Gå til innhold

Anja


beefcaake

Anbefalte innlegg

Det kan nesten ikke sies for ofte: vi betaler ALDRI forskudd.

De fleste av oss har gjort det en gang og blitt lurt.  Aldri igjen.  Ikke engang taxipenger.  Er det en ny, ung og ukjent eskorte så får hun skaffe penger til transport ved å selge seg billig til en venn eller bekjent.

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Tototre skrev:

Det kan nesten ikke sies for ofte: vi betaler ALDRI forskudd.

De fleste av oss har gjort det en gang og blitt lurt.  Aldri igjen.  Ikke engang taxipenger.  Er det en ny, ung og ukjent eskorte så får hun skaffe penger til transport ved å selge seg billig til en venn eller bekjent.

Jeg er enig med det første du sier, men tviler på det neste du skriver, @Tototre. Vi er alle enige om at aldri betale forskudd. Men så skriver du i neste setning at de fleste av oss har gjort det en gang, altså betalt forskudd. Det tviler jeg sterkt på at det stemmer.  Jeg har iallefall aldri betalt forskudd til ei gledespike ( som er den benevnelsen jeg liker best å bruke). 

  • Like 5
Lenke til kommentar

Savner gledespiker.no. Syns det var et fint alternativ til RE. Men maaange år siden det var en side som fungerte. 

  • Like 5
Lenke til kommentar

Bare et lite råd @beefcaake, lag heller en egen tråd om malena. Ellers blir det lite oversiktelig her.

Innen en time kan du endre eller radere bort innlegget ditt ved å trykke på de 3 prikkene oppe til høyre.

Transer har nok en egen kundegruppe selv om det kan stå en gutt bak nicket til anja også. 😊

  • Like 4
Lenke til kommentar

Usikker på annonsen til Anja fordi bildene er så vage og alle er close-up. Men hun er stabil som annonsør iallefall, annonsen hennes er som regel tilgjengelig. Så jeg ville faktisk sagt at den er reell. Men lar noen andre prøve først.

Ang forhåndsbetaling og svindel, så er min erfaring på dette området at jeg kjøpte credits til et fransk betalingskort en gang, som jeg skulle overlevere. Men plutselig måtte jeg bevise at kodene mine var riktige før vi møttes ved å fylle de inn på en nettsideadresse hun oppga og sende "henne" skjermbildet som bekreftet at kodene var gyldige. Dette gjorde jeg selvsagt ikke, men jeg har fortsatt kuponger liggende som jeg egentlig ikke får brukt (recharge.com refunderer ikke, og man kan kun opprette konto på denne betalingsplattformen hvism an er fransk statsborger).

Det er sikkert en million ting RE kunne ha gjort for å redusert svindel og scam, men jeg tror de først og fremst er interessert i å få inn betalinger fra de som annonserer. Jeg hadde faktisk heller betalt litt som bruker, mot å slippe å se 50% (eller mer) falske annonser der.

  • Like 5
Lenke til kommentar
3 timer siden, Monse skrev:

Usikker på annonsen til Anja fordi bildene er så vage og alle er close-up. Men hun er stabil som annonsør iallefall, annonsen hennes er som regel tilgjengelig. Så jeg ville faktisk sagt at den er reell. Men lar noen andre prøve først.

Ang forhåndsbetaling og svindel, så er min erfaring på dette området at jeg kjøpte credits til et fransk betalingskort en gang, som jeg skulle overlevere. Men plutselig måtte jeg bevise at kodene mine var riktige før vi møttes ved å fylle de inn på en nettsideadresse hun oppga og sende "henne" skjermbildet som bekreftet at kodene var gyldige. Dette gjorde jeg selvsagt ikke, men jeg har fortsatt kuponger liggende som jeg egentlig ikke får brukt (recharge.com refunderer ikke, og man kan kun opprette konto på denne betalingsplattformen hvism an er fransk statsborger).

Det er sikkert en million ting RE kunne ha gjort for å redusert svindel og scam, men jeg tror de først og fremst er interessert i å få inn betalinger fra de som annonserer. Jeg hadde faktisk heller betalt litt som bruker, mot å slippe å se 50% (eller mer) falske annonser der.

Det er en heftig reiserute til å ha «ett liv utenom denne hobbyen»😁

Tipper formålet med annonsen er salg er bilder/video.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hun har hatt annonsen ute snart i et år. Stabil annonsør. 
jeg møtte henne en gang i oslo og må si en av de peneste TS jeg har møtt på. 
hun er opprinnelig fra tyskland men bodd i norge i mange år. 
 

typisk med scam annonser du skal se etter at de ofte ikke annonserer lenge. Enten blir de slettet av R.E ellers fjerner de annonsen etter en liten periode pga scam. 
 

Vet hun reiser mye rundt i landet og når jeg spurte henne om den reiseplanen var det visst nok fordi hun jobber med noe annet som krever mye reising. Forsto slik at dette var noe hun gjorde på si… var iallfall det jeg ble fortalt

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Daggaboy skrev:

Hun har hatt annonsen ute snart i et år. Stabil annonsør. 
jeg møtte henne en gang i oslo og må si en av de peneste TS jeg har møtt på. 
hun er opprinnelig fra tyskland men bodd i norge i mange år. 
 

typisk med scam annonser du skal se etter at de ofte ikke annonserer lenge. Enten blir de slettet av R.E ellers fjerner de annonsen etter en liten periode pga scam. 
 

Vet hun reiser mye rundt i landet og når jeg spurte henne om den reiseplanen var det visst nok fordi hun jobber med noe annet som krever mye reising. Forsto slik at dette var noe hun gjorde på si… var iallfall det jeg ble fortalt

En jobb med reising i denne utstrekning finnes ikke. Norge på kryss og tvers i løpet av 14 dager er bare tull. 
Typisk med scam-annonser er usannsynlig reiseplan, lave priser/tilbud, tilbyr som regel sex uten kondom, kontakt kun på WhatsApp. Denne annonsen tikker alle bokser. 
 

  • Like 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, Dag_driver skrev:

En jobb med reising i denne utstrekning finnes ikke. Norge på kryss og tvers i løpet av 14 dager er bare tull. 
Typisk med scam-annonser er usannsynlig reiseplan, lave priser/tilbud, tilbyr som regel sex uten kondom, kontakt kun på WhatsApp. Denne annonsen tikker alle bokser. 
 

Det var iallfall det hun fortalte meg. 
jeg kan selvsagt ikke vite 100% 

Nå har det seg slik at mange TS tilbyr sex uten kondom. Mer vanlig der enn med jenter. 
 

lavepriser/tilbud kan du ha helt rett i. Men igjen. Stor konkurranse her da mtp alle de utenlandske som tilbyr en time for 1500kr.. 

whatsapp er nok ikke kun scam. Flere å flere som bruker det da det er ende til ende kryptert. 
jeg kontakter kun de som bruker whatsapp for min egen sikkerhet. Kontakter aldri på sms eller telefon

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Daggaboy skrev:

Det var iallfall det hun fortalte meg. 
jeg kan selvsagt ikke vite 100% 

Nå har det seg slik at mange TS tilbyr sex uten kondom. Mer vanlig der enn med jenter. 
 

lavepriser/tilbud kan du ha helt rett i. Men igjen. Stor konkurranse her da mtp alle de utenlandske som tilbyr en time for 1500kr.. 

whatsapp er nok ikke kun scam. Flere å flere som bruker det da det er ende til ende kryptert. 
jeg kontakter kun de som bruker whatsapp for min egen sikkerhet. Kontakter aldri på sms eller telefon

Har ikke sagt at WhatsApp er kun scam, men det er som regel eneste kontaktmetode på scam-annonser.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Har møtt’a. Legit dame. 

som andre sier her. Stabil annonsør på r.e over lengre tid.

alltid et godt tegn😆😄

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 5.7.2024 den 19.16, Tototre skrev:

Det kan nesten ikke sies for ofte: vi betaler ALDRI forskudd.

Man kan argumentere med at vi betaler forskudd hele tiden. Skulle ønske man kunne betale halvparten først, og så halvparten etter sex, da hadde nok innsatsen til mange gått opp et hakk

  • Like 4
Lenke til kommentar
4 timer siden, jegern skrev:

Man kan argumentere med at vi betaler forskudd hele tiden. Skulle ønske man kunne betale halvparten først, og så halvparten etter sex, da hadde nok innsatsen til mange gått opp et hakk

Kjære Jegern!  Det har jeg gjort flere ganger, men så er jeg kanskje oxo en erfaren og kravstor kunde?

Husker du hun i Lillestrøm vi snakket om.  Første møtet mitt med henne var 1k ved samtalen før start, og viste at jeg hadde klar resten (1k) som hun skulle få når timen var slutt.  Innsatsen blir bedre, men det er jo noen jenter som blir sure og krangler på det.  Så da må jeg ha en plan B.

Husk at sexmarkedet er uregulert.  Vi kan forhandle og avtale hva vi vil.

Hos en del av de jeg kjenner (hvor vi ikke trenger pengeoverleveringsritualet før sexen) så legger jeg bare pengene på et synlig sted før vi starter. 

Det skjer oxo at jenter sier at pengene kan vi vente med til etterpå, men det syns jeg alltid er en dårlig løsning.

  • Like 2
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Tototre skrev:

Husk at sexmarkedet er uregulert.  Vi kan forhandle og avtale hva vi vil.

Og godt er det.

Skal prøve meg litt fram på det her, men gave først er normalen og noe som forventes av eskorten, noe som gjør det vanskeligere. Når det gjelder innsatsen har jeg noen ganger betalt 500 ekstra som en investering i det og i fremtidige besøk

  • Like 6
Lenke til kommentar

Noen få ganger har jeg gitt en femhundrelapp extra etterpå, som påskjønnelse om jeg har vært svært fornøyd med innsatsen.  Becky19 fikk det siste gangen!

  • Like 4
Lenke til kommentar

500 ekstra faktisk. Driter dere penger? Eskortetjenester koster jo skjorta fra før av. Med tanke på at alt de håver inn er svart arbeid, så sitter de jo igjen med latterlig mye fortjeneste. Å gi dem mer er vel bare med på å presse prisene oppover? 

Eller er jeg helt på jordet her? 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg er helt på jordet. Jeg har lagt igjen 1000 ekstra etter møte. Det hører med til historien at jeg hadde vært der i 3 timer for 1 times betaling. Da har jeg også fått mye, mye mer enn avtalt ved senere anledninger. Er ikke så dumt å gi damene litt ekstra som det kan høres ut. Forutsatt at det er rette damen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Idioten skrev:

Det hører med til historien at jeg hadde vært der i 3 timer for 1 times betaling. 

Da blir jo situasjonen noe helt annet. Det jeg svarte på er avtalt tid, for avtalt tjeneste. Hverken mer eller mindre.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 21.7.2024 den 0.22, skjetten skrev:

500 ekstra faktisk. Driter dere penger? Eskortetjenester koster jo skjorta fra før av. Med tanke på at alt de håver inn er svart arbeid, så sitter de jo igjen med latterlig mye fortjeneste. Å gi dem mer er vel bare med på å presse prisene oppover? 

Eller er jeg helt på jordet her? 

Menn er sine egne verste fiender.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...