Mustang Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 Helt enig, det der er en vidunderlig dame Hos Petter Hegre har hun navnet Valerie og det ligger masse gallerier med bilder av henne der. Med andre ord er det neppe den avbildete jenta du vil møte i døra hos denne annonsedamen.... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 Jeg ville også blitt svært overrasket om man møter damen som er avbildet i døren. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 HVA!!!! Har de falske bilder!!! Jeg føler meg LURT!!! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Hun har nye bilder nå og disse er validert. De gamle var helt klart falske, men disse er muligens ekte. Siter Lenke til kommentar
djengis Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Ikke helt Hegre nivå på dama i de nye bildene, men kan være de er ekte. Mobilnummeret gir treff på Vanessa New og Nadine også. Ingen omtaler i stjerneportalen. Hadde vært deilig om hun var ekte. Brunt magert kjøtt er mangelvare i Oslo, som regel bare runde dundrer, men desverre virker ikke menyen særlig troverdig; creampie... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg