kneefsuour Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Er det noen som kunne være villig til å spleise på ei dame og tenner på det? Jeg skal til Oslo på "frihelg" neste helg og håper å kunne slå meg sammen med en for en litt mer spennende opplevelse. Vi kan avtale dame og detaljer på pm / Skype siden. Send en pm I'm det høres aktuelt ut! Siter Lenke til kommentar
Norske Stine Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Innlegget er strøket pga ulovlig innhold. Admin Siter Lenke til kommentar
kneefsuour Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2016 Innlegget er strøket pga ulovlig innhold. Admin Var det en kommentar som var strøket eller var det min tråd som var ulovlig? Jaja, var ment som en pm til moderator. Men ser jo nå at den er åpen... Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Innlegget er strøket pga ulovlig innhold. Admin Var det en kommentar som var strøket eller var det min tråd som var ulovlig? Jaja, var ment som en pm til moderator. Men ser jo nå at den er åpen... Ditt spørsmål var nok på kanten. Svaret var langt overbord. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg