utepåvift Skrevet August 2, 2024 Share Skrevet August 2, 2024 Ble litt nysgjerrig nå. Så plutselig ei fra Haugalandet som kaller seg latinadream02 på eskortejenter. Ser flott ut, og skriver hun har holdt på i 7 år. Noen som kjenner til henne? https://eskortejenter.net/rogaland/girl-profile/latinadream02-28386.html 2 Siter Lenke til kommentar
Northernfellow Skrevet August 2, 2024 Share Skrevet August 2, 2024 Aldri besøkt, men har vurdert.. 17397 Views på profilen, så noen må da ha prøvd🤔 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet August 2, 2024 Share Skrevet August 2, 2024 Hun skriver dette først. "Jeg er ei Afrikansk, slank og trent jente som har drevet med dette på si i snart 7 år" Lenger ned står dette. "Som brasilianer så har jeg store fyldige lepper og en leken tunge" Hmmmm. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 2, 2024 Share Skrevet August 2, 2024 3 minutter siden, LoveOWO skrev: Hun skriver dette først. "Jeg er ei Afrikansk, slank og trent jente som har drevet med dette på si i snart 7 år" Lenger ned står dette. "Som brasilianer så har jeg store fyldige lepper og en leken tunge" Hmmmm. Hun er veldig lys i huden til å være afrikaner! Siter Lenke til kommentar
utepåvift Skrevet August 2, 2024 Forfatter Share Skrevet August 2, 2024 (endret) Likevel, virker seriøs. Og er Kamela Harris Indisk eller afrikansk? Betyr lite for meg Endret August 2, 2024 av utepåvift 3 Siter Lenke til kommentar
gultekult Skrevet August 2, 2024 Share Skrevet August 2, 2024 Hun het latinagold tidligere. Har vurdert henne selv. Hun posta et bilde av seg der i en veldig liten stund, da av ansikt. Hun er mørk, men ser veldig deilig ut. Sist gang jeg ønsket å treffe henne, var hun syk. Håper en annen vakker dag 👍 3 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet August 3, 2024 Share Skrevet August 3, 2024 Har prata med for lenge siden, men aldri møtt. Har dere prøvd å søke opp nr..? 😅Et hint: det er veldig lett åfå mer info her 3 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet August 3, 2024 Share Skrevet August 3, 2024 22 minutter siden, Por mi skrev: Har prata med for lenge siden, men aldri møtt. Har dere prøvd å søke opp nr..? 😅Et hint: det er veldig lett åfå mer info her Oi ja her fant man en god del. Nydelig jente da, og et funn for noen enkelte med litt sære fetisher kanskje?😉 2 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet August 3, 2024 Share Skrevet August 3, 2024 Colombia er nok nærmere sannheten. 2200 for «to ganger» med en norsk, pen, oppegående latina som tar hele staken i halsen må jo være et funn!? 3 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet August 3, 2024 Share Skrevet August 3, 2024 Få det pult. Husk å skrive review her etterpå bare . 1 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet August 4, 2024 Share Skrevet August 4, 2024 Ble faktisk litt små fristet jeg og nå, faen ta dere 🤣 Får vel ta opp kontakten I guess... 3 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet August 4, 2024 Share Skrevet August 4, 2024 Men Ingen av dere som har betenkeligheter med at hu vil ha en SMS med info og ikke besvarer anrop...? 3 Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet August 5, 2024 Share Skrevet August 5, 2024 Erfart og mer enn godkjent! 1 6 Siter Lenke til kommentar
svein11 Skrevet September 1, 2024 Share Skrevet September 1, 2024 Noen som har besøkt henne i det siste? 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg