Gå til innhold

Lyly


Anbefalte innlegg

4 timer siden, nelson2 skrev:

Er ikke bildene representative?

Min erfaring tilsier at det sikkert er 30 kg siden hun tok disse bildene. Bør alltid legge på litt kg på bildene og «godta» at det er det du liker 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar

Men er det noen som har truffet dama? Siden jeg har en stor forkjærlighet for latinadamer og ikke minst for damer med kjøtt på kroppen, er hun svært interessant for et besøk.  Men vil gjerne høre on det er noen som faktisk har truffet dama.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 27.7.2024 den 0.13, Langbein skrev:

Men er det noen som har truffet dama

@Langbein, jeg tror du er for sein, hun har vært 2 runder innom Tromsø, sågar i Alta, men vender sørover igjen nu. Kanskje er det en på Hurtigruten eller Havila som får seg litt med en "latina".

Til han som anmeldte med bakgrunn i generelle erfaringer, kan jeg si at hun hadde ikke "gravidmage", men en del underhudsfett jevnt fordelt over hele kroppen, det høyre brystet litt større og hardere enn det andre. Det negative var en overfylt leilighet, lite lys, rot og  trangt rundt senga, dårlig massasjedel, det får også lokalitetene ta skyld for.

2 omganger innafor en liten time, alt med beskyttelse.

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
5 timer siden, nelson2 skrev:

@Langbein, jeg tror du er for sein, hun har vært 2 runder innom Tromsø, sågar i Alta, men vender sørover igjen nu. Kanskje er det en på Hurtigruten eller Havila som får seg litt med en "latina".

Til han som anmeldte med bakgrunn i generelle erfaringer, kan jeg si at hun hadde ikke "gravidmage", men en del underhudsfett jevnt fordelt over hele kroppen, det høyre brystet litt større og hardere enn det andre. Det negative var en overfylt leilighet, lite lys, rot og  trangt rundt senga, dårlig massasjedel, det får også lokalitetene ta skyld for.

2 omganger innafor en liten time, alt med beskyttelse.

Takk for tilbakemelding,  @nelson2. Med bakgrunn i det som du skriver, så tror jeg at jeg dropper henne. Jeg forstår det slik at du har møtt henne. Sendte henne en forespørsel om treff på sms, men fikk aldri noe svar. Det er grunn nok for meg til å stå over. 

Endret av Langbein
  • Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, nelson2 skrev:

@Langbein, jeg tror du er for sein, hun har vært 2 runder innom Tromsø, sågar i Alta, men vender sørover igjen nu. Kanskje er det en på Hurtigruten eller Havila som får seg litt med en "latina".

Til han som anmeldte med bakgrunn i generelle erfaringer, kan jeg si at hun hadde ikke "gravidmage", men en del underhudsfett jevnt fordelt over hele kroppen, det høyre brystet litt større og hardere enn det andre. Det negative var en overfylt leilighet, lite lys, rot og  trangt rundt senga, dårlig massasjedel, det får også lokalitetene ta skyld for.

2 omganger innafor en liten time, alt med beskyttelse.

Hvordan var menyen? Owo, osv?

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, MrJoe skrev:

alt med beskyttelse.

Hun brukte uoppfordret beskyttelse, også ved oral, jeg spurte ikke om owo. Synes det var dyrt nok, men mange gjør det hvis du betaler ekstra.

Owo hadde jeg nok vært med på om hun hadde tatt initiativ til det selv.

De 3 forrige besøkene hos andre eskorter, så har de villet tre seg på (vaginalt) uten kondom, jeg har måttet be om det/minne dem på om det,  Da har det ikke vært spurt om noe kondomfritt forut for møtet heller.  

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Hun brukte uoppfordret beskyttelse, også ved oral, jeg spurte ikke om owo. Synes det var dyrt nok, men mange gjør det hvis du betaler ekstra.

Owo hadde jeg nok vært med på om hun hadde tatt initiativ til det selv.

De 3 forrige besøkene hos andre eskorter, så har de villet tre seg på (vaginalt) uten kondom, jeg har måttet be om det/minne dem på om det,  Da har det ikke vært spurt om noe kondomfritt forut for møtet heller.  

Interessant, har disse 3 damene annonser på RE nå? Eneste dama som har gjort dette med meg (I Norge) er KanJim.

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, xxxtaur skrev:

har disse 3 damene annonser på RE nå?

Ja, det har de. Men kan presisere at det er 2 forskjellige damer, ved 3 besøk.

Men dette hører ikke hjemme i tråden til Lyly, og kommer heller ikke til å anbefale damer som gjør det uten at de annonserer tjenesten.

Det er mange nok som går rundt med klamydia, også av brukerne her på Noresk.

Endret av nelson2
  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...