Mhaal903 Skrevet Juli 10, 2024 Share Skrevet Juli 10, 2024 Siden det er "sommer" ser jeg etter inne-gleder når jeg nå besøker Ålesund. SD, RE, alt av interesse. Hvis noen byr på info via melding, så vanker det innside-tips fra Oslo. 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 10, 2024 Share Skrevet Juli 10, 2024 22 minutter siden, Mhaal903 skrev: så vanker det innside-tips fra Oslo Kan ikke du starte med å legge ut et tips her? En anmeldelse eller lignende. Så kan det jo hende at noe kommer din vei også. 5 Siter Lenke til kommentar
Svennee Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 På 10.7.2024 den 20.06, Mhaal903 skrev: Siden det er "sommer" ser jeg etter inne-gleder når jeg nå besøker Ålesund. SD, RE, alt av interesse. Hvis noen byr på info via melding, så vanker det innside-tips fra Oslo. Vilken äcklig lite horunge. Fucking idiot. Recommend good girl for you and you go to her and be snitch. Fucking bög 1 Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet Juli 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2024 (endret) I alle dager.... Endret Juli 20, 2024 av Mhaal903 1 Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet Juli 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2024 28 minutter siden, Svennee skrev: Vilken äcklig lite horunge. Fucking idiot. Recommend good girl for you and you go to her and be snitch. Fucking bög Jeg er redd du har spist fordervet klippfisk, min herre. Jeg besøkte ikke noen i Ålesund, tross ditt tips og dine utallige masete meldinger hver dag. 1 Siter Lenke til kommentar
Svennee Skrevet Juli 20, 2024 Share Skrevet Juli 20, 2024 5 timer siden, Svennee skrev: Vilken äcklig lite horunge. Fucking idiot. Recommend good girl for you and you go to her and be snitch. Fucking bög Ok jag behöver lägga en pudel.. har bett om att ta ner den... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg