Gå til innhold

Tromsø til helga


Anbefalte innlegg

Nån som har noen anbefalinger til noen å møte i tromsø i helga som kommer? (12-14)

Skal en tur dit og tenkte besøke noen av de

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, norguy skrev:

Nån som har noen anbefalinger til noen å møte i tromsø i helga som kommer? (12-14)

Skal en tur dit og tenkte besøke noen av de

Jeg er på ferie i langtvekkistan. Om det er landet eller hotellets wifi som hindrer meg i å komme inn på RE sine nettsteder vet jeg ikke. Om du (eller noen andre) kan ta printscreen av hvem som er i Tromsø nå kan jeg kanskje hjelpe deg. Om ikke, finner jeg i vert fall ut hva som venter meg når jeg kommer hjem😊

  • Like 1
Lenke til kommentar

Kort kommentar til Elena.  Anmeldelser på RE er deaktivert.  Og ut fra min erfaring med god grunn.  Da jeg møtte henne for et par år siden (samme bilder, samme navn.  Bildene mår være brukt i 5 år nå!) var det falske bilder.  En stor, alminnelig utseende kvinne som ikke var noe å skrive hjem om når det gjaldt sexen heller.  Noen av sexarbeiderne med falske bilder kompenserer med god sex for å få oss til å komme igjen.  Det gjorde ikke Elena.

Endret av Tototre
5 år nå
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Beklager, ingen kjente. Normalt sett et det best å dra til dem med verifiserte bilder og åpent kommentarfelt. Lykke til

  • Like 2
Lenke til kommentar

Kan melde om at Olga/ Luba er på tur til Tromsø, og jeg antar at hun blir treffbar i løpet av helga. Hun har ikke sagt når hun aktiverer annonsen på RE så det er bare å følge med :)

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...