Gå til innhold

Arendalsuka

Anbefalte innlegg

Med tanke på alle næringslivstopper og politikere som samles i Arendal neste uke, er det særdeles dårlig utvalg på SD og RE i området for tiden. Virker ikke markedskreftene lengre?

Endret av Mhaal903
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 5.8.2024 den 14.27, Mhaal903 skrev:

Med tanke på alle næringslivstopper og politikere som samles i Arendal neste uke, er det særdeles dårlig utvalg på SD og RE i området for tiden. Virker ikke markedskreftene lengre?

Alle er forhåndsbooket hele uken, så de trenger ikke å annonsere.  ;) 

• Haha 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Alle er forhåndsbooket hele uken, så de trenger ikke å annonsere.  ;) 

Og de som er mest paranoide har medbrakte gledespiker som ingem andre får låne, unntatt om det skal bestikkes. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Og de som er mest paranoide har medbrakte gledespiker som ingem andre får låne, unntatt om det skal bestikkes. 

Du er så James Bond!
Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar.

Lenke til kommentar
1 time siden, ShamanDureX skrev:

Du er så James Bond!
Kjenner jeg deg riktig så deler du gjerne gledes pikene uten honorar.

Riktig det!  Skulle jeg tatt honorar ville jeg jo vært hallik, og det er jeg ikke.  @Mhaal903 markedskreftene fungerer denne uka og dette stedet oxo, men det er nok langt mer subtilt enn til vanlig.  Ikke som i Lofoten når det er vm-fiske der!  Husk at dette er Sørlandet.

Lenke til kommentar

Eskortene har visst gjennomskuet det, det står i Nettavisen at Arendalsuka er Norges største ronkering.

"Vanlige folk er nok på jobb. Jobber i barnehager, sykehjem og fabrikker for at samfunnet skal gå rundt.

Imens skal fiffen prate med hverandre på Norges største runkering og drikke øl sponset av kanskje akkurat din arbeidsplass."

Arendalsuka, Statsstøtte | Arendalsuka: – Det blir et stygt tall (nettavisen.no)

Endret av nelson2
  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar