Gå til innhold

Norske Dina – Ny


PeerGynt

Anbefalte innlegg

Heisann, folkens!

Norske Dina er en av de som man nesten må vurdere å ta hele natten med i stedet for 2 timer med tanke på prisen.

Men aller først: Er det noen med erfaring her?

Vet det er en eldre tråd som også heter Norske Dina, men den ble startet for 11 år siden, så dette kan ikke være samme dame da, for da var hun her i så fall 15 år sist hun fikk en tråd. 😜

  • Like 2
Lenke til kommentar

Tekster med henne nå.

Det står i menyen at hun svelger, og hun bekrefter det på meldinger.

Men jeg har dårlig erfaring med de som er så raske på å «elske» det. Det brukes ofte som lokkemiddel, også blir de veldig skeptiske og nei nei, ikke i dag, når man kommer dit.

... gjør at jeg tviler på annonsen også.

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, PeerGynt skrev:

Tekster med henne nå.

Det står i menyen at hun svelger, og hun bekrefter det på meldinger.

Men jeg har dårlig erfaring med de som er så raske på å «elske» det. Det brukes ofte som lokkemiddel, også blir de veldig skeptiske og nei nei, ikke i dag, når man kommer dit.

... gjør at jeg tviler på annonsen også.

Når man er kritisk er det også viktig å kunne justere seg når inntrykket forandres, og det gjorde det sannelig med Norske Dina i går.
Jeg chattet med henne så godt som i hele går kveld, og vi har avtalt å møtes når hun har funnet seg et eget sted for incall. For øeblikket gjør hun bare incall fra hotellrom i helgene. Jeg har aldri helt hvert komfortabel med hotellrom, men det er nå en annen diskusjon. 
Uansett. Dina er nok litt mer oppegående og seriøs enn jeg fryktet.

Hvis jeg skal til en eskorte, i motsetning til tantra (som nok fortsatt er min favoritt), så er jeg litt hard to get, fordi jeg vil virkelig vite at de gjør det de tilbyr, men også at de liker det de tilbyr. Derfor drar jeg noen ganger på litt i spørsmål for å forstå hvor de kommer fra.

Vi endte opp i en lang samtale om dom og sub. Hun er naturlig sub, og liker virkelig å bli dominert. Men hun sa noe som jeg synes var ganske interessant. Hun var litt skuffet over sine mannlige kunder av to årsaker:
- ingen ser ut til å virkelig tørre å være skikkelig dom. Store i kjeften, men ikke så tøffe når man møtes.
- men hovedproblemet for henne er nok at kundene ikke er flinke nok til å kommunisere om sine ønsker og forventninger, men også hennes grenser etc.

Dette synes jeg var en betimelig kritikk til oss som kunder, og hun synes det var rart at man var så uinteressert i å få det best mulig på et treff når man tross alt betaler mye penger for det. Det var f.eks. helt greit for henne å ikke kysse, men hun ville gjerne forstå hvorfor, fordi det gir eller tar en annen type stemning under et treff.

Jeg dro det ganske langt med spørsmål om munnknulling og dominering. For å oppsummere: man kan bruke munnen hennes som man vil, hun elsker å kjenne tårene presse på, og å tømme seg i halsen hennes: vær så god! 
Men, hun liker ikke å bli munnknullet med hodet over sengekanten, og det var fordi en kunde bare hadde dunka på og gjort det til en dårlig opplevelse for henne. Med andre ord, én kunde hadde ødelagt det for resten av oss. Da svarte jeg at om du fikk en dårlig opplevelse med det, så kan du snu med en god opplevelse, og det var hun absolutt enig i. Med andre ord: Hun er åpen for kunder som faktisk kommer forberedt, lytter, og som er gode til å kommunisere.

Og ja, prisen er stiv, men som hun sa, det er hennes sikkerhetsnett for å unngå sånne som gir henne dårlig opplevelser. Hvis hun sier hun gjør alt det vi snakket om på chatten, og gjøre det med glede som hun selv håpte å gjøre fordi vi hadde snakket godt sammen, så betaler jeg gjerne 4000 for en time for å bli kjent, men kanskje også en helnatt for å få mer for pengene. Hun er heller ikke veldig interessert i sånne «ledig om en time»-treff. Som jo vitner om at hun vil forstå hva kunden vil, og go sine forventinger.

Jeg synes det var en veldig interessant chat, og overrasket over at vi endte i en så lang en, men bildet mitt av annonsen hennes ble snudd. Hun hadde tatt seg tid til å kjenne etter hvordan det føltes å ha sex med noen for penger etter første treff. Lagde noen regler for seg selv, og hadde brukt tid på å pace seg til en god følgerskare.

Da jeg spurte om det med å komme langt ned i halsen så sa hun «det gikk hvert fall rett ned tidligere i dag», så det betyr jo at sjansen for at noen her inne allerede har vært hos henne og har noen erfaringer. Det må dere absolutt veldig gjerne dele.

Ellers skal treffe henne i løpet av høsten, og da kommer det rapport, men hvis noen før det har lyst å teste før det så kjør på og del. Da finner vi fort ut også om hun leverer som hun sier, men husk: Treffet med henne blir enda bedre hvis dere tar en chat om forventninger og lignende på forhånd. 

Hun er jo sexy som fy! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 19.7.2024 den 12.13, PeerGynt skrev:

Heisann, folkens!

Norske Dina er en av de som man nesten må vurdere å ta hele natten med i stedet for 2 timer med tanke på prisen.

Men aller først: Er det noen med erfaring her?

Vet det er en eldre tråd som også heter Norske Dina, men den ble startet for 11 år siden, så dette kan ikke være samme dame da, for da var hun her i så fall 15 år sist hun fikk en tråd. 😜

Klarer man ikke se at dette er en scam annonsen så må man nesten gå litt inn i seg selv og reflektere på hvor dum man er.

Er så lei menn, og dette forumet bringer ofte ut de verste av dem.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...