Gå til innhold

Skagen i august


Ox1

Anbefalte innlegg

Siste halvdel av august er Skagen full av feststemte "ungdommer" i alle aldre fra Norge og Sverige. Da skulle man tro at et ligg er noe av det enkleste å fikse - for dem som er vant til å sjekke damer på byen. Dessverre er dette en kode jeg ikke har klart å knekke, selv om jeg ser på meg selv som omgjengelig, hyggelig, sjarmerende og ser ganske OK ut.

Hver gang jeg tar turen til Skagen sjekker jeg annonselight.dk, som jeg ser på som den mest relevante siden i Danmark. Utvalget i området rundt Ålborg er relativt bra, men i party-byen Skagen er det helt tomt for tilbud. Frederikshavn har litt tilbud, men jeg er lite interessert i å bruke tid på å farte rundt med tog når jeg egentlig er på fest i Skagen.

Så nå er spørsmålet om det er noen her på forumet som har noen erfaringer fra Skagen i forhold til "kjøpesex"? Tips tas imot med stor takk 🤩

Endret av Ox1
  • Like 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, Ox1 skrev:

Siste halvdel av august er Skagen full av feststemte "ungdommer" i alle aldre fra Norge og Sverige. Da skulle man tro at et ligg er noe av det enkleste å fikse - for dem som er vant til å sjekke damer på byen. Dessverre er dette en kode jeg ikke har klart å knekke, selv om jeg ser på meg selv som omgjengelig, hyggelig, sjarmerende og ser ganske OK ut.

Hver gang jeg tar turen til Skagen sjekker jeg annonselight.dk, som jeg ser på som den mest relevante siden i Danmark. Utvalget i området rundt Ålborg er relativt bra, men i party-byen Skagen er det helt tomt for tilbud. Frederikshavn har litt tilbud, men jeg er lite interessert i å bruke tid på å farte rundt med tog når jeg egentlig er på fest i Skagen.

Så nå er spørsmålet om det er noen her på forumet som har noen erfaringer fra Skagen i forhold til "kjøpesex"? Tips tas imot med stor takk 🤩

Sett denne linken? Kanskje noe for deg?

https://annoncelight.dk/showad/400066

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Munster1 skrev:

Sett denne linken? Kanskje noe for deg?

https://annoncelight.dk/showad/400066

Definitivt ikke noe for meg. Annonsen dekker jo hele Nord-Vendsyssel og er bare en av mange tilsvarende. Det jeg konkret ønsker tips om er rett og slett incall i Skagen - verken mer eller mindre...

Lenke til kommentar
1 time siden, Ox1 skrev:

Definitivt ikke noe for meg.

Og der ble det jo veldig motiverene å hjelpe deg også...

Kunne kanskje startet med å takke for at han gjorde et lite forsøk.

Endret av SolanGundersen
la til et ord
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, SolanGundersen skrev:

Og der ble det jo veldig motiverene å hjelpe deg også...

Kunne kanskje startet med å takke for at han gjorde et lite forsøk.

Og der kom nedlatenheten som enkelte her på forumet ynder å benytte 🙄 Hadde ikke ventet denne fra @SolanGundersen....

Joda, takk for forsøket til @Munster1.

Men hadde håpet på et bedre tips enn en annonse på annonselight.dk som inneholder "Skagen" i annonseteksten. Basert på hva jeg har funnet etter å ha trålet nettsider som KAN ha en annonse med incall i Skagen, så er det min oppfatning at dette ikke eksisterer.

Derfor tenkte jeg at de mest erfarne her på forumet kanskje sitter på informasjon som ikke finnes på den store web'en. Basert på responsen her så tviler jeg på at Skagen noengang har vært eller vil bli et marked for salg av deilige fysiske tjenester. Får heller nok en gang satse på at tilfeldighetene fører til litt annen moro enn fyll og spetakkel.

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Ox1 skrev:

Hadde ikke ventet denne fra @SolanGundersen....

Hei, @Ox1

Jeg var nok litt kjapp på triggerfingeren her. Sorry!

Lykke til i Skagen. Håper du finner gode alternativer :-)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...