Gå til innhold

Kåt jente i oslo. Her er jeg


Annaliane

Anbefalte innlegg

Heii alle dere:). 
ny på forumet. 
 

legg meg tii på instagram da vel !

Instagram: sexyjente28

jeg er leken hvis du er. Hihi

IMG_0255.jpeg

Endret av Annaliane
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • Annaliane changed the title to Kåt jente i oslo. Her er jeg
1 time siden, Einarelg skrev:

Det er du som står bak alle svindelannonsene på RE?

Ja det skulle tatt seg ut. Er vel 200-300 svindel annonser der ute:) 

er ikke millionær jeg nei😭😭

har ikke annonse der heller. Hadde tenkt. Men siden er jo tydligvis full av dritt ifølge mange her på forumet. 
holder meg til sosiale medier jeg:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
46 minutter siden, Annaliane skrev:

Ja det skulle tatt seg ut. Er vel 200-300 svindel annonser der ute:) 

er ikke millionær jeg nei😭😭

har ikke annonse der heller. Hadde tenkt. Men siden er jo tydligvis full av dritt ifølge mange her på forumet. 
holder meg til sosiale medier jeg:)

Du hadde annonse der tidligere i dag med henvisning til den samme Insta-siden. 

  • Like 5
Lenke til kommentar

Falsk bilde.Den bilde er 100% manipulert.

Umulig a ta bilde i den plass i Opera når i sommer uten noen i bakgrunn.

Hvordan jeg vet?Det er min hverdags utsikt..kl 06 det er allerede masse turist der..

Plus,skyggene på kroppen hennes er fra en helt annen retning enn solen.

Face App.

Skal ikke sier noen mer.Men lykke til til jenta eller hvem som ta kontakt med.

Instagram er ingen plass for sexarbeid.

 

  • Like 4
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
10 timer siden, Gaggball skrev:

Du kunne jo si noe mer om deg selv, hvilke tjenester, prisnivå, inncall/outcall osv. Tror de fleste hadde satt pris på det ;)

Det der er et interessant forslag.  Admin er jo for det meste fraværende, så da er det nok ingen som vil slå ned på og fjerne regelrette annonser her på forumet?  Om det er eskorten selv som annonserer.

En ulempe er det jo at innlegget med annonsen kanskje blir liggende her til evig tid.

Kan likevel være et interssant forsøk i og med at så mange av annonsørene på RE er misfornøyd med dagens situasjon.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Falsk bilde

Enig at det ikke ser ekte ut. Og det er et bilde som sier meg ingenting om hvordan du egentlig ser ut. Husk at vi er window-shopping her, gi meg lyst til å kjøpe...

Endret av Tukleren
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
16 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Falsk bilde.Den bilde er 100% manipulert.

Umulig a ta bilde i den plass i Opera når i sommer uten noen i bakgrunn.

Hvordan jeg vet?Det er min hverdags utsikt..kl 06 det er allerede masse turist der..

Plus,skyggene på kroppen hennes er fra en helt annen retning enn solen.

Face App.

Skal ikke sier noen mer.Men lykke til til jenta eller hvem som ta kontakt med.

Instagram er ingen plass for sexarbeid.

 

Jeg er ikke enig i at bildet definitivt er falskt. Vi vet ikke når bildet er tatt, kan godt være tatt utenfor feriesesongen. Jeg er ikke kjent med den plassen, så mulig jeg er på villspor her.

Når det gjelder skyggene ser det ut som at solen er til venstre, utenfor synsvinkelen, både på personen og omgivelsene, så jeg forstår ikke helt hva du mener når du sier at skyggene er fra en helt annen retning enn solen.

Når det er sagt så tror jeg at jeg har sett bilder på en RE-annonse for noen måneder siden som kan være samme person - lignende klær og plass, uten ansikt. Den annonsen fikk raskt en anmeldelse som påstod at det var svindel. Dette er noen måneder siden, så ta i betrakning at hukommelse er upålitelig, ihvertfall over så lang tid. Var ikke helt de samme bildene heller, men kunne sett ut som de var tatt samtidig og av samme person, kanskje.

Nå stoler jeg ikke blindt på slike anmeldelser på RE, siden jeg har sett legitime annonser få anmeldelser som påstår svindel - vet at noen bruker anmeldelser på RE til å sverte konkurransen. Er også noen som åpenbart har blitt svindlet av lignende annonser og legger igjen anmeldelse på alle nye annonser fra norske ungjenter, ofte med god grunn, men ikke alltid jeg har verifisert det selv. Jeg stoler heller ikke på dømmekraften til REs administratorer, ihvertfall ikke etter nylige innlegg her på forumet. 

Jeg vurderte å ta kontakt selv, men vil ikke bruke Instagram. Ville uansett tatt forbehold om at dette kan være svindel og avbrutt hvis jeg fikk dårlige vibes eller måtte betalt forskudd.

  • Like 6
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Einarelg skrev:

@Ness annonsene til denne gjengen er lett avslørende med både info, tjenester, telefonnummer og bilder. 

Min tanke til slike tegn er at de er indikatorer, ikke bevis. Det endelige beviset kommer når de ber om penger på forskudd, eller vil at jeg skal kjøpe transcash e.l.

  • Like 4
Lenke til kommentar
4 timer siden, Annaliane skrev:

Ikke manipulerte bilder nei? 
vil ikke legge ut ansikt her :)

IMG_0259.jpeg

Jeg bo rett fra Opera Huset.Kan se det fra vindu.Sjansen av du ta den bilde helt alene i en varm sol dager er absolutt null.

Eller du er knallgod i Photoshop,eller du var herlig nok og kan sats 50 kr i Lotto,du skal vinne jackpot.

Og nær din lår,det er en svart ting som har ikke i gulv.

