Daggaboy Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 Ny gruppe opprettet. KUN FOR noresk medlemmer og eskorter i norge Klikk her å joine gruppa Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 Hvorfor ikke gruppe på Signal hvor man ikke trenger tlf nummer? Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 Hva er bakgrunnen for dette? Er det ikke nok med en avlegger på Reddit? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 Anser innlegget til @Daggaboy som spam. 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 På 6.7.2024 den 15.50, Daggaboy skrev: Ny gruppe opprettet. KUN FOR noresk medlemmer og eskorter i norge Klikk her å joine gruppa Jeg ble med, men kan ikke skrive noe..? 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 18 timer siden, daxi skrev: Hva er bakgrunnen for dette? Er det ikke nok med en avlegger på Reddit? Finnes det en avlegger på Reddit? 🫦 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 23 timer siden, Tukleren skrev: Hvorfor ikke gruppe på Signal hvor man ikke trenger tlf nummer? Trenger ikke tlf nummer på Telegram heller 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 14 minutter siden, Gaggball skrev: Trenger ikke tlf nummer på Telegram heller Fortell, da. Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 Åpne Telegram app > Søkefelt > skriv brukernavn Eksempel: Nayrobi Søkefelt i Telegram: @Nayrobi 1 Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 5 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Finnes det en avlegger på Reddit? 🫦 Ja. Vissnok ikke søkbar og moderatorer som forhindrer søppelinnlegg. Men (etter min smak) ikke så god emnestruktur som her. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 7 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Finnes det en avlegger på Reddit? 🫦 Ja, styrt av Oslosvinet med jernhånd og paranoide medlemmer som tror PST sitter å leser hva dem skriver der inne og kommer på døra med innsatsstyrken. Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 41 minutter siden, Savitar skrev: Ja, styrt av Oslosvinet med jernhånd og paranoide medlemmer som tror PST sitter å leser hva dem skriver der inne og kommer på døra med innsatsstyrken. Huff da 😅 2 Siter Lenke til kommentar
Monse Skrevet Juli 7 Share Skrevet Juli 7 (endret) 3 timer siden, daxi skrev: Ja. Vissnok ikke søkbar og moderatorer som forhindrer søppelinnlegg. Men (etter min smak) ikke så god emnestruktur som her. Edit: Glem det Endret Juli 7 av Monse Ser at det ikke er noen vits i å spørre 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 8 Share Skrevet Juli 8 10 timer siden, Gaggball skrev: Trenger ikke tlf nummer på Telegram heller Jeg snakker jo om at DU har registrert ditt tlf i Telegram. Grupper i Telegram er ikke kryptert på samme måte som en-til-en chat. I Signal trenger man ikke tlf i det hele tatt. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 9 Share Skrevet Juli 9 På 8.7.2024 den 2.42, Tukleren skrev: Jeg snakker jo om at DU har registrert ditt tlf i Telegram. Grupper i Telegram er ikke kryptert på samme måte som en-til-en chat. I Signal trenger man ikke tlf i det hele tatt. Man trenger telefon nr for å registrere seg på signal nå lol Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg