Gå til innhold

Tanya 999


letende

Anbefalte innlegg

Er nå bilde av to forskjellige damer, hun ene har nå vært aktiv i Bergen i mange år, drev i Øvregaten en periode, hvor det i dag er baker. Hun gjorde vel alt

  • Like 2
Lenke til kommentar

Alle bildene unntatt det første gjenkjenner jeg som en gammel traver som de siste par årene har vært mest oppe i bakken i Østre Murallenningen, noen ganger med et par voksne kollegaer i salongen.  Bildene er nok ikke helt ferske..  Hun var bra en gang i tiden, men må er det nokså tamt det hun gir, stort sett uttrykksløs HJ.   

Og dårlig valuta på tid.  Hun har ofte hatt flere annonser ute.  Sist jeg var der passet hun på 4 telefoner og tok de etter hvert som de ringte.  Ble noen pauser i den massasjen for å snakke i telefonene.  Lite engasjert massasje med plasthansker.  Etter 10-15 min på magen ble jeg bedt om å snu meg, rett på sak der kan man si.  Ble under en halvtime med 3-4 pauser i timen jeg betalte for.  Enda tammere massasje etter å ha takket nei til ekstratjenester. 

Kan hende førstegangskunder kan få seg en grei opplevelse, men jeg har nok hatt min siste massasje med henne allerede. For meg virker hun å være utbrent.   

  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Tanye 999 er jo noe av deg falskeste og fæleste som er å oppdrive av thaimasørene. Skulle hatt betalt for å la hun være bort i meg 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...