Gå til innhold

Dame til 25000?


Karsten

Anbefalte innlegg

God sommermorgen

Jeg sitter her i EU og tenker på dere der hjemme... Er det noen som har selvopplevd å måtte betale 25k for en dame? Jeg leser sjeldent om dette i media, og lurer på om det er så sjeldent...

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Karsten skrev:

Er det noen som har selvopplevd å måtte betale 25k for en dame?

Av forumsbrukerne, så tror jeg det bare er de som er tatt for horekjøp og har blitt bøtelagt som har måtte betale 25k for en dame.

  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
7 minutter siden, nelson2 skrev:

Av forumsbrukerne, så tror jeg det bare er de som er tatt for horekjøp og har blitt bøtelagt som har måtte betale 25k for en dame.

Nettopp 😬

  • Like 2
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Karsten skrev:

😆🤪🤪🤪 Trodde alle forstod at det var et spørsmål om å bli fersket å få en bot på 25k av onkel! Men nå da...?

Karsten, slike morsomheter skal i Humorspalten om de skal bli tatt alvorlig!

  • Haha 5
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Karsten skrev:

bli fersket å få en bot på 25k av onkel!

Stakkars mann, angsten har nådd @Karsten; sitte i EU på ferie og plutselig tenke på bøtelegging etter over 850 innlegg på noresk.

Men forbudet mot sex-kjøp for nordmenn gjelder jo også i utlandet, så spørs hvilket land det ferieres i. I Sverige følges det f.eks med på hva horekunder foretar seg.

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, nelson2 skrev:

Av forumsbrukerne, så tror jeg det bare er de som er tatt for horekjøp og har blitt bøtelagt som har måtte betale 25k for en dame.

Lurer på hvor mange av horekundene her inne som har fått bot på 25.000 for sexkjøp. Jeg er ikke en av dem.  Kanskje vi skulle ha en håndsopprekning?

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Lurer på hvor mange av horekundene her inne som har fått bot på 25.000 for sexkjøp. Jeg er ikke en av dem.  Kanskje vi skulle ha en håndsopprekning?

Tema for et nytt emne med en spørreundersøkelse.

Husk at det ikke er 25k alle steder, og at beløpet var lavere i starten.

Sleng oxo inn spørsmål om annen straff, eks etter hallikparagrafen.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er ikke alle som vedkjenner seg sine brølere, så det er en undersøkelse jeg ikke ville stole på.

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, nelson2 skrev:

Det er ikke alle som vedkjenner seg sine brølere, så det er en undersøkelse jeg ikke ville stole på.

Nåja, det veies nok opp av de som alltid skryter på seg mer enn de får til.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, nelson2 skrev:

Stakkars mann, angsten har nådd @Karsten; sitte i EU på ferie og plutselig tenke på bøtelegging etter over 850 innlegg på noresk.

Men forbudet mot sex-kjøp for nordmenn gjelder jo også i utlandet, så spørs hvilket land det ferieres i. I Sverige følges det f.eks med på hva horekunder foretar seg.

Hahaha! Det er jo ikke meg det er synd på... 🤪🤣🤣 Og du kan ta det helt med ro mr Nelson. Det er få ting som holder meg våken her på Noresk.com. Bortsett fra damer som jeg har sex med da... 🤭

  • Haha 4
Lenke til kommentar
49 minutter siden, Langbein skrev:

Lurer på hvor mange av horekundene her inne som har fått bot på 25.000 for sexkjøp. Jeg er ikke en av dem.  Kanskje vi skulle ha en håndsopprekning?

Morsomt @Langbein. Spørsmålet mitt har nådd deg også, ser jeg... 🤣🤣

  • Haha 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 3.7.2024 den 10.35, nelson2 skrev:

Men forbudet mot sex-kjøp for nordmenn gjelder jo også i utlandet, så spørs hvilket land det ferieres i. I Sverige følges det f.eks med på hva horekunder foretar seg.

Ja, de svenskene er passe sjukt syke i hodene eller på samfunnsmoralen. De er om mulig enda større moralnisser enn hva nordmenn er. Tung pietisme og "ingen skal få dø i synden"-holdning preger Norge/Sverige, mens danskene er mye mer jordnære, avslappede og lik tyskerne, tsjekkerne og nederlenderne...

Bruke penger på å spionere på, følge opp og straffeforfølge "horekunder", det tar de seg råd til, svenskene, samtidig som politiet generelt nærmest kneler overfor all gjengkriminaliteten, granateksplosjonene, no go-sonene, 60 tusen+ medlemmer av organiserte kriminelle bander, osv. Snakk om prioriteringsevne! You do you, "Søta Bror!"

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Men om vi har noen SV-ere, Rødt-folk eller de på venstresiden i Ap som leser her, så tenker nok de at  vi også burde gjøre som svenskene. Sosialistene har veldig mange ting de ønsker å kaste penger etter, og veldig få ideer om hvordan å skaffe mer av slike penger - annet enn via skatteseddel. Ja, og via å dele ut mye flere bøter også, da 😂 Sommerhllsen til alle de få, eventuelle slike sniklesere (silent audience) av forumet! 😛 

Upps. Glemte KrF. Og alltid mange i Sp også som uffer og okker seg og tror at alt sånt følger "Lilja 4-ever"-malen, som om det var en slags forskningsrapport. (Filmen er fri fantasi, men du finner knapt noen sosialister som ikke har sett den opptil flere ganger, mens de satt og holdt sosialistkjæresten i hånda og begge følte seg litt som Jesus - nå skal de rense opp. Men vent, det var jo ikke *det* Jesus gjorde.. Jaja, whatever - "details" 😄 )

 

Endret av Satyr
  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 3.7.2024 den 15.52, Tototre skrev:

 

Husk at det ikke er 25k alle steder, og at beløpet var lavere i starten.

