisk eskorte jeg hadde for noen år siden var han bedriftslederen (han hadde påstått det overfor henne, jeg bruker å si at jeg jobber i Norges hemmelige tjenester) som alltid betalte for en time, men så snart de var nakne, og hun dro litt i pikken hans, så kom han over det epleformede B-skåls puppene hennes i løpet av 2-3 minutter.  Hver gang insisterte han på at hun skulle beholde full betaling.  Og han dro straks på seg klærne og dro antakelig hjem til kona med masse dårlig samvittighet.  Vil tro at han var en sånn type som da hadde med seg roser hjem oxo!

@SolanGundersen jeg ser poenget ditt klart og tydelig.  Enig.  Mange har heller ikke noe å gjøre hos eskorten etter at de har fått utløsning.  Ikkeno å snakke om.  Den avtalte sexen er over.  Det er ikke noe mer som skal skje, så da er det like godt å pakke sammen og gå.  Det som kunne endret det var om du hadde klart å holde ut lenger før du kom.  Men det er ikke enkelt om du er med en erfaren kvinne som kan alle knepene og i tillegg har kontroll over og kan bruke fittemusklene!

Lenke til kommentar

Ptsd siste gang jeg bestilte 30 min, det var en av de tragiske colombia damene. 2 minutt owo før rett til sex. 1 time funker for meg, til og med de verste gir meg da 2 utløsning.

30 min så tenker jeg de stresser.tror ikke jeg har besøkt de som kjører på 15 min treff, stor sjanse at de får uvasket pikk. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Ei av mine favoritter kikker aldri på tiden.
1 time hos henne varer alltid 30min extra.

Vis jeg ikke får kommet 2 ganger på 1 time, så kommer jeg ikke tilbake.
Vis jeg bruker 40min på første sprut, så pleier jeg ikke spør om runde nummer 2.
Vis hun allikevel legger opp til runde nummer 2, så kommer jeg tilbake.

Er prisen under 2000kr timen, går jeg bare for 30min.
De jentene får mann bare kommet 1 gang på 1 time.

Lenke til kommentar

15 min treff er noe stort tull å annonsere.  Kall det suck & fuck.  Alternativt suck. 

Uvasket pikk er vel bare deilig og grisete.  Tenker på @Ebentsen som dusjer hora før sexen fordi andre kan ha slikket over kroppen hennes.  Vil du ha henne vasket må du gjøre det selv, eller gå opp noen prisklasser. 

Lenke til kommentar
3 timer siden, shawty lo skrev:

Ptsd siste gang jeg bestilte 30 min, det var en av de tragiske colombia damene. 2 minutt owo før rett til sex. 1 time funker for meg, til og med de verste gir meg da 2 utløsning.

30 min så tenker jeg de stresser.tror ikke jeg har besøkt de som kjører på 15 min treff, stor sjanse at de får uvasket pikk. 

Føler med deg bro, hun dhillo dama burde respektere tiden, penger er ikke gratis.

• Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Føler med deg bro, hun dhillo dama burde respektere tiden, penger er ikke gratis.

enig, joeroganjosh/shamandurex/anonymbruker

you are not fooling anyone, mener å huske du og tototre skulle dele ei dame i august/sep :-D

• Haha 1
Lenke til kommentar

Majoriteten av eskorter tenker kun short terms. De ønsker å være så lite med deg for max profit. De fleste , reisende, tenker ikke på repeat biz.

Der er de fastboende bedre. Jeg har selv vært ut døra etter 10 min , slukøret. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Aksel Hennie skrev:

Majoriteten av eskorter tenker kun short terms. De ønsker å være så lite med deg for max profit. De fleste , reisende, tenker ikke på repeat biz.

Der er de fastboende bedre. Jeg har selv vært ut døra etter 10 min , slukøret. 

Jepp, derfor er det viktig å gjenta avtalen med eskorten på sengekanten før pengeoverleveringsritualet.  Reforhandle om hun har falske bilder eller færre tjenester enn lovet tidligere. 

De fastboende er alltid bedre på tid.  Noen er altfor gavmilde her, så jeg må minne dem på at de skal tjene penger på andre kunder oxo. 

Endret av Tototre
Link pengeoverleveri gsritualet
Lenke til kommentar
12 timer siden, Tototre skrev:

Det er en kjent sak hos horekunder at de fleste eskortene er happy med kunder som har rask sex, får utløsning, kler på seg og drar før den tida han har betalt for er ute.  Årsakene til dette kan være mye forskjellig, men mye kan forklares med psykologi.  Hvorfor betaler vi for lenger tid enn vi faktisk bruker?

Jeg betaler aldri for mindre enn 60 minutter, men kan av og til dra tidligere. Ikke fordi jeg er misfornøyd, men fordi jeg er fornøyd. Det har skjedd flere ganger. For det første så ser jeg ikke på klokka når jeg er inne hos en eskorte, og opplever i liten grad at eskortene gjør dette. Som regel drar jeg når jeg er er tilfredsstilt. Det kan være etter 1 stk megautløsning, eller 2 "lette" utløsninger. Jeg har opplevd å ha betalt for 1 time, hatt heftig sex og glad og fornøyd forlatt eskorten for så å finne ut når jeg avslutter parkeringsappen at jeg har vært borte fra bilen bare 40 minutter. 😅 Men jeg bryr meg ikke så lenge jeg hadde en god opplevelse. Det hadde selvsagt vært verre om jeg hadde opplevd press fra eskorten om å avslutte

• Like 8
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, ShamanDureX skrev:

Vis jeg ikke får kommet 2 ganger på 1 time, så kommer jeg ikke tilbake

Fysiologisk sett kan en 35 år gammel mann potensielt ejakulere to ganger på én time. Evnen til å ejakulere flere ganger på kort tid avhenger av individets refraktærperiode, som kan variere basert på faktorer som fysisk helse, opphisselsesnivå og generell seksuell funksjon.

