Gå til innhold

🚨 INFO ! Tror jeg er lurt for penger på Reddit garantert spam 🚨


Anbefalte innlegg

Til info det var lureri ble presset for penger hu var 16 år fy faen 😡 trodde Reddit hadde alders grenser der men nei da. 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, TomX skrev:

Til info det var lureri ble presset for penger hu var 16 år fy faen 😡 trodde Reddit hadde alders grenser der men nei da. 

Kan du utdype, Hva var det som skjedde her? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hun tilbydde massasje først også kom det fram at jeg måtte gi penger etter det så lovte hun og dukke opp og jeg sa til hu at hvis du ikke dukker opp blir det 👮🏻‍♂️🚨 og da avslørte hu seg hun var bare 16 år. Men hun var snill så jeg slapp unna med en advarsel. Men jeg var farlig nære en anmeldelse 😰

Lenke til kommentar

Du høres jo helt åndssvak ut, så du bør holde deg unna alt som dette. Med så lav IQ er du veldig sårbar for svindel og lureri. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
46 minutter siden, REfan skrev:

Du høres jo helt åndssvak ut, så du bør holde deg unna alt som dette. Med så lav IQ er du veldig sårbar for svindel og lureri. 

Så, så, karer!  Vi vet jo at forumbrukerne er et gjennomsnitt av befolkningens menn mellom 16 og 99, med noe få kvinnet som unntak.  Selvfølgelig har vi slike som @TomX her oxo, og han deler.  Det liker jeg!  Oxo at han spør @Idaws om ting Idaws ikke liker å bli spurt om 😂

Ser vi positivt på det så har vi nok alle noe å lære av Tomx: svindelen er nærmere enn du tror.  Vær ikke naiv.  Skal du leve lenge og godt som horekunde må du være edru og på vakt.

Det skader jo heller ikke å ha en iq over snittet.  Det kan gi deg masse god sex om du vet å bruke det!

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, REfan skrev:

Du høres jo helt åndssvak ut, så du bør holde deg unna alt som dette. Med så lav IQ er du veldig sårbar for svindel og lureri. 

Ja er klar over det 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...