Gå til innhold

Feltrapport - LERA_GFE

Mr.Darksoul

Anbefalte innlegg

Manny76

• Kjønn: Mann
  • Nasjonalitet: Norsk
  • Alder: 48
  • Antall anmeldelser: 1 / 1 /0

Tid

• Besøksdato: 29. juli 2024
  • Dato for gjennomgang: 31. juli 2024
  • Varighet av avtale: 30 minutter

Vært medlem siden

• 31. juli 2024
  • 2 for dager siden

Spørsmål

Møtte du denne annonsøren?
Ja
Totalt sett fornøyd?
Nei
Anbefaler du?
Nei
Vil du møtes igjen?
Nei
Verdi for pengene?
Nei
Nøyaktighet av bilder på annonsen?
God
InCall (Visit Me) location?
God
Fysisk utseende?
God
Tjenester som tilbys?
Ikke bra
Nøyaktighet av pris?
-
Nøyaktighet av tjenester?
Ikke bra
Nøyaktighet av språk?
Ikke bra

Anmeldelse

STYR UNNA! Absolutt den dårligste opplevelsen jeg noen sinne har hatt fra denne nettsiden. Dato er ikke riktig da jeg møtte henne på en annen dag. Hadde lyst å ta en dusj med henne, men det nektet hun på selvom det var opplyst i tjenestene hennes. Hun ville ikke kysse heller, og det begynte å svi på mine lepper når jeg gjorde det, så her har hun lagt noe på leppene for å få mannen til å ikke ville kysse henne. Kunne ikke utføre forskjellige posisjoner heller, og måtte gjøre missionary. Det verste var at hun stoppet meg opptil 6-7 ganger i akten og tok opp oversetter og klagde over at mitt utsyr var for stort. Prøvde så godt jeg kan å tilpasse meg og være ekstra mer forsiktig. Men det viste seg å være umulig og hun gikk helt i vranglås. Ente med at jeg ikke kom i det hele tatt, og hele møtet ble avbrutt etter 10 min selvom jeg betalte 1500 kr for 30 min. Hun mente jeg allerede hadde kommet, men det hadde jeg absolutt ikke. Jeg insisterte på at jeg kunne runke ferdig, men det var helt uakseptabelt også. Deretter truet hun meg med politianmeldelse når jeg sa jeg skulle skrive anmeldelse. Eneste positive er at jenten var fin hun og stemte overens med bildene, men kunne så si ikke kommunisere noe som helst da alt måtte gå gjennom oversetter. Alt i alt, det verste jeg noen gang har vært med på. Ikke verdt en eneste krone eller minutt av noen som helst. Hun burde legge opp og gjøre noe mer fornuftig med livet i stedet for å svindle på denne måten. Men men, gjort er gjort, og lært er lært.

Så alle som leser denne anmeldelsen, jeg anbefaler på det sterkeste åikke møte opp til henne.

Verifisering: Ruud vant 2-0 over Japanske Daniel 28. juli

• Thanks 2
Lenke til kommentar
På 1.8.2024 den 19.18, shawty lo skrev:

😆

179083_lera_gfe_16ae3107_72eb52aa.jpg

Nevnte for henne at hun så litt "mongo" ut på bildene. Hun begynte å flire å si at hun har bedt dem endre, men til ingen nytte😂

• Like 2
Lenke til kommentar