Gå til innhold

Gangbang på fredag


Suliet

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Gangbang denne fredagen.

Hotell i Oslo. 

Fra kl 22 og til 02-03 på natten.

3 damer, trenger 11 menn herfra.

3700kr per pers. 3500 hver til damene og 200 for hotell.

Kun seriøse henvendelser.

  • Like 5
Lenke til kommentar
2 timer siden, Suliet skrev:

Hei folkens. Gangbang denne fredagen.

Hotell i Oslo. 

Fra kl 22 og til 02-03 på natten.

3 damer, trenger 11 menn herfra.

3700kr per pers. 3500 hver til damene og 200 for hotell.

Kun seriøse henvendelser.

Betale der eller på forhånd? Hvem er damene? Bilder?

  • Like 3
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Diindiin skrev:

Betale der eller på forhånd? Hvem er damene? Bilder?

Betale ved oppmøte, cash.

Bilder kan tas på snap, send meg pm.

  • Like 4
Lenke til kommentar

@Suliet lykke til.  Er bortreist.  Bra initiativ. 

Hva skjer om det kommer 5 menn, selv om kanskje 9 sier de vil komme?  Har du noen sikre utenom forumet som du kjenner/stoler på?

  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@Suliet lykke til.  Er bortreist.  Bra initiativ. 

Hva skjer om det kommer 5 menn, selv om kanskje 9 sier de vil komme?  Har du noen sikre utenom forumet som du kjenner/stoler på?

Kommer nok til å kjøre et tidlig oppmøte og ha folk på standby sånn at jeg får med nok.

Burde jo være skikkelig fristende for folk dette her. 3 deilige damer som er på alt i ganske mange timer og til en helt grei sum.

  • Like 5
Lenke til kommentar

Fint.  Håper du skriver litt etterpå om hvordan de gikk.  Enig i at prisen er OK, og detaljer om knulling tar du vel på PM som forrige gang?

  • Like 3
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

Fint.  Håper du skriver litt etterpå om hvordan de gikk.  Enig i at prisen er OK, og detaljer om knulling tar du vel på PM som forrige gang?

Jepp, detaljer tar vi på pm, mens jeg legger ut en kort rapport her.

  • Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Vennligst ikke ta kontakt hvis du kun er ute etter å finne ut hvem jentene er. Det bøir bsre ignorert. Dette er kun for de som vil være med.

  • Like 5
Lenke til kommentar
22 timer siden, daxi skrev:

Altfor sent for min del, desverre...

Fornuftig å sove når klokka nærmer seg midnatt.😃

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Suliet skrev:

Vennligst ikke ta kontakt hvis du kun er ute etter å finne ut hvem jentene er. Det bøir bsre ignorert. Dette er kun for de som vil være med.

Vel man vil gjerne vite mer om dem og sjekke de ut selv, hvis du ikke kan dele det så blir det noen røde lys som lyser opp

  • Like 3
Lenke til kommentar
11 timer siden, Pwhite skrev:

Vel man vil gjerne vite mer om dem og sjekke de ut selv, hvis du ikke kan dele det så blir det noen røde lys som lyser opp

Enig. Om man ikke kan ta kontakt uten at det skal anses som en påmelding, så bør det i det minste legges ut bilder av kropper e.l. Digger settingen, men det er slett ikke alle jeg tenner på selv om de er av motsatt kjønn, så for min del blir det også nei, hvis ikke man får litt mer info. 
Blir litt som å dra til syden med uspesifisert hotell, som man drev med i gamle dager. Det har jeg blitt for gammal til😅

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
37 minutter siden, nappe nappe skrev:

Enig. Om man ikke kan ta kontakt uten at det skal anses som en påmelding, så bør det i det minste legges ut bilder av kropper e.l. Digger settingen, men det er slett ikke alle jeg tenner på selv om de er av motsatt kjønn, så for min del blir det også nei, hvis ikke man får litt mer info. 
Blir litt som å dra til syden med uspesifisert hotell, som man drev med i gamle dager. Det har jeg blitt for gammal til😅

Mange som har kontaktet meg om info og bilder. Det er blitt delt helt uten problem, i tillegg til detaljer.

Men jeg kjenner godt til typen som kun er ute etter å fiske ut hvem jentene er og ingen intensjon om å delta på gb. Det innlegget jeg skrev er til dem.

Endret av Suliet
  • Like 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, Suliet skrev:

Mange som har kontaktet meg om info og bilder. Det er blitt delt helt uten problem, i tillegg til detaljer.

Men jeg kjenner godt til typen som kun er ute etter å fiske ut hvem jentene er og ingen intensjon om å delta på gb. Det innlegget jeg skrev er til dem.

Selvom du deler litt bilder så er å kunne sjekke ut profilen dems intressant for noen, det at du tar ett initiativ er kjempe bra, men fortsatt ville jeg selv sjekk litt mer ut og opp. Det er mer med ens egen trygghet å gjøre. 

  • Like 6
Lenke til kommentar

Prøvde ikke du det her en stund tilbake også? Da var det jenter fra sd som du aldri hadde møtt før og skulle møte for første gangen. Folk for ta sin egen sjanse men bruk hodet folkens. 

Endret av Savitar
  • Like 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Savitar skrev:

Prøvde ikke du det her en stund tilbake også? Da var det jenter fra sd som du aldri hadde møtt før og skulle møte for første gangen. Folk for ta sin egen sjanse men bruk hodet folkens. 

Blir fort lite knulletid med 3 damer og 11 menn.🤔.Kan fort bli krangel og intern misunnelse underveis.Bedre med 1 mann og 2-3 damer.😃

  • Like 1
Lenke til kommentar

Bra initiativ av @Suliet. Jeg er out of country, men.

Når vi snakker om 2-3 damer så lurer jeg på om vi snakker gb eller orgie? Hvis dette er damer som også liker litt damer så er det jo duket for en minneverdig søndag godt etter kirketid...

Eller er det organisert med 3 rom og 3 damer? Kan jo bli mye flying mellom rommene...

Endret av Karsten
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Bra initiativ av @Suliet. Jeg er out of country, men.

Når vi snakker om 2-3 damer så lurer jeg på om vi snakker gb eller orgie? Hvis dette er damer som også liker litt damer så er det jo duket for en minneverdig søndag godt etter kirketid...

Eller er det organisert med 3 rom og 3 damer? Kan jo bli mye flying mellom rommene...

Og her er idioten igjen. Stiller masse spørsmål og bidrar til ingenting. Du har absolutt null planer om å møte opp her eller noe annet. Eneste du gjør er å skrive fortellinger uten mål og mening. Admin burde banne deg fra forumet.  

  • Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men i løpet a alle mine år som horebukk tror jeg knapt det har skjedd en eneste gang at GB med gledespiker, initiert og arrangert av kunde for andre tilfeldige kunder. Du få unntakene jeg kjenner til har vært en gjeng som kjenner hverandre fra før (typisk ikke som horekunde, men fra swingers etc.), eller når en eller flere gledespiker selv har arrangert fortrinnsvis for faste kunder de stoler på og som derfor stoler på hverandre. Før den jævla loven var jeg med på noen tilfeller hvor semiproffe norske damer selv arrangert, (Noen som husker voksne Marita fra nord?). Frykten for å bli tatt med pikken i postkassa og onkel bankende på døra er nok i veien for at slik skal lykkes nå.

Det er nok vesentlig større sjans for å oppleve gangbang i de mer "sivile miljøene", fx. på Nakentid.no eller Lyst-Club.no

  • Like 3
Lenke til kommentar
18 timer siden, Bulle skrev:

Beklager å si det, men i løpet a alle mine år som horebukk tror jeg knapt det har skjedd en eneste gang at GB med gledespiker, initiert og arrangert av kunde for andre tilfeldige kunder. Du få unntakene jeg kjenner til har vært en gjeng som kjenner hverandre fra før (typisk ikke som horekunde, men fra swingers etc.), eller når en eller flere gledespiker selv har arrangert fortrinnsvis for faste kunder de stoler på og som derfor stoler på hverandre. Før den jævla loven var jeg med på noen tilfeller hvor semiproffe norske damer selv arrangert, (Noen som husker voksne Marita fra nord?). Frykten for å bli tatt med pikken i postkassa og onkel bankende på døra er nok i veien for at slik skal lykkes nå.

Det er nok vesentlig større sjans for å oppleve gangbang i de mer "sivile miljøene", fx. på Nakentid.no eller Lyst-Club.no

Det bør da ordlegges slik at man betaler «xx kroner» for hotellet, mat, drikke etc som blir kjøpt til eventet. Selve sex er gratis. Ingen kjøp ingen straff

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg må slenge meg på flokken her altså!

10/10 for initiativet, men utenom det så er det sånn 500 røde flagg hos meg. Sier ikke at det er riktig, men uten info eller noe måte og "stalke" litt så er det jo helt utenfor interesse. Noen syns kanskje de er deilige, mens andre syns de er forferdelige. Alle har ulike preferanser, smaken er som baken. 

Jeg hadde ikke betalt for en tjeneste hvor jeg ikke viste hva jeg fikk. 

Jeg mener, er ikke rart folk vil ha litt info, det er jo sånn vi alle er. Det er vel kanskje hovedgrunnen til at vi alle er på dette forumet?

  • Like 7
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...