For mange menn forlenges refraktærperioden med alderen, men ved 35 år er det generelt fortsatt mulig for mange menn å ejakulere to ganger på én time, forutsatt at de er i god helse og tilstrekkelig opphisset. Den første ejakulasjonen involverer vanligvis et høyere volum av sæd og sædceller, mens påfølgende ejakulasjoner innen kort tid kan ha redusert volum og sædinnhold på grunn av kroppens begrensede tid til å fylle opp disse væskene.

Hvor manger ganger du spute,er ikke jenta sin ansvar,men din baller.

Vis en mann betale 1 time og sprute etter 10 min,jeg som eskorte kan ikke hjelp.Kun gi en rabatt,men det er en time av mine dag som bli brukt.Derfor andre yrke det er tidpris tabell.

Men vis du har betalt 1 time,du må fa en time.Det er kunde sin valg vis han er fornøyd og kan dra.

Ja,en av mine høy profilert kunde gjør avtale med masse request,betale ekstra og var ferdig i kort tid min,men deilig kjapp knull..Han har betalt 6000 kr til Andy Brown,og var ferdig i 5 min.Hun var skuffet..😂

En bra sex trenger ikke a bli 2 timer..og han er goooood..(synd han flytte til Sverige 😩)

• Thanks 3
Lenke til kommentar
På 6.8.2024 den 10.10, Tototre skrev:

15 min treff er noe stort tull å annonsere.  Kall det suck & fuck.  Alternativt suck. 

Uvasket pikk er vel bare deilig og grisete.  Tenker på @Ebentsen som dusjer hora før sexen fordi andre kan ha slikket over kroppen hennes.  Vil du ha henne vasket må du gjøre det selv, eller gå opp noen prisklasser. 

På 15 min rekker du knapt å dusje dama. Da blir det bare suck. 🥳

• Like 2
Lenke til kommentar
58 minutter siden, Idioten skrev:

Hva betyr det at damen har hatt en "lett" jobb med deg? At du kom fort eller at du var et behagelig bekjentskap?

Det kan jo bety begge deler.  Men etter å ha snakket med ganske mange eskorter så er det sånn at en lett jobb for dem er det samme som en lett jobb for deg og meg: Får du betaling for en time og jobben (kunden ferdig, klar for neste) er gjort unna på under 10 minutter, ja, da er vi svært fornøyde med oss selv.

Det der med behagelig bekjentskap ville jeg vært forsiktig med å tenke.  Tror det er svært få som jobber med dette som ser fram til å møte en kunde.  Men de er utrolig flinke til å få oss til å tro det.  At jeg er spesiell.  Godt salgstricks.

Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Det der med behagelig bekjentskap ville jeg vært forsiktig med å tenke.  Tror det er svært få som jobber med dette som ser fram til å møte en kunde.  Men de er utrolig flinke til å få oss til å tro det.  At jeg er spesiell.  Godt salgstricks.

Selv om jeg i utgangspunktet er enig med deg tror jeg det er en god del mindre svart/hvitt enn hva du fremstiller det som. Ja, det hadde overrasket meg stort om mange ser frem til å møte en kunde, men det er naturlig å tenke seg at noen kunder er mindre plagsomme enn andre. Et "behagelig bekjentskap" behøver ikke bety mer enn at det er en kunde som er enkel å ha med å gjøre, en som ikke er plagsom/krevende. Det betyr ikke nødvendigvis at denne kunden er fort ferdig.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 6.8.2024 den 19.21, ZezeeRealBack skrev:

Fysiologisk sett kan en 35 år gammel mann potensielt ejakulere to ganger på én time.

Nja. Noe av dette er medisinske fakta, annet er individuelt. Min erfaring er at evnen blir mer og mer knyttet til mental tenning. Da jeg var på et massasjested for første gang var jeg beinhard allerede i dusjen. Det er jeg ikke lenger. 

Da jeg booket massasje hos en sydeuropeisk gjenganger på RE, satt hun over meg og lot pikkhodet komme 1-2 centimeter inn mens hun spurte om hun skulle sette seg ned. Jeg kjøper ikke regulær sex på slike steder, så jeg sa nei. Dessuten visste jeg at jeg ville komme umiddelbart pga. det forbudte (BB-kjøpesex for første gang) og fordi jeg ikke ante hva hun ville prissette dette til - etterpå. Men, altså, garantert utløsning innen hun hadde senket seg helt nedpå.

Et sted jeg var i fjor kom jeg to ganger på det første kvarteret og en tredje gang mot slutten av timen. Det handler om settingen, stemningen og den andre personen. Senere har jeg ikke klart mer enn to ganger samme sted, fordi det ikke lenger var nytt, annerledes og eksotisk.

På Angels og slike steder er det ikke lenger nytt og spesieltopphissende i det hele tatt. Da ønsker jeg bare "long lingam" for relaxe fullstendig og gjøre timen til en meditativ velværestund. Da vil også en for heftig B2B være forstyrrende.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Griffelen skrev:

. Noe av dette er medisinske fakta, annet er individuelt. Min erfaring er at evnen blir mer og mer knyttet til mental tenning.

Stemme det,I tilleg,psykologisk også..

Jeg kjenne en over 50 som kan sprute mer en 3 ganger i kort perioden..🥰deilig..

• Like 2
Lenke til kommentar