Gå til innhold

1 års jubileum 14.09


Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Sitat

Jeg tar gjerne i mot tips til hva dere syns jeg skal finne på 😘😘

Gratis treff til meg? 😇

Endret av Idaws
  • Like 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Gangbang? Populært tidsfordriv...

Hehe, nja…, jeg har flere ganger vært lysten og vurdert gb.. 😏 kåt nok til det er jeg, meeeen, jeg er nok litt for feig 🫣

@Idaws slikt blir det jo ikke penger av 🫦

@Mrdick Det blir trolig en tur i sommer pga omstendigheter på privaten 😘

  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

@Idaws slikt blir det jo ikke penger av 🫦

Det har du rett i. 
Jeg har vipps, så du kan vippse meg 500. 😇

  • Haha 5
Lenke til kommentar

Lørdag 14. september.  En time på morran passer for meg.  Tar med croissanter og den type kaffe du ønsker.  Så starter vi timen med et kvarter frokost.  Ja, og så vil du se at jeg ikke spiller på det andre laget, så @ronaldinho1234 skrev et sted i dag 😂

Hvem andre kan fylle dagen?  La @Tid for Nytelse få litt å velge i!

PS

Dette blir mitt debutknull med henne

Endret av Tototre
PS
  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg kan komme rett etter @Tototre. Tar med en flaske Champagne som vi kan dele mens vi varmer opp. Så en øiten utholdenhetsrunde før avslutning... Hvor det passer... 🍆💦💦

Endret av Karsten
  • Like 5
Lenke til kommentar

Hahaha, nå ja. Så mange ganger @Tototre har utsatt møte nå, så tror jeg ikke vi skal regne med at han dukker opp den datoen heller. 

men nå tenkte jeg kanskje litt mer inspirasjon på hvor og slikt. 
hadde vært moro med litt ekstravagante omgivelser kanskje? 
De som ønsker å gjøre avtale den dagen, kan gjøre avtaler på pm, og de vil uansett få en ekstra hyggelig overraskelse når de kommer som de garantert ikke forventer 🫦 men det får bli min hemmelighet inntil videre 😉

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Hahaha, nå ja. Så mange ganger @Tototre har utsatt møte nå, så tror jeg ikke vi skal regne med at han dukker opp den datoen heller. 

men nå tenkte jeg kanskje litt mer inspirasjon på hvor og slikt. 
hadde vært moro med litt ekstravagante omgivelser kanskje? 
De som ønsker å gjøre avtale den dagen, kan gjøre avtaler på pm, og de vil uansett få en ekstra hyggelig overraskelse når de kommer som de garantert ikke forventer 🫦 men det får bli min hemmelighet inntil videre 😉

Ah, gjennomskuet.

Hva har du å si til @Karsten da?  Må han oxo sende PM til deg slik som jeg gjør?

  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

🫣🫣🫣🤯🤯

Kjære vene!! Det har vært SÅ MYE som har tatt plass i hodet mitt de siste dagene!! Og jeg har i tillegg trodd det var Fredag i dag!! Så jeg kom ikke på at jeg har 1 års jubileum før NÅ 🫣🫣🤪

får feire jubileumet en annen dag 🤷‍♀️

ps: Det KAN HENDE jeg tar noen dager i Oslo Tirsdag - Torsdag.. (Helgesensgate i såfall)

IMG_1649.jpeg

Endret av Tid for Nytelse
Fikk laget et hui og hast bilde 😅
  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Lagde en film, men den må jeg få hjelp til å redigere min nye favoritt app, klarte ikke å redigere ansiktet til mulighet for å benekte det er meg nivå 😏

men! Her er jeg lik nok til at ja visst er deg meg, men likevel ulik nok til å kunne benekte 😂😂 Balansegang dette altså 🤪

- og for dere som lurer.., mine stamkunder sier jeg er bedre i virkeligheten 🫦

 

 

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
40 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Lagde en film, men den må jeg få hjelp til å redigere min nye favoritt app, klarte ikke å redigere ansiktet til mulighet for å benekte det er meg nivå 😏

men! Her er jeg lik nok til at ja visst er deg meg, men likevel ulik nok til å kunne benekte 😂😂 Balansegang dette altså 🤪

- og for dere som lurer.., mine stamkunder sier jeg er bedre i virkeligheten 🫦

 

Wow!😍
Har du vært hos @tannlegen😂

Endret av ShamanDureX
  • Like 2
Lenke til kommentar

Hehe, ja, men tror ikke det er samme som @tannlegen her inne, da denne tannlegen hverken skriver eller snakker norsk 😉 Man må jo ta vare på tennene også 🫦

Han er en stamkunde som ønsket å ta avstøpning av underlivet mitt 😏

Gikk ikke helt etter planen, da silikonen ikke gikk inn. Ble bare en tynn gren 🤪

Endret av Tid for Nytelse
  • Like 2
Lenke til kommentar

Uhm, bare nesten 😉

jeg har brukt et filter for å fremdeles kunne nekte for at det er meg hvis kjente snublet over bilde av meg 😏

Utfordringen som på én måte er en fordel.., er at jeg har et veldig klassisk ansikt.., slik at folk som bruker dette filteret, blir veldig lik meg.

ulempen er at jeg ikke blir så ulik meg selv 🤷‍♀️ men, siden andre som bruker filteret også da blir å ligne på meg, åpner jo for at det kan være hvem som helst 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 22.9.2024 den 14.26, Tid for Nytelse skrev:

Hvordan trodde du jeg skulle se ut 😅

Ehmmmm😳🙄🙄🙄. Eldre, ikke så attraktiv fks🙄🙄🙄😁😁😁

  • Confused 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...