Mhaal903 Skrevet August 5, 2024 Share Skrevet August 5, 2024 (endret) Med tanke på alle næringslivstopper og politikere som samles i Arendal neste uke, er det særdeles dårlig utvalg på SD og RE i området for tiden. Virker ikke markedskreftene lengre? Endret August 5, 2024 av Mhaal903 1 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 På 5.8.2024 den 14.27, Mhaal903 skrev: Med tanke på alle næringslivstopper og politikere som samles i Arendal neste uke, er det særdeles dårlig utvalg på SD og RE i området for tiden. Virker ikke markedskreftene lengre? Alle er forhåndsbooket hele uken, så de trenger ikke å annonsere. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 3 timer siden, Jeff Pezos skrev: Alle er forhåndsbooket hele uken, så de trenger ikke å annonsere. Og de som er mest paranoide har medbrakte gledespiker som ingem andre får låne, unntatt om det skal bestikkes. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 1 time siden, Tototre skrev: Og de som er mest paranoide har medbrakte gledespiker som ingem andre får låne, unntatt om det skal bestikkes. Du er så James Bond! Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 1 time siden, ShamanDureX skrev: Du er så James Bond! Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar. Riktig det! Skulle jeg tatt honorar ville jeg jo vært hallik, og det er jeg ikke. @Mhaal903 markedskreftene fungerer denne uka og dette stedet oxo, men det er nok langt mer subtilt enn til vanlig. Ikke som i Lofoten når det er vm-fiske der! Husk at dette er Sørlandet. Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet August 13, 2024 Share Skrevet August 13, 2024 1 time siden, Tototre skrev: Ikke som i Lofoten når det er vm-fiske der! Skal jeg begynne med fisking altså? 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet August 13, 2024 Share Skrevet August 13, 2024 (endret) Eskortene har visst gjennomskuet det, det står i Nettavisen at Arendalsuka er Norges største ronkering. "Vanlige folk er nok på jobb. Jobber i barnehager, sykehjem og fabrikker for at samfunnet skal gå rundt. Imens skal fiffen prate med hverandre på Norges største runkering og drikke øl sponset av kanskje akkurat din arbeidsplass." Arendalsuka, Statsstøtte | Arendalsuka: – Det blir et stygt tall (nettavisen.no) Endret August 13, 2024 av nelson2 2 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg