Gå til innhold

Norsk tantra som gikk hele veien ...


PeerGynt

Anbefalte innlegg

Først og fremst kan jeg si at jeg ikke kommer til å avsløre hvem hun er, for det vil hun ikke. Hun gir tantramassasjer, men ikke offisielt, fordi hun ikke orker maset med å luke ut klinten fra hveten. Hun er norsk, modellvakker, og i tidlig 40-årene. En kropp til å dø for, og de største og klareste blå øynene, med en tegneserievakker munn og lepper. Altså, fantasinivå ...

Hun jobber med såkalt selvutvikling, og jeg fant ut etter å ha gravd litt at hun også gir tantramassasje.
Så jeg tekstet henne, og vi har tekstet lenge. Dette er jo noe hun i utgangspunktet ikke gjør, så hun ville nok forstå at jeg tok kontakt for mer enn bare å få meg en deilig lang lingam.
Vi avtalte tid, lengde på 3 timer, og jeg møtte henne på et veldig bra sted i Oslo. Vi hadde en lang samtale først, og vi snakket mye om skillet mellom sensualitet og seksualitet. Igjen: Dette er noe hun lever i hverdagen, så hun gjorde en solid jobb med å kartlegge hvorfor jeg var der.

Men det jeg kan si med en gang var at jeg merket at vi klikket på et nivå. Øyekontakten var så ekte. Vi holdt øyekontakt lenge, også i stillhet. Hun smilte lurt, og pustet dypt når hun hørte meg prate. Jeg forklarte også at jeg ikke er av de som blir hard bare fordi ei dame er naken, og at jeg ikke er av de som kommer kjappest her i verden. Det takket hun for, og sa at poenget uansett handler om den sensuelle energien under massasjen. Jeg trengte altså ikke stresse med å føle at jeg måtte «prestere». Vi reiste oss, og ga hverandre en klem, før jeg gjorde meg i stand.

Og nå vet jeg at dere ikke gidder å høre om hele tantramassasjen. Men kort fortalt: enestående!
Øyeblikket jeg derimot skjønte at noe annet var i ferd med å skje var når hun ga meg lingam, jeg ble hard, og hun ut av ingenting sier «se på meg». 
Der lå jeg, og så denne modellvakre dama langt inn i øynene mens hun gjorde meg hardere og hardere. Og hun slapp ikke øyekontakten.

... og så var de 3 timene ferdig. Hun la sarongen over meg, og la seg oppå mens vi pustet sammen. Jeg var altså så fornøyd. 🤗

Og der lå vi og pustet, og jeg tok rundt henne, og da uten å nøle begynte hun å bevege underlivet og rykke til smått. Hun la leppene inntil halsen min, uten å kysse, men gned bekkenet mot meg. Jeg begynte å stryke henne over ryggen, rumpa, tok tak å åpnet opp rumpeballene, mens jeg strøk på innsiden av lårene.

... tre timer senere lå vi i en svettepøl, utmattet etter helt ellevilt deilig sex.

Jeg kommer aldri til å glemme blikket hennes da hun la seg på ryggen og spredde seg helt ut så jeg skulle få slikke og fingre henne første runde. Sakte sakte jobbet jeg henne, masserte rundt begge hullene og klitten, og tro meg: Det å bli sprutet ned av ei som ligger å hyler av glede kommer jeg aldri til å glemme.

Så, alle dere der ute. Dere får bli så skuffet dere vil over at jeg ikke avslører hvem hun er. Men da vet dere at sånne ting faktisk kan skje.
Jeg betalte for 3 timer, som endte opp med 6 timer og en helt ubegripelig sex-opplevelse.

Leve damer som er selvsikre og vet hva de vil ha!

  • Like 8
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...