Men selvføgelig,jeg kan bli feil.Men se ut som falsk.

 

Apropos,det var en Gorilla på storgata,har bilde …😊😂

IMG_2065.png

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Jeg bo rett fra Opera Huset.Kan se det fra vindu.Sjansen av du ta den bilde helt alene i en varm sol dager er absolutt null.

Eller du er knallgod i Photoshop,eller du var herlig nok og kan sats 50 kr i Lotto,du skal vinne jackpot.

Er stor sjanse for at disse bildene er ca. 4 år gamle, da var nok sjansen ganske mye større enn absolutt null.

Var massevis av bilder av folketomme plasser som ellers alltid var folksomme som dukket opp under pandemien.

  • Like 4
Lenke til kommentar
16 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Og nær din lår,det er en svart ting som har ikke i gulv.

Sjekk skyggen hennes på det bildet - det ser ut som hun holder en veske eller noe lignende.

Jeg sier ikke at det ikke er photoshoppet - bare at jeg ikke ser noen tegn til photoshop selv, men det er lettere å maskere slikt når bildet er såpass uklart som det er.

¯\_(ツ)_/¯

  • Like 3
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Einarelg skrev:

@Ness annonsene til denne gjengen er lett avslørende med både info, tjenester, telefonnummer og bilder. 

Dette er indikasjoner og ingen bevis i det hele tatt. 
Mange av jentene stikker ned på narvesen/7eleven og kjøper seg et simkort typisk fra telenor eller telia når de skal ha annonse ute. De smarte bruker selvsagt ikke privat nr sitt. 
og da er det ofte samme serie på de nr. 

typisk 936. 938 nr osv osv

bilder kan selvsagt avsløre mye ja. Enig der. 
tjenester og info når det er 7-800 annonser der ute og begrenset med hva man kan velge av info og tjenester… blir også bare indikasjoner…. 
 

er bilder synlig tatt i norge, ser jeg ofte på det som en god sikkerhet. Og det har stemt hver eneste gang til nå

  • Like 4
Lenke til kommentar

Bare litt korrigert.Bilde av henne kan bli ekte.Men bakgrunn jeg synes det er falsk.Jeg har gjørd det for,bruke falsk bakgrunn i mitt bilde.😊

Ikke Bare RE kunder som lider a bli svildler.I går jeg har møte en fra SD som har miste flere tusen kr med norsk jenta som fikk penger i forhand og bare blokkert han etterpa.Eskorte har mindre sjanse av lurt kunde,det gi dårlig ryke mellom oss og det er ikke bra,vis en jenta har en dårlig reputasjon i Norge og dra til Polen for jobb,hun skal bli utsteng av andre kolleger i nye land.Utlandisk jenta på tur har mye a miste vis de lure kunde.

Men jo,norsk jenta svilder mann rett og slett,no shame.Faktisk flere norsk mann og kvinner svindler mer ogvmer,bare skjekk i facebook gruppen som lån penger til privat.Mest er folken som gå på sosial og be om penger til mat/helse..hver dag er en nye navn,alle norsk 😳


 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Reviews på r.e stoler jeg heller ikke på

 

er det par brukere der som bare gir dårlige reviews på alt av nye annonser som kommer ut. 
bl.a en som kaller seg stig6… ser han også kommenterer på annonser som har typisk 20 gode… så skriver han det er svindel. 
og flere som går igjen sånn ja

  • Like 5
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Daggaboy skrev:

Dette er indikasjoner og ingen bevis i det hele tatt. 
Mange av jentene stikker ned på narvesen/7eleven og kjøper seg et simkort typisk fra telenor eller telia når de skal ha annonse ute. De smarte bruker selvsagt ikke privat nr sitt. 
og da er det ofte samme serie på de nr. 

typisk 936. 938 nr osv osv

bilder kan selvsagt avsløre mye ja. Enig der. 
tjenester og info når det er 7-800 annonser der ute og begrenset med hva man kan velge av info og tjenester… blir også bare indikasjoner…. 
 

er bilder synlig tatt i norge, ser jeg ofte på det som en god sikkerhet. Og det har stemt hver eneste gang til nå

My call sim kort.Telia eller Telenor ikke møttatt sms kode fra RE.

My Call er tlf operator vi bruke i RE.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg er mest interessert i hva @Annaliane har å tilby av seksuelle tjenester, hvor, og til hvilke priser.

Som både @Gaggball og @Tukleren er inne på kan du friste oss med mer info her i stedet for å lede oss inn i en labyrint av kontaktmetoder.

Om bildene dine er falske, eller du driver med annet lureri, så er det mange av oss som vil snu i døra (om du i det hele tatt lar oss komme så langt?)

Jo mer kronglete du gjør det for horekunden, jo mindre sannsynlig er det at han kjøper av akkurat deg.  Det holder ikke lenger å være pen og norsk (om du er det?)

  • Like 3
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
43 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

My call sim kort.Telia eller Telenor ikke møttatt sms kode fra RE.

My Call er tlf operator vi bruke i RE.

Jeg jobber i telia. Og 936 og 938 nr er fra telia. Ser mange av jentene bruker det :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Daggaboy skrev:

Jeg jobber i telia. Og 936 og 938 nr er fra telia. Ser mange av jentene bruker det :)

Ja.Men Telia er vanskelig a registrert ved RE og kreves personalnummer.

My call er anbefalt av RE selv.

  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, ZezeeRealBack skrev:

Ja.Men Telia er vanskelig a registrert ved RE og kreves personalnummer.

My call er anbefalt av RE selv.

Krever ikke mycall personummer ? 🙄

  • Like 4
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Daggaboy skrev:

Krever ikke mycall personummer ? 🙄

Ja,men for utlandisk jenta  pass bilde er helt ok.

 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...