 

Men likevel var ikke Ap sine feministfraksjonsdamer, eller rødstrømpene og lillasjalene (siden primo oktober kheffiye-sjalene, sikkert) lenger til venstre fornøyd. 25k kan mange av disse svina klarer å betale - vi vil ha ubetinga fengselsstraff for disse overgriperne!, skrek de.

  • Like 2
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Satyr skrev:

Bruke penger på å spionere på, følge opp og straffeforfølge "horekunder", det tar de seg råd til, svenskene, samtidig som politiet generelt nærmest kneler overfor all gjengkriminaliteten, granateksplosjonene, no go-sonene, 60 tusen+ medlemmer av organiserte kriminelle bander, osv. Snakk om prioriteringsevne! You do you, "Søta Bror!"

Du skal vel ikke se helt bort i fra at det faktisk er en sammenheng her. Sexkjøpsmilliarder smører godt de organiserte kriminelle bandene.

Sånn, bare greit å ha i bakhue når du er med på å opprettholde denne industrien:-)

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Satyr skrev:

Men om vi har noen SV-ere, Rødt-folk eller de på venstresiden i Ap som leser her, så tenker nok de at  vi også burde gjøre som svenskene. Sosialistene har veldig mange ting de ønsker å kaste penger etter, og veldig få ideer om hvordan å skaffe mer av slike penger - annet enn via skatteseddel. Ja, og via å dele ut mye flere bøter også, da 😂 Sommerhllsen til alle de få, eventuelle slike sniklesere (silent audience) av forumet! 😛 

Upps. Glemte KrF. Og alltid mange i Sp også som uffer og okker seg og tror at alt sånt følger "Lilja 4-ever"-malen, som om det var en slags forskningsrapport. (Filmen er fri fantasi, men du finner knapt noen sosialister som ikke har sett den opptil flere ganger, mens de satt og holdt sosialistkjæresten i hånda og begge følte seg litt som Jesus - nå skal de rense opp. Men vent, det var jo ikke *det* Jesus gjorde.. Jaja, whatever - "details" 😄 )

 

Nå har vel sexkjøpsloven overlevd mange år med borgelig flertall også. Med et halvt dusin med FrP-justisministere.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
41 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Du skal vel ikke se helt bort i fra at det faktisk er en sammenheng her. Sexkjøpsmilliarder smører godt de organiserte kriminelle bandene.

Sånn, bare greit å ha i bakhue når du er med på å opprettholde denne industrien:-)

 

Tja....... Det er liksom ikke de samme bandene? I den grad eskortene er del av organiserte enheter, så virker det å være små grupperinger fra sørøsteuropeiske land, for det meste... I alle fall her i Norge. Hvordan det er i Sverige vet jeg riktignok ikke helt.

En annen ting er at det nok ikke dreier seg om milliarder kroner fra sexkjøp i enkeltland i Norden, hvor hvert enkelt land har ganske lavt befolkningstall. Da tror jeg vel heller at kokain og annet partydop er mer big business, og selv om jeg tror det er flere misbrukere av sånt som stemmer borgerlig enn venstrevridd, så er det vel ganske mange også fra venstresiden som er med på å finansiere narkokarteller......

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
43 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Nå har vel sexkjøpsloven overlevd mange år med borgelig flertall også. Med et halvt dusin med FrP-justisministere.

 

Ja, det har man jo lagt merke til. De har aldri hatt flertall på tinget for å reversere sexkjøpsparagrafen fra 1. januar 2009, langt mindre et bredt flertall.... Så! Det som skjer i praksis er at de borgerlige, svake regjeringskonstellasjonene fremmer forslag om å reversere eller drastisk endre på den paragrafen, og leverer dette til Stortinget eller til regjeringsforhandlinger sammen med en en rekke andre forslag. Måten dette fungerer på er at man lanserer en pakke krav, men har en plan med det. Man vet på forhånd internt hvilke saker som virkelig teller, og hvilke som legges ved i pakken for å kunne "ofres"i sike forhandlinger - litt a la bønder på et sjakkbrett. Forslaget om å reversere eller sterkt endre sexkjøpsloven fra 2009 er blant de første bøndene som faller i disse prosessene. Sånn er spillet.

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Satyr skrev:

Tja....... Det er liksom ikke de samme bandene? I den grad eskortene er del av organiserte enheter, så virker det å være små grupperinger fra sørøsteuropeiske land, for det meste... I alle fall her i Norge. Hvordan det er i Sverige vet jeg riktignok ikke helt.

En annen ting er at det nok ikke dreier seg om milliarder kroner fra sexkjøp i enkeltland i Norden, hvor hvert enkelt land har ganske lavt befolkningstall. Da tror jeg vel heller at kokain og annet partydop er mer big business, og selv om jeg tror det er flere misbrukere av sånt som stemmer borgerlig enn venstrevridd, så er det vel ganske mange også fra venstresiden som er med på å finansiere narkokarteller......

 

Njaa.... Å tro så mye om enkelte grupper er kanskje ikke helt rett. Se på Rødt... 🤪

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 3.7.2024 den 6.31, Karsten skrev:

God sommermorgen

Jeg sitter her i EU og tenker på dere der hjemme... Er det noen som har selvopplevd å måtte betale 25k for en dame? Jeg leser sjeldent om dette i media, og lurer på om det er så sjeldent...

så nydelig bilkde av deg LOVIT+++++++KISS Å KLEN

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...