Gå til innhold

Er du endelig klar for å prøve noe nytt og spennende?


Alexfordeg

Anbefalte innlegg

Slutt å kaste bort tid og penger på dum korrespondanse over internett og å håndtere feil brukere.

Det er flere nye eskorteklubber i landet vårt, og jeg har en side,
hvor du kan se alle tilbudene, hva slags eventyr du kan søke på, størrelsen på attributtene, fargen, alderen deres og alt annet. Kvinner på stedet kan også følge deg til en forretningsfrokost eller middag. Bestill en forretningsreise eller bare sex.

Denne siden tilbyr eskorte damer. Både møter og en dating chat, hvor du også kan møte damer i ditt område.

Du kan fortelle meg mer om deg selv her:
Hjemmesidekontakt online-milfs.no/profil/Alexfordeg

Det er nok å registrere seg, kjøpe en pakke uten kontrakt, uten et månedlig abonnement, slik at du også kan chatte med våre kvinner og avtale dato og sted


Registrer deg gratis

Lenke til kommentar

Svindel?

Lokker deg inn for så å ta godt betalt for å kunne sende meldinger. 
 

Vær kritisk!

  • Like 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Svindel?

Lokker deg inn for så å ta godt betalt for å kunne sende meldinger. 
 

Vær kritisk!

Ah, SolanG, jeg glemte å mlde deg at vi ikke skulle reagere på @Alexfordeg siden han er slik en åpenbar svindel.

Men til opplysning for alle nye brukere av forumet her på npresk.com: Alexfordeg er nok ikke godt nytt for deg, selv om han gir inntrykk av det.  Han har opprettet en ny bruker og frister med sugar and honey, for å mele sin egen kake.

Vi kunne sett mellom fingrene på dette om det var humoristisk skrevet, men fyren er jo ærlig og rett på sak: kjøp en pakke uten kontrakt!

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 timer siden, Alexfordeg skrev:

Registrer deg gratis

Takk for tilbudet, men nei takk til registrering. Ønsker å legge igjen minst mulig spor etter meg  Alt som er gratis er i tillegg som regel for godt til å være sant.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Takk for tilbudet, men nei takk til registrering. Ønsker å legge igjen minst mulig spor etter meg  Alt som er gratis er i tillegg som regel for godt til å være sant.

For å legge igjen mindre spor bør du kanskje foreta en operasjon av føttene dine?

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...