Gå til innhold

Gangbang på fredag


Suliet

Anbefalte innlegg

På 20.7.2024 den 20.14, Bulle skrev:

Beklager å si det, men i løpet a alle mine år som horebukk tror jeg knapt det har skjedd en eneste gang at GB med gledespiker, initiert og arrangert av kunde for andre tilfeldige kunder. Du få unntakene jeg kjenner til har vært en gjeng som kjenner hverandre fra før (typisk ikke som horekunde, men fra swingers etc.), eller når en eller flere gledespiker selv har arrangert fortrinnsvis for faste kunder de stoler på og som derfor stoler på hverandre. Før den jævla loven var jeg med på noen tilfeller hvor semiproffe norske damer selv arrangert, (Noen som husker voksne Marita fra nord?). Frykten for å bli tatt med pikken i postkassa og onkel bankende på døra er nok i veien for at slik skal lykkes nå.

Det er nok vesentlig større sjans for å oppleve gangbang i de mer "sivile miljøene", fx. på Nakentid.no eller Lyst-Club.no

Grunnen til det aldri skjer på forumet her er fordi 80% av folk her inne er retarderte menn. Vil tro fleste av dem ikke engang vet hva en biceps curl er og tror kardio er gåturen til bilen.

Så når man har såpass mange lav kvalitets menn som tar kontakt som ikke har noe sosiale antenner så ødelegger det ofte mye for de som prøver få igang noe.

  • Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Bikkuriv3 skrev:

Grunnen til det aldri skjer på forumet her er fordi 80% av folk her inne er retarderte menn. Vil tro fleste av dem ikke engang vet hva en biceps curl er og tror kardio er gåturen til bilen.

Så når man har såpass mange lav kvalitets menn som tar kontakt som ikke har noe sosiale antenner så ødelegger det ofte mye for de som prøver få igang noe.

Er det kun folk med ord delings feil som løfter bicepscurl som er kvalitetsfolk…?

  • Haha 5
Lenke til kommentar
22 timer siden, Nysjerigper skrev:

Jeg må slenge meg på flokken her altså!

10/10 for initiativet, men utenom det så er det sånn 500 røde flagg hos meg. Sier ikke at det er riktig, men uten info eller noe måte og "stalke" litt så er det jo helt utenfor interesse. Noen syns kanskje de er deilige, mens andre syns de er forferdelige. Alle har ulike preferanser, smaken er som baken. 

Jeg hadde ikke betalt for en tjeneste hvor jeg ikke viste hva jeg fikk. 

Jeg mener, er ikke rart folk vil ha litt info, det er jo sånn vi alle er. Det er vel kanskje hovedgrunnen til at vi alle er på dette forumet?

Ikke noe problem med å dele info og bilder. Problemet er jo når enkelte her inne kun fisker etter hvem disse jentene er. Hun ene jenten måtte fjerne profilbilde pga helt håpløse forespørsler fra retarderte menn her inne.

Men jeg har ikke noe problem med å finne seriøse menn, er jo bare å luke ut idiotene som tar kontakt. Fikk arrangert en fin gangbang med folk her inne og fra fetlife både i april og mai. Så blir det en ny en neste uke.

Mange fine damer på sd å finne og som er villige til en helt grei pris. Så fremover blir det nok en fast gruppe med menn her inne som jeg har fått kontakt med og fra fetlife.

  • Like 5
Lenke til kommentar

Jeg har 7 damer som er 100% klare hvertfall, så blir en god del gangbangs fremover. Og jeg plukker ikke ut dårlige jenter, det kan nok folk på fetlife og de som har meg på snap herfra attestere om.

Så de som har oppført seg som ordentlige oppegående mannfolk her inne, kan glede seg fremover.

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Rufus skrev:

Er det kun folk med ord delings feil som løfter bicepscurl som er kvalitetsfolk…?

…folk med ”ord delings feil” 😂😂😂😂 Litt backfire der eller @Rufus?😉

Endret av Oslo_bukken
  • Haha 5
Lenke til kommentar
3 timer siden, Oslo_bukken skrev:

…folk med ”ord delings feil” 😂😂😂😂 Litt backfire der eller @Rufus?😉

«Irony is the gaiety of reflection and the joy of wisdom»

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 22.7.2024 den 9.12, Bikkuriv3 skrev:

Grunnen til det aldri skjer på forumet her er fordi 80% av folk her inne er retarderte menn. Vil tro fleste av dem ikke engang vet hva en biceps curl er og tror kardio er gåturen til bilen.

Så når man har såpass mange lav kvalitets menn som tar kontakt som ikke har noe sosiale antenner så ødelegger det ofte mye for de som prøver få igang noe.

Da får jeg si, så flott at dere hadde ett kjempe møte som var. Men det er fremdeles for mange "red flags" for min smak. (Så godtar jeg om det er mitt tap xD)

Til alle de som nå har begynt og snakke om "retarderte menn" så er vel det veldig objektivt. Til deg som skrev dette, så kan jeg love deg at en del av dine venninner og kanskje tilogmed kompiser hadde syns du var en "retardert mann" om de fant ut at du betalte for sex.

Du kan være veltrent, og mangle hjerneceller, du kan være en kjekkas og fremdeles super hyggelig og vel oppdratt. Du kan se ut som en ku og oppføre deg som Donald Trump, for min del handler det lite om bicepscurl, og mer om deg som person. 

Litt ironisk av meg og si dette siden jeg kind of "slenger med leppen" nå, men jeg tenker det forteller litt om deg når du trenger og sitte bak en dataskjerm og slenge med leppa på den måten om andre mennesker, enn og heller holde det objektivt og hyggelig.

Men om jeg er eneste som leser dette feil og nesten blir litt irritert av det, så beklager jeg for det. Vil gjerne også legge til, så du ikke tror at jeg ble personlig offended av dette, så er jeg på ingen måte en av de som ikke har ett sosialt liv, eller hadde problemer med damer (før jeg ble låst av en ring og barn).

Det var noen som en gang i tiden sa: "Hvorfor kan vi ikke alle bare være venner?". Dette er god visdom!

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...