Gå til innhold

Massasje i Gol


TomX

Anbefalte innlegg

Den må du nok lenger ut på landet for å få.  Har hørt at massasje med happy ending skal være mulig å få på Årnes i Akershus.  Du får ta turen dit.  To forskjellige salonger 😁

  • Like 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Den må du nok lenger ut på landet for å få

Har jobbet i Hallingdal og bodde en periode på Pers hotell, det var da noen vanlige eskorter innom der. Ser det er det fortsatt, om de kan massasje vet jeg ikke, men alle slike damer kan vel gi happy ending.  🙂.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 5.7.2024 den 8.26, nelson2 skrev:

Har jobbet i Hallingdal og bodde en periode på Pers hotell, det var da noen vanlige eskorter innom der. Ser det er det fortsatt, om de kan massasje vet jeg ikke, men alle slike damer kan vel gi happy ending.  🙂.

Kan du jobbe som litt spy oppdrag og finne det ut da. Men var dem unge sånn 18-25 år liksom ?

  • Like 2
Lenke til kommentar

@TomX, det er mange år siden jeg var på Gol, og er nok for langt unna til å ta "spy oppdrag" der 🙂.

Du har selv funnet frem til Noresk, da finner du nok flere thaisaloger på Gol også.

Se PM, lykke til 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 4.7.2024 den 23.38, TomX skrev:

Noen som veit om noe bra jenter som kan happy ending I Gol Norge ?

Det er bare en thaisalong på Gol.Tror det foregår kun seriøs massasje der da dama er gift...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...