Gå til innhold

Damer som tenner på sperm


Søker

Anbefalte innlegg

For snart 25 år siden møtte jeg en norsk dame som drev på hobby-basis en kort stund. Ganske pen blondine med trang mus. Noen andre fortrinn var at hun lett fikk orgasme, og at hun squirtet når det gikk for henne. Vi fikk god kjemi, og fortsatte å møtes med jevne mellomrom etter at hun sluttet å annonsere. Hun tar fortsatt samme pris som den gang. 1000 kr for full pakke (og da kan jeg være hos henne så lenge jeg vil, og komme så mange ganger jeg klarer), og 500 kr for OWO med CIM og COF. Det er jo hyggelig i seg selv.

 

Men det mest spesielle med denne dama er at hun tenner sinnsykt på sperm. De fleste møtene med henne ber jeg bare om BJ. Hun står på kne med en dildo i musa og fingrer klitten mens jeg holder hodet hennes fast og munnpuler henne dypt. Hun kommer minst 2-3 ganger før det blir min tur. Når jeg er klar ber jeg henne om å åpne munnen på vidt gap, og stikke ut tungen. Straks hun får ladningen i ansiktet og inni munnen går det for henne igjen, helt uten at hun stimulerer seg selv.

 

Jeg har møtt et par andre damer som aksepterer samme behandling, men ingen som nyter det på samme måte. Er det noen som har tips til damer som virkelig tenner på munn- og ansiktssprut?

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Hør med Asian/Norsk på eskortejenter, norsk jente med asiatisk bakgrunn. Ekte bilder og grei jente rundt 30 ish (virker som hun gjør dette som et biprosjekt). En stund siden nå, men der ble OWO med CIM/COF foreslått fra hennes side. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, tale skrev:

Hør med Asian/Norsk på eskortejenter, norsk jente med asiatisk bakgrunn. Ekte bilder og grei jente rundt 30 ish (virker som hun gjør dette som et biprosjekt). En stund siden nå, men der ble OWO med CIM/COF foreslått fra hennes side. 

Mener du hun her: https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/asian-norsk-28304.html

asian.png.b7fa75a572de57ee4c8a982468721b7f.png

@MysteryGuy skrev om henne: Luke 7 har vært 26 i mer enn 5 år. Jeg har snakket med henne flere ganger, men aldri følt at dette gir meg gode vibber.  Det har også vært svært varierende tilbakemeldinger på henne på stjerneportalen.  Som sagt jeg har aldri kommet så langt at jeg har booket henne

Hun er aktiv i Lørenskog.  Det er nok riktig at hun er en del over 30 nå, og jeg har oxo vært i kontakt med henne over lenger tid uten at det har blitt noe.  Så for meg er tydelig at dette er et biprosjekt for henne for å melke penger.  Da finner jeg noen som er enklere å ha med å gjøre.  Altså som det er mindre knirk med!  Men for all del, om du liker å jobbe for å få til et treff er det bare å gyve løs.

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...