Gå til innhold

Charlotte x


Gjest

Anbefalte innlegg

Hun har tidligere annonsert under navnet "Elise" på samme side. Ihvertfall har de begge benyttet identiske bilder ;)

Og Elise har jeg hatt to avtaler med som begge ble brutt (av henne). Så du bør sikkert ha en backup plan :roll:

Men du kan jo være heldig... ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hei

Takk for svar og pm (forskjellige hjelpere som begge sier det samme). Trolig er hun useriøs, men forhåpentligvis ikke en svindler eller stor skummel mann.

Jeg har fortsatt avtale med henne og venter nå i spenning på en epost som forteller hvordan jeg finner henne. Er forberedt på at jeg må finne backup men det får heller være.

Noen tips om en god backup for en Oslobesøkende? Gjerne småkinky og litt dominant.

Mvh

Lenke til kommentar

Hei. Det er ei som heter Christina på samme nettsiden, hun holder avtaler og er litt små kinky. Eller Erika på samme side.

Jeg har også hatt avtaler med Charlotte X, uten at hun har holdt de.

Ellers så har du Valentina på RE, har tidligere annonsert med bdsm.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja, begge Christinaene er hyggelige:-) Hun lyse er mere gfe og liker kos å hygge. Hun andre er litt mere kinky;-)

Ser også at Nora på RE utfører kimky ting:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Ja, begge Christinaene er hyggelige:-) Hun lyse er mere gfe og liker kos å hygge. Hun andre er litt mere kinky;-)

Ser også at Nora på RE utfører kimky ting:-)

Er hun lyse ansiktspen? GFE-fan her ;)

Lenke til kommentar

Skulle til Charlotte X i går, avtalte time. Fulgte henne opp med melding tidlig samme dag, hørte ikke noe fra henne, så sende enda en epost. Fikk aldri noe svar. Useriøs dame.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...