Gå til innhold

Ålesund sommer 2024


Anbefalte innlegg

Siden det er "sommer" ser jeg etter inne-gleder når jeg nå besøker Ålesund. SD, RE, alt av interesse. Hvis noen byr på info via melding, så vanker det innside-tips fra Oslo.

  • Like 3
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Mhaal903 skrev:

så vanker det innside-tips fra Oslo

Kan ikke du starte med å legge ut et tips her? En anmeldelse eller lignende.

Så kan det jo hende at noe kommer din vei også.

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 10.7.2024 den 20.06, Mhaal903 skrev:

Siden det er "sommer" ser jeg etter inne-gleder når jeg nå besøker Ålesund. SD, RE, alt av interesse. Hvis noen byr på info via melding, så vanker det innside-tips fra Oslo.

Vilken äcklig lite horunge. Fucking idiot. Recommend good girl for you and you go to her and be snitch. Fucking bög 

  • Confused 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Svennee skrev:

Vilken äcklig lite horunge. Fucking idiot. Recommend good girl for you and you go to her and be snitch. Fucking bög 

Jeg er redd du har spist fordervet klippfisk, min herre. Jeg besøkte ikke noen i Ålesund, tross ditt tips og dine utallige masete meldinger hver dag. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Svennee skrev:

Vilken äcklig lite horunge. Fucking idiot. Recommend good girl for you and you go to her and be snitch. Fucking bög 

Ok jag behöver lägga en pudel.. har bett om att ta ner den...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...