Gå til innhold

Reiser du langt for kjøpesex?


Tototre

Energi medgått til sexkjøpsreisevei  

33 stemmer

  1. 1. Hvordan kommer du deg dit vanligvis?

    • Går
      3
    • Off. Kommunikasjon
      4
    • Taxi
      1
    • Bil
      21
    • Sykler
      2
    • Annet
      2
  2. 2. Hvor langt er det lengste du har reist i tid hittil i år? En vei!

    • Max 15 min
      2
    • 15-30 min
      4
    • 30-60 min
      11
    • 1-2 timer
      13
    • 2-3 timer
      1
    • Mer enn 3 timer
      2


Anbefalte innlegg

Våkner til denne fra @Ox1

" En liten digresjon: For en stakkar som meg fra provinsen er både Sandvika og Asker sidestilt med Oslo 🤷‍♂️Lillestrøm klarer jeg å skille fra Oslo 😁"

Heldigvis er det ikke mange eskorter i Asker/Sandvika (feil side av byen).

Hovedstaden har det beste og verste tilbudet.  Her må en lete for ikke å bli lurt.  Men siden så mange bor her kan lureriet holde på hos de som driver med det.

Men reisevei.  En del reiser til dels langt for å kjøpe sex.  Uforståelig for enkelte, men bor du i Nordkjosbotn så tar du fint turen til Tromsø for dette om du et avhengig!

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Uforståelig for enkelte, men bor du i Nordkjosbotn så tar du fint turen til Tromsø for dette om du et avhengig!

Og han duden med de lange beina i Tromsø reiste med fly til Oslo for å treffe DrømmeHøna si.

Vi er merkelig sammenskrudde 

  • Haha 6
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

Våkner til denne fra @Ox1

" En liten digresjon: For en stakkar som meg fra provinsen er både Sandvika og Asker sidestilt med Oslo 🤷‍♂️Lillestrøm klarer jeg å skille fra Oslo 😁"

Tidlig på'an med Noresk til frokost 😁

La inn min "stemme" i pollen din men valgte da å forholde meg til turer som dreier seg eksplisitt om hore-besøk.

Når jeg har lengre turer fra provinsen mot hovedstaden i helt andre ærender legger jeg ofte (nesten alltid 🙄 ) inn et besøk underveis. Bare sånn til info...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

- Har du blitt avhengig av enkelte/en?

Svaret er "var", så lenge hun var aktiv.

  • Like 4
Lenke til kommentar
46 minutter siden, Ox1 skrev:

 Når jeg har lengre turer fra provinsen mot hovedstaden i helt andre ærender legger jeg ofte (nesten alltid 🙄 ) inn et besøk underveis. Bare sånn til info...

De mest paranoide av oss tenker nok på hvem som vil bruke denne infoen.

Heretter bør alle arbeidsreiser til hovedstadsområdet understreke et extra pkt: sexkjøp er ikke forenlig mef selskapets policy, ei heller i Oslo!

Eller kanskje onkel vil vente på deg neste gang?  Det kan jo gå sport i å gjøre det som er det vanskeligste, selv for lovens lange? (langfingret og lang arm.  Samme kroppsdel) arm.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 31.7.2024 den 17.06, Idioten skrev:

Tror du vinner. Var det verdt det? Har vært bortpå ei dame fra Odesa. Det var gode greier... :-)

Lang historie. Men ja, det var verdt det. Var der i 3 uker. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 13.7.2024 den 8.39, Tototre skrev:

@Langbein?

- Har du god råd?

- Får du for lite og dårlog sex der du er?

- Har du blitt avhengig av enkelte/en?

God råd? Overhode ikke. Det gjelder å prioritere hva man bruker pengene på.

Får ingen sex, må kjøpe den.

Ja, jeg er blitt avhengig av flere. Bare å innrømme det.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Er overrasket ingen har valgt Taxi (bolt/uber osv). Er ingen redd for å få skiltene avlest? Alle kan nå, mot en liten avgift, få navn på eieren gitt et skiltnr. Elektrisk sparkesykkel er også et godt alternativ til bil. Eller bare leie/låne/bildelings bil.

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 13.7.2024 den 8.36, nelson2 skrev:

Og han duden med de lange beina i Tromsø reiste med fly til Oslo for å treffe DrømmeHøna si.

Vi er merkelig sammenskrudde 

Ja, det var før i tiden det, 15-20 år siden. Kombinerte selvfølgelig treffet med Sjefshøna Lina i Oslo med et jobbkurs. Så da betalte arbeidsgiver for reise og opphold, mens jeg la ut for underholdningen som var et par timer sammen med drømmedama mi i Oslo på den tiden. Vinn vinn både for meg og arbeidsgiver, som fikk en mer kompetent arbeidstaker etter fullendt kurs og jeg ble en mer lykkelig mann. Det var tider det!

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke satt sluttdato på spørreundersøkelsen, men en foreløpig konklusjon er at mange av de aktive forumbrukerne bor utenfor de store byene Oslo, Bergen og Stavanger.  (Tar ikke med de andre "storbyene"...pga. div. omstendigheter)

Horekunden kjører bil i inntil 2 timer og må finne seg en parkeringsplass i nærheten av stedet for incall.  Dette viser stor vilje til å få seg sex.  Alle som klager over en tur fra Oslo sentrum til Lillestrøm eller Drammen, tenk på den bilturen mange andre tar!  De som bruker mer enn 3 timer tar vel fly?

bil.thumb.png.be8345eb81c4f1721fdecc288f27e951.png

Lenke til kommentar

55 min tog til Oslo takk, for lat til å kjøre til Lillestrøm, Drammen, Tønsberg, Sarpsborg og co. jeg liker den lille byen min og at kollektiv til Oslo funker for meg. har ikke sett fristende nok annonse i de byene jeg nevnet. som andre har påpeket også jeg føler "invincible" i Oslo, aldri har blitt spurt hvor jeg skal når jeg er i leiligheten  eller fått oppmerksomhet. 

 

Endret av shawty lo
  • Like 2
Lenke til kommentar

flere ganger jeg har sett veldig fristende annonser i Bergen, Stavanger og Trondheim men det blir jo umulig for meg. Dessverre en del holder seg unna Oslo fordi, og det er klisjé å si det men de synes Oslo er dyrt. de selvstendige liker å ta dette opp når man besøker dem.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...