Gå til innhold

Fara Ohsan


Ox1

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg syntes hun er kjempe bra! Litt tung, litt kjipe tits, men eller veldig bra! 

Her er alt på menyen. Jeg mener alt. Hun tilbyr en bra creampie og GFE. 

Noen ganger er det digg med GFE. 

Rent fysisk var det faktisk som forventet. Personligheten var også en positiv opplevelse. Tjenestetilbudet var derimot en bitte liten skuffelse. Hun annonserer DFK, noe som er en trigger hos meg. Men det ble med leppekyss. BB var tillatt, men creampie ba hun pent om å få slippe. Sexen var ikke dårlig, men jeg har opplevd bedre. Alt i alt en grei opplevelse, men jeg kommer nok ikke til å renne ned dørene hos henne for å si det sånn 😏

  • Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
På 11.7.2024 den 16.45, Ox1 skrev:

Rent fysisk var det faktisk som forventet. Personligheten var også en positiv opplevelse. Tjenestetilbudet var derimot en bitte liten skuffelse. Hun annonserer DFK, noe som er en trigger hos meg. Men det ble med leppekyss. BB var tillatt, men creampie ba hun pent om å få slippe. Sexen var ikke dårlig, men jeg har opplevd bedre. Alt i alt en grei opplevelse, men jeg kommer nok ikke til å renne ned dørene hos henne for å si det sånn 😏

Hun hadde nok blittt kjørt bra dagene i forveien! Trolig sliten. Videre er ett bra møte for deg ikke synonymt med ett bra møte for meg etc. Hvor sprutet du ?

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Hun hadde nok blittt kjørt bra dagene i forveien! Trolig sliten. Videre er ett bra møte for deg ikke synonymt med ett bra møte for meg etc. Hvor sprutet du ?

Som du selv sier, så er vi forskjellige. Har vært i dialog med Fara en stund, og at jeg bestemte meg for et møte var for meg et sjansespill med håp om å oppleve noe annet enn en helt generell greie. Som jeg nevnte var personligheten på den positive siden, og det betyr en del, Men likevel sitter jeg igjen med den nokså miserabel følelse etter besøket. Det var langt unna hva jeg trodde det kunne være basert på både annonse og anmeldelser. Er likevel langt ifra like misfornøyd som anmelderen på eskortejenter.

Hvor jeg sprutet? Tok jeg hensyn til damens ønske? Eller fylte jeg henne opp med det jeg hadde? Tja, si det.... 😁

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Fara er deilig å være med. Ivrig etter å få deg til å føle deg vel.

Ganske pen, litt smålubben mamnakropp jeg fant sexy. Hver sin smak på dette feltet.

Jeg har hørt rykter om Zoda, syltynn dame som jeg også har lyst å besøke. 😸

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Fikk altså besøkt Fara. Veldig hyggelig, søt (og jevnaldrende) Filipina med fine former som bor i ESP. Ekte GFE med lett FK og DT. Digg 69 og avslutning i DS med snev av BB og avslutningsvis COB. 30min. Borderline 2. date, men bra med litt variasjon. Anbefales? Defo!

@Tototre 

Trenger vi en Abbreviations Wiki?

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...