Gå til innhold

Kvinnene sminker seg fordi?


Tototre

Sminke brura  

13 stemmer

  1. 1. Tenker du at du har blitt lurt av sminken hennes?

    • Nei, aldri
      7
    • Ja, en gang
      0
    • Ja, hele tida
      6
  2. 2. Du kan kun velge en. Hva foretrekker du?

    • Sminket ungjente
      0
    • Usminket ungjente
      5
    • Sminket milf
      5
    • Usminket milf
      3
  3. 3. Syns du dette var en teit, fransk tråd?

    • Ja
      4
    • Nei
      6
    • Vet ikke
      3


Anbefalte innlegg

Sitter med ei flaske vin på en båt i en fransk kanal og tenker på sminke?

Leste at forskere har funnet ut at kvinner sminker seg for å  vise at de er i stand og klare for reproduksjon 😂

Men vi horebukker vet jo at det fins noen andre årsaker i tillegg, selv om det kanskje er overraskende få som har sterilisert seg.  Vil du ha barn med en sminket sexarbeider?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Noen ganger kommer tankene og ideene som erter ut av en sekk med hull i når alkoholen går inn ganen øg ned i magen.  Ja, dere vet at da skal en ihvertfall holde seg.unna stivsminkede horer!

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Noen ungjenter sminker seg fordi de er synlig preget av at de lever hardt med lite søvn, sol og frisk luft, til tider.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Mange av de kvinnene som bikker 29 år ser ut til å få en livskrise.  Noen viser det gjennom måten de sminker seg.  Den tar en ny vending nå: skal ikke lenger se horete ut, nei, nå er målet å se yngre ut!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Og så har vi dessverre alle de som må sminke seg fordi de er banket opp, eller misbrukes på andre måter, gjennom f.eks trafficking

  • Sad 1
Lenke til kommentar

En fjerde årsak til sminking, som jeg særlig har sett hos en del norske sexarbeidere, er at de ikke skal bli gjenkjent av folk de kjenner.  Når de tar på extrasminken så går de inn i en rolle og spiller en annen enn seg selv.

Et par ganger syns jeg det har vært over the top, men tok dem begge i doggy, og det var jo hennes laken som ble tilsmurt!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er ikke bare sexarbeider,kjære @Tototre.Det er beauty standarts mellom dama.Jeg gå uten smyke 80% av dagen.Når jeg var aktiv,mest av kundene kommer mellom 10 -16,noen kommer i arbeids pause,så det er veldig upassende man dra tilbake til kontor med sminke flekker på skjortene.

Også ta minst 1 time for ha en “naturlig look,og av og til noen kunde ta deg ut fra senga.

Heldigvis stole jeg på mine "tekniske ferdigheter i sengen, og solgte ikke bildet mitt. Kundene mine kom for å få puppene mine eller blowjob.

Men outcall/middags treff eller situasJon du treffes kunde i en public plass,ja,diskret smynke er must.

Men vis mann forvente a treffe meg med samme kvalitet smynke i mine sosial media,that’s not going to happen.Først det er professionell gjørd,andre det er retusjert.Jeg er for lat for gjør en full make up.Jeg er ikke Sofie Elise eller Isabell Raad for har en full glam squad.

False lashes…forget it..jeg er allergisk mot linn.Det er jo veldig pratisk når du har lys farge eyelashes som jeg.

Neste alt her er fra fabrikk,bare hår som er ikke ekte forlenger.

Men nå 12 år jentene har mer estetisk behandling en jeg son er 47,det er noen vu må tenke på..Sosial media har skapt noen urealistiske skjønnhetsstandarder..

 

  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...