Gå til innhold

Kåt jente i oslo. Her er jeg


Annaliane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gaggball skrev:

Denne annonsen er vel også din?

Anna Liane

De bildene ligner fælt på en norsk jente i den alderen @Annaliane sier hun er, som drev med vaskekjellersvindelen i Oslo for 2-3 år siden.  Jeg møtte henne i heisen.  Tok den sammen ned i kjelleren, men hun fikk ingen penger av meg før hun forsvant sporløst.

Det var rett ved StHanshaugen, Oslo.

Endret av Tototre
Oslo
  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Annaliane skrev:

Instagrammen min er åpen i en time siden dere forespurte dette :)

 

 

Det står den fortsatt er privat. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 16.7.2024 den 12.55, Annaliane skrev:

Instagrammen min er åpen i en time siden dere forespurte dette :)

 

 

Det ble stille fra deg 😎

  • Like 1
Lenke til kommentar

Sorry @Annaliane det er ikke på denne måten du selger sex her i landet, i alle fall ikke til horekundene her på forumet.

Du får jo bare spørre om du trenger råd, tips og hjelp.  Billigste og mest effektive for deg vil nok være en annonse på http://Www.eskortejenter.net

Sånn som du holder på her nå regner de fleste av oss med at du er en scammer.  Sorry, McIne.

  • Like 5
Lenke til kommentar
2 timer siden, Gaggball skrev:

Ikke samme instagram iallfall :)

videocallet henne tidligere. Trodde hun var i oslo. Men var visst på vei til tønsberg… 

shit au. Tenkte hun skulle testes i dag !!

  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
30 minutter siden, Daggaboy skrev:

Ikke samme instagram iallfall :)

videocallet henne tidligere. Trodde hun var i oslo. Men var visst på vei til tønsberg… 

shit au. Tenkte hun skulle testes i dag !!

Det er samme Instagram. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Hun er en total b*tch. Ikke send henne noe penger, ikke f om dere bør gjøre spin the wheel, eller delta i noen som helst dialog med henne. Supersuspekt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Penger123 skrev:

Altså, er det noen mulighet for å få denne f*tta Anna Liane ut av business?

Ja, slutte å betale henne.  Da slutter hun etter kort tid. 

Vi betaler aldri forskudd til noen som sier at de er gledespiker.  Ofte er det en guttevalp som svindler deg. 

Reisepenger til kjente eskorter kan til nød være tillatt, men oxo de kan lure deg ved at hun har sin siste dag i yrket og casher inn det som er mulig😂

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Penger123 skrev:

Altså, er det noen mulighet for å få denne f*tta Anna Liane ut av business?

Neppe. Folk er lettlurte. Så det er enkelt å svindle.

Bare se på dette forumet. Postes masse åpenbar bullshit. Likevel virker det som mange tror på det.

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Taylor skrev:

Neppe. Folk er lettlurte. Så det er enkelt å svindle.

Bare se på dette forumet. Postes masse åpenbar bullshit. Likevel virker det som mange tror på det.

Hvis man ikke kan tro på det som skrives her på forumet,  hva kan man da tro på?

  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Hvis man ikke kan tro på det som skrives her på forumet,  hva kan man da tro på?

@Langbein jeg tror at @Taylor skriver bullshit der!

Det minste han bør gjøre er å underbygge påstanden med eksempler, minst to fra nyere tid. 

Det fine med forumet er at vi kan se hverandre i kortene og kritisere.  F. eks alle ungjentene og de som var operetører som ikke bryr seg et fnugg før det ikke lenger kommer kunder. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
22 timer siden, Tototre skrev:

@Langbein jeg tror at @Taylor skriver bullshit der!

Det minste han bør gjøre er å underbygge påstanden med eksempler, minst to fra nyere tid.

Huff, for en gørrkjedelig pratmaker!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...