Gjest Skrevet Juli 22, 2024 Share Skrevet Juli 22, 2024 Sikkert feil tråd, men skriver i en med trafikk. Er i Bangkok nå, etter flytrøbbel og styr. Ble en ikke-planlagt mellomlanding og er booket inn på et hotell. Sentrum, virker det som. Flight hjem først om et døgn, aner ikke hvorfor. Jobbreise, er alene og helt ukjent. Hva er beste tidsfordriv? Noen tips? Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Juli 22, 2024 Share Skrevet Juli 22, 2024 Soi Cowboy Soi Nana Men det er så mange år siden jeg har vært i BKK, at jeg kan ikke si noe mer enn det. Så sant det ikke er andre ting: spisesteder etc? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 22, 2024 Share Skrevet Juli 22, 2024 Er for urutinert og ukjent her. Kaos-by. Googlet meg til et luksent tantra-spa og opplevde en tretimers variant med firhendig den siste timen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 23, 2024 Share Skrevet Juli 23, 2024 Flyet ditt går i natt 00:05? Sjekk ut Suk soi 7 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg