Gå til innhold

Anja


beefcaake

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Gaggball skrev:

Da blir jo situasjonen noe helt annet. Det jeg svarte på er avtalt tid, for avtalt tjeneste. Hverken mer eller mindre.

Er ikke uenig med deg, men damen gjorde det helt klart at hun ikke forventet noe ekstra. Jeg valgte likevel å gi mer enn avtalt. Jeg holder fast ved at det kan være en god idé å gjøre akkurat det. Damene som vet å sette pris på det gir deg gjerne tilbake i form av ekstra service. Mye mer enn hva prislisten skulle tilsi.

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 21.7.2024 den 0.22, skjetten skrev:

Med tanke på at alt de håver inn er svart arbeid, så sitter de jo igjen med latterlig mye fortjeneste.

Prøv denne på deg selv.

Synes du 800-1500 er latterlig mye for å låne bort rumpa di i 30 minutter?

Tenkte meg det, jeg låner ikke bort min for den prisen i hvert fall.

Selv forholder jeg meg til prisen de annonserer med og pruter ikke på den. Men har heller ikke gitt tips utover avtalt pris heller.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Folk som pruter på eskortepriser er rett og slett patetiske. 

enig med det @SolanGundersenskriver her. 
 

hvor mange låner ut ræva si på småpenger? 
 

gi eskorter det hun vil ha. Har du ikke råd, så ta deg en runk hjemme😂

  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Synes du 800-1500 er latterlig mye for å låne bort rumpa di i 30 minutter?

Det er ikke ubetydelig med utgifter å drive butikk i denne bransjen. Jeg tror du må trekke fra en god del, la oss si halvparten, for å få et realistisk tall for hva de faktisk tjener. Og nei, jeg låner ikke bort rumpa mi til den prisen. Setter dog umåtelig pris på de som gjør det.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Idioten skrev:

Det er ikke ubetydelig med utgifter å drive butikk i denne bransjen. Jeg tror du må trekke fra en god del, la oss si halvparten, for å få et realistisk tall for hva de faktisk tjener. Og nei, jeg låner ikke bort rumpa mi til den prisen. Setter dog umåtelig pris på de som gjør det.

Ja, det går for eksempel med en god slump penger til annonser på RE.

Og "husleien" de betaler for korttidsleie er også betydelig.

Derfor pruter jeg ikke på prisen de setter opp. Vurderer jeg at prisen er for høy så lar jeg heller være.

Ja, jeg setter også stor pris på de som tar i mot meg :-)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

For ikke å snakke om de som har bakmenn som organiserer ting og tang for seg. Halvparten forsvinner vel til dem.

De som tar minst, 800,- for en halvtime. Halvparten går til businessen bak. Da sitter de igjen med kanskje 400,- selv.

Ikke det jeg kaller "latterlig mye fortjeneste".

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, SolanGundersen skrev:

Prøv denne på deg selv.

Synes du 800-1500 er latterlig mye for å låne bort rumpa di i 30 minutter?

Tenkte meg det, jeg låner ikke bort min for den prisen i hvert fall.

Selv forholder jeg meg til prisen de annonserer med og pruter ikke på den. Men har heller ikke gitt tips utover avtalt pris heller.

Jeg ville ikke valgt det yrket da en hårete mannerumpe ikke har så høy markedsverdi, men mange av disse jentene får en heftig dagslønn - og det svart. 

Jeg pruter aldri selv, og respekterer prisen som er satt. Er det for dyrt, velger jeg en annen. 

Endret av skjetten
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Daggaboy skrev:

Folk som pruter på eskortepriser er rett og slett patetiske. 

enig med det @SolanGundersenskriver her. 
 

hvor mange låner ut ræva si på småpenger? 
 

gi eskorter det hun vil ha. Har du ikke råd, så ta deg en runk hjemme😂

100 % enig. Poenget mitt var at det - i mine øyne - er drøyt å gi mer enn de allerede høye prisene. Misforstå meg rett; ja, det er drøyt å låne ut kroppen sin. Men timelønna til enkelte av disse jentene er fremdeles unektelig skyhøy til tross for det som gjerne er helt ordinært utseende på både ansikt og kropp. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, skjetten skrev:

Jeg ville ikke valgt det yrket da en hårete mannerumpe ikke har så høy markedsverdi

Ikke undervurder din egen markedsverdi :-)

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, skjetten skrev:

Men timelønna til enkelte av disse jentene er fremdeles unektelig skyhøy

Vel, dette er ikke akkurat som å sitte i kassa på Rema1000.

Du bør vel legge inn litt risikotillegg også (på flere forskjellige plan).

Sette av penger til pensjon og feriepenger også.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Vel, dette er ikke akkurat som å sitte i kassa på Rema1000.

Du bør vel legge inn litt risikotillegg også (på flere forskjellige plan).

Sette av penger til pensjon og feriepenger også.

 

Jeg er både enig og uenig, og vet egentlig ikke helt om jeg er enig med meg selv heller.. 😂😂 Jeg har et inntrykk av at mange av gledespikene lever et liv i luksus, men for all del - de fortjener hver krone. 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, skjetten skrev:

Jeg har et inntrykk av at mange av gledespikene lever et liv i luksus

Jeg tror de må låne bort rumpa si ufattelig mange ganger om de skal ha noe håp om et liv i luksus mtp gjennomsnittlig pris på gledespiker her til lands. La oss si 400,- per halvtime ihht Solans satser. Hvor mange halvtimer med utlån av rumpe er det for et liv i luksus?

Er f.eks 500.000,- i året et liv i luksus? Det tilsvarer å låne ut rumpa ca 3,5 ganger hver dag hele året. Hver dag. Et liv i luksus.

  • Like 2
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Idioten skrev:

Jeg tror de må låne bort rumpa si ufattelig mange ganger om de skal ha noe håp om et liv i luksus mtp gjennomsnittlig pris på gledespiker her til lands. La oss si 400,- per halvtime ihht Solans satser. Hvor mange halvtimer med utlån av rumpe er det for et liv i luksus?

Er f.eks 500.000,- i året et liv i luksus? Det tilsvarer å låne ut rumpa ca 3,5 ganger hver dag hele året. Hver dag. Et liv i luksus.

Det høres ikke mye luksuriøst ut med de satsene, nei. De jeg har møtt (med unntak av Kanjim) har tatt i snitt 1500,- for en halvtime, med 500 ekstra for tillegg. Da blir det jo gjerne 2000 for en halvtime. Blir selvsagt annerledes med kineserne som tar 1500 hvor det åpenbart er bakmenn som helt sikkert tar en stor slump i fortjeneste. 

Men jeg står på mitt ang de jentene som ikke har bakmenn vel og merke.. 😊 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Marginer blir jo bedre når du tar 1500 og ikke har noen skal ha av lasset.

Men da er det andre kostnader knyttet til det som tidligere nevnt.

Hva bestod unntaket hos Kanjim i? Mer eller mindre enn hos de andre?

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, skjetten skrev:

Det høres ikke mye luksuriøst ut med de satsene, nei. De jeg har møtt (med unntak av Kanjim) har tatt i snitt 1500,- for en halvtime, med 500 ekstra for tillegg. Da blir det jo gjerne 2000 for en halvtime. Blir selvsagt annerledes med kineserne som tar 1500 hvor det åpenbart er bakmenn som helt sikkert tar en stor slump i fortjeneste. 

Men jeg står på mitt ang de jentene som ikke har bakmenn vel og merke.. 😊 

Jentene, med eller uten bakmenn, tjener ikke i nærheten av 2000,- per halvtime. Umulig for oss å si eksakt, men Solan sitt estimat er garantert mye nærmere sannheten.

  • Like 2
Lenke til kommentar
10 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hva bestod unntaket hos Kanjim i? Mer eller mindre enn hos de andre?

Mindre

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hvis du ser på RE nå så er det vanligste som tas følgende:

Dette er kjapt kikket på, ikke kvalitetssikret men gir en hvis pekepinn på hvor prisnivået er akkurat nå.

 

800,- for 30 minutter (noen har hevet den til 900,- i det siste). Mange av de er samlebåndsteder hvor mange jenter deler leilighet. Men noen er også selvstendige som beholder alt selv. I dette segmenter får du gjerne 45 minutter for 1000,-. Akkurat nå er det 41 annonser på RE som har 800,- eller 900,- for 30 minutter.

1000,- for 30 minutter er det 19 annonser akkurat nå.

1200,- for 30 minutter. Akkurat nå 52 annonser på RE. Her er mange av latina-gjengene priset. Der har du gjerne 5-6 jenter i samme leilighet. Styrt av bakmenn. Men også selvstendige som beholder alt selv.

1500,- for 30 minutter. Akkurat nå 261 annonser på Re.

Over 1500,- for 30 minutter er det nå 71 annonser på Re.

 

 

 

Endret av SolanGundersen
korrigeringer
  • Like 1
Lenke til kommentar

Så skulle det vært interessant om noen forsket på hva prisen har å si for etterspørselen.

Hvor er skjeringspunktet på optimal inntjening?

Hvis jeg har X antall besøk ved 1000 for 30 minutt hvor mange færre besøk får jeg ved å øke prisen til 1500?

Kan jeg beholde samme inntekt men ha færre besøk hver dag?

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Liv i luxus, @Idioten?

En ok eskorte bruker minst 3000 kr hverdag.Jeg sagt minst vis hun har ikke bakmann.

Jeg kan ikke bruk meg som eksempel fordi jeg har en stabil fast intekt  og jeg betale veldig billig leie per mnd i en knallbra lokasjon,men husker av andre jenta betale dag valuta,og det er mellom 1200-1600 i en lav standart lokasjon.En godt plass (som jeg har brukt i Oslo for koster 2000 kr per dagen).

Da kommer utstyr kostnad.Gummi,lube,handkær (av og til vi ma kjøp ekstra)dusjsåp til kunde,leketøy (en gang jeg må ga ut og kjøp en ektra stor strapon,og kunde har ikke møt opp 😠)-Latex og lakk klær,lingerie,stay ups,vaskemidler,vaske/bytte av sengtøy(noen plass du må betale ektra for fa nye og ren).Det er bare for treff kunder.

Mat,vi bruker cirka 1000 kr hverdag (jo,frokost,lunsj og middag,nå disse dama fa tid a gå ut,mest bare bestille mat på wolt eller Foodora.Noen plass lage egen mat er en marerit,pga brannalarm som gå ut (brannsensor).

Hår,negler,kosmetisk behandling det kan bli cirka 10.000-15.000 per mnd.
 

Reise billeter,drosje til outcall,annonsen,tlf plan..

Det koster ektrem mye a jobber som eskorter.Penger som noen klare a spare,de send til hjemmeland,fordi de har mye regning til betale.Det er ingen luksus liv,kansje fra noen er det,men luksus for oss eskorte e fa en kunde som ta oss til en Louis Vuitton og kjøp en gave.Kansje for deg,1500 kr det er mye penger,men for en eskort,det er ingenting..Det er pris noen betale for få en manykur/pedikur.Falsk vipper kost 2000 kr eller opp.Lepperfylling?4500 den billist.

Den høy skø noen kreves?Det koster 1500 en stripper heels.

Det koker blodet mitt når en blakk kar klager over at jenta ikke er med akkurat antrekket, sminken som på bildet. Bare den fotoseansen med de lånte antrekkene og lokasjonen kostet lett 10.000 kr.Og noen ringer og sprute om pris?Det er deg som trenger en bedre økonomi,ikke jenta sin feil.

You can’t always get what you want,but if you try sometimes,you get what you need…

Noen mann må sett hodet på plass ,se deg selv i speilet for ta kontakt til eskorte.Ah,hun se ikke som i bilde..men du,se pa seg..Vis den samme jenta var i byen,tror du virkelig du kun har en sjansen med henne uten betale for det?

Du er ikke spesiel fordi du betale.Du er bare en til,av flere av noen jenta treffe hverdag.Noen gang vi glemt ansikt ditt,og vi husker ikke hva du heter..do not feel entitled..

Mist dokka kan gjør er respektere pris.Vis det er ikke til deg,bare move on..

Just a constructive criticism,no hate..😊

 

  • Thanks 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Idioten skrev:

Tror vi er ganske enig ;-)

Ja!

Prute om pris er å sette en person verdt som et menneske. Ikke alle jenter er glade for å selge sex og har problemer med selvtillit å bli eksponert på et nettsted som RE.

Noen gutter bruker det som en form for ydmykelse. De tilbyr en pris ned bare for å se jentenes reaksjon, og hvis hun aksepterer, føler de seg bemyndiget.Det er ingenting a gjør med penger,men bare nedstett noen ned.

Men ikke la deg lure. For at en kvinne skal bli en eskorte, trenger hun kaldt blod og ser på en klient som en gående Minibank.Og noen er veldig gode på overtalelse og manipulasjon. Det er et skittent spill på begge sider. Selv de som jobber med halliken.

Jeg er bare glad jeg ikke investere så mye om det,og hadde ikke den samme forpliktelser som mine tidligere kolleger. Hvis jeg hadde det samme stresset, ville jeg definitivt hatt noen psykiske problemer,som en kollega fra Stavanger.Hun har tjene maaaasse penger,nå er tvanginnlagt i pyskiatri .Helt psykotisk.

Som eskorte blir du avhengig av pengene og makten. For meg så lenge det ikke er en forpliktelse til å møte en klient, å ha sex og tjene for det er bare pluss 😊

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Da kommer utstyr kostnad.Gummi,lube

Dette deler jo staten ut gratis til dere (ihvertfall i Oslo).

5 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Mat,vi bruker cirka 1000 kr hverdag

Lol. Dette er bullshit og det vet du. De jeg kjenner har hatt rimelig vanlig kost fra supermarked bortsett fra middag.

5 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Hår,negler,kosmetisk behandling det kan bli cirka 10.000-15.000 per mnd.

Dette er jo noe mange jenter driver med, ikke bare eskorter.

5 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

drosje til outcall

Dette betaler jo vanligvis kunden.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tukleren skrev:

Dette deler jo staten ut gratis til dere (ihvertfall i Oslo).

Staten gi gratis?I din drømner..Nadheim gi gratisMen det er ikke alle jenta som vet det eller ønsker bli sett utenfor Nadheim,ved narkomanen fra Kirkebymsjon.Jeg  alltid kjøpt mine på kondomeriet.Det er noen kunde som sensitiv møt latex,trenger en xxl etc.Jeg hadde alltid 4 forkjellig storelse,og eet du fa ikke gratis.Gratis lube er sachet,det er pratisk,men vis du driver med strapon eller fisting ,det er ikke nok

Lol. Dette er bullshit og det vet du. De jeg kjenner har hatt rimelig vanlig kost fra supermarked bortsett fra middag.

Vis du har en kjøkken,det er sant.Men ikke alle plass er mulig a lage mat.Plus noen kunde klage av matlukt og røt etter spis.Det er noen som lever på 9 kr cupnoddle og det er helt greit.Men av og til mann fa lov a spise ut.Hva er problemer her?Vis du har ikke rad a spise i Theatercafeen eller på The Thief Rooftop,jeg har.😊Og spise nudler også.

Men jeg er ikke reisende,er alltid fast i en byen med fast adressen,mine utgyfter er helt forkjelig.men nå jeg reise,jeg vil nytes byen jeg er også,ikke bare sitte i leilighet og vente på kunder.. selv slaveri?Nei takk..

Dette er jo noe mange jenter driver med, ikke bare eskorter.

stemme,men det alltid koster mer nå hvem som jobber med det vet hva vi driver med.Vi fa dobbel pris av og til..😳

Dette betaler jo vanligvis kunden.

20% gjør det.,men ikke alle.Noen kunde forvente pris inkludere transport.

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Staten gi gratis?I din drømner

PS er 100% staten, Nadheim har også hendene nede i lommen på staten.

2 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Hva er problemer her?

Jeg sa ikke at det er et problem men det er ingen som tvinger deg ut på dyre middager hver dag så det bør jo ikke være en del av et seriøst regnskap.

2 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

20% gjør det.,men ikke alle

Min oppfatning er langt over 50% tar betalt for outcall taxi.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tukleren skrev:

PS er 100% staten, Nadheim har også hendene nede i lommen på staten.

Du kan fa gratis kondom i hudavdelig eller poliklinnikk for kjønnsykdom.Alle fa prevesnjon gratis,trenger ikke a bli sexarbeider.

Jeg sa ikke at det er et problem men det er ingen som tvinger deg ut på dyre middager hver dag så det bør jo ikke være en del av et seriøst regnskap.

Det gå om hva er dyre middag til deg.Mine “bobble “ er av høy klass eskorte,ikke den popular pris jenta som ta 500 kr for en bi.Ja,jeg har vennina som spise ut i fine dinning hverdag.Har gluten fri,laktose fri,organisk mat,spise vilt laks og hval kjøtt nå hun er i Norge.Jeg har andre vennina som bare spise kylling og ris og treningsmat.

Jeg har en bekjent som bruke ikke minst av 2000 kr (hun kjøper hummer og skjømat,plus prosecco)Det er surreal.

 Noen jenta har null kontroll av pengene.

 

Min oppfatning er langt over 50% tar betalt for outcall taxi.

Da du kjenner mer eskorte systemer en vanlig kunder..just saying..

 

 

3 timer siden, Tukleren skrev:

PS er 100% staten, Nadheim har også hendene nede i lommen på staten.

Jeg sa ikke at det er et problem men det er ingen som tvinger deg ut på dyre middager hver dag så det bør jo ikke være en del av et seriøst regnskap.

Min oppfatning er langt over 50% tar betalt for outcall taxi.

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...