Gå til innhold

Hvor norsk er norske Lise?

Jeff Pezos

Anbefalte innlegg

Så det er ikke mulig å være norsk hvis ikke mann er kritthvit?😂

jeg er selv mørkhudet men født og oppvokst i norge. Anser meg som norsk😀😀

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Dag_driver skrev:

Ser ut som nok en scam-annonse🤔 

Tenkte å teste henne til helgen hvis hun er tilgjengelig. 
må jo si at bilder som er tatt i norge, og i hennes tilfelle på the well her er jo et positiv tegn da. 
har selv blitt scammet et par ganger. Men felles til de er at bildene alltid er tatt i varmere strøk… hmm

• Like 1
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Daggaboy skrev:

hvis du leser originalposten til pezos kommer det frem at spørsmålet er om genetisk norskhet

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg tror hun er fra Brasil ! Bodd her lenge. 

Bilder fra The Well. 

Noen erfaring med henne? 🙂

• Like 1
Lenke til kommentar
På 29.7.2024 den 21.41, Daggaboy skrev:

Joda, det er mulig, har du norsk pass og anser deg selv som norsk så er det helt topp. Men du kan likevel ha en bestefar fra Afrika, og det var egentlig det jeg lurte på. Og da tar jeg det som en selvfølge at jeg ikke blir stemplet som rasist kun fordi jeg foretrekker damer som er lyse i huden?

Lenke til kommentar

Dette er samme scam som tidligere annonser med Anna Liane, Tonje, Kaja, Duo Søstrene, Nina Babe osv osv. Det er så lett gjennomskuelig. Krever selvsagt forskuddsbetaling på konto. 

• Like 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Einarelg skrev:

Dette er samme scam som tidligere annonser med Anna Liane, Tonje, Kaja, Duo Søstrene, Nina Babe osv osv. Det er så lett gjennomskuelig. Krever selvsagt forskuddsbetaling på konto. 

Hva mener du med lett gjennomskuelig. Hva skal vi se etter ? 
utenom forskudd selvsagt da :):) 

det hun er har som ikke de andre har hatt tror jeg er jo bilder som viser hun er i norge…. 

• Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Einarelg skrev:

@Daggaboyjeg har lagt merke til at du alltid er litt positiv til alle disse scam-annonsene. Er det noe du vil fortelle oss?

Jeg er alltid positiv til det motsatte er bevist. 
syns det er altfor mange her som basher om jenter som ikke fortjener det. 
Har møtt jenter før folk her har sagt er scam… og de har ikle scammet meg  

så tror ikke på alt folk skriver her

synes selv det er sykt vanskelig å finne rett jente. Vil ikke møte utenlandske grunnet mye tull og menneskehandel. 
og det å finne ei norsk fin jente som ikke er scam er ikke alltid lett. 

så derfor prøver jeg å se etter tegn, og derfor stiller spørsmål ang at bildene hennes er fra the well. Og ikke utlandet

• Like 2
Lenke til kommentar
21 timer siden, Einarelg skrev:

Og slike kommentarer vet jeg har ødelagt for jenter før. Jenter jeg faktisk har møtt. 
ingen av de du nevner her da. Men møtte ei for et år siden…. Husker ikke helt navnet hennes da annonsen ikke er aktiv. Men var Lene et eller annet. 
hun var oppriktig. Tok cash ved oppmøte og leverte bra. 
likevel var det kommentarer på

annonsen at hun var scam fordi annonsen hennes lignet på en annen annonsen. 

synes veldig synd på henne husker jeg og hun valgte å jobbe i utlandet grunnet slik. Var synd å miste ei god eskorte pga folk skal antyde ting som om de vet 100% hva de snakker om. 

dette har jo blitt tatt opp her på forumet før, har jeg lest også

• Like 3
Lenke til kommentar
På 1.8.2024 den 22.22, Daggaboy skrev:

Og slike kommentarer vet jeg har ødelagt for jenter før. Jenter jeg faktisk har møtt. 
ingen av de du nevner her da. Men møtte ei for et år siden…. Husker ikke helt navnet hennes da annonsen ikke er aktiv. Men var Lene et eller annet. 
hun var oppriktig. Tok cash ved oppmøte og leverte bra. 
likevel var det kommentarer på

annonsen at hun var scam fordi annonsen hennes lignet på en annen annonsen. 

synes veldig synd på henne husker jeg og hun valgte å jobbe i utlandet grunnet slik. Var synd å miste ei god eskorte pga folk skal antyde ting som om de vet 100% hva de snakker om. 

dette har jo blitt tatt opp her på forumet før, har jeg lest også

Kan du ikke booke ett treff da, så finner du fort ut om det er fake eller ei?

• Like 1
Lenke til kommentar

Norske Lise er på snarvisitt i Molde og Ålesund. Må vel prøve å booke et treff før hun drar til Alta på søndag.😂😂

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Einarelg skrev:

At RE ikke sletter annonsen hennes er smått utroli

Annonser betales på forhånd, og det er vel stort sett bare pengene som betyr noe for RE.

Reiseruten til Norske-Lise tror jeg ikke noe på